@kelmel Wij gaan naar jan de koning veel goede positieve verhalen over gehoord http://www.echobureaujankoning.nl kosten kort consult inclusief 2 fotos: 25,- uitgebreid consult met fotoreportage inclusief vergrotingen: 40,- uitgebreid consult met foto en live beelden in 2D op dvd: 50,- uitgebreid consult met fotos, kleurenprint, fotos op USB stick en life beelden 4D HD op DVD: 100,- Alle behandelingen zijn, indien gewenst, inclusief geslachtsbepaling. Voor avond en weekend wordt geen extra toeslag berekend. Ook als het kindje ongunstig ligt kunt u terugkomen zonder extra kosten. vanaf 15 weken kan je voor geslachtsbepaling komen
Ik heb net ook maar even gemaild naar Marita in Lommel voor geslachtsbepaling op 1 april. Ik ben dan 14+1 weken. Ik ben zoooooo benieuwd!
Bekijk bijlage 310605 Hier even mijn buik foto van deze week... Ik lees wel mee.. Maar reageren wil gewoon echt niet lukken.. Sorry.. Gewoon te moe en te veel dingen. Vandaag weer fysio gehad, daar heb ik dus ook de halve dag van plat gelegen.. Heb van de week trouwens wel nog me slaap kunnen vinden, ven 2 uurtje beneden geweest. Toen nog een uur wakker gelegen. En uit eindelijk in slaap gevallen.. Iemand vroeg (leona volgens mij) of het door stress kwam of lig te malen.. Nee dat is het niet.. Ik herken het van me vorige zws..
xlady, die jan de koning, die 4d echo's zijn echt gaaafff!! Dat ga ik zeker ook doen, maar dan later in de zwangerschap... Na 26 weken zoals hij aanraad. Echt zo mooi! Hier vanmorgen ook fysio gehad, wat een marteling zeg bah bah. Enne afspraak op 1 april staat gepland voor geslachtsbepaling!
Je kunt ze bellen of mailen. Inmiddels heb ik twee mailadressen gevonden: Deze eerste is van eind 2011: tel : 08850-78804, vragen naar Rian van den Brand of mail naar r.vandenbrand@fontys.nl (met telefoonnummer en zwangerschapsduur graag) De tweede is in ieder geval van toen ik zwanger was (dus ruim drie jaar geleden) en kom ik ook op andere sites nog tegen: tel : 08778-79735, vragen naar Hanneke van Ballegooijen of mail naar H.vanBallegooijen@fontys.nl Ik heb ze destijds gemaild, gewoon aangegeven hoe lang ik zwanger was en dat ik had gehoord dat ze mensen zochten. Daarna mailde ze terug voor welke weken in de zwangerschap ze nog vrouwen zocht en dan kun je een afspraak maken. Supermakkelijk en superleuk!
Ik heb ook pas gemailt, en ze nemen nu contact op als ze iemand nodig hebben, maar volgens mij krijgen ze veel aanmeldingen. Sommige mensen die gebeld hebben kregen al wel een afspraak. Maar goed ik sta in het bestand, en hopelijk hebben ze me een keer nodig. Lijkt me leuk. CJJM, mooi buikje!!
Gisteren voor het eerst naar zwangerschapsyoga geweest! Fijn een uurtje dat telefoon uitstaat en je alleen met jezelf en baby bezig bent.. Het blijft altijd verbazend hoe je ook al doe je het oz rustig toch je spieren voelt de dag erna. Blij om bezig te zijn, want ik begin nu al vocht vast te houden.. Komt ook omdat het hier al best warm wordt, 23 graden.. ik houd m'n hart vast voor de zomer, 45 graden.. maar goed vandaag en/of morgen ook maar even gaan zwemmen en ik probeer tussen de middag voor een rondje te lopen. Verder twee hyper gestresste weken achter de rug. bijna elke dag van 8 - 21h00 gewerkt. Pff, maar de deadline is nu voorbij, dus hopelijk wordt het wat rustiger. Zou het weekend ook wat moeten doen, maar dat heeft m'n baas gelukkig overgenomen. Fijn!
Mooie echos meiden super dat alles goed gaat @ hier vandaag 12 weken JOEHOE ik moet straks werken ik wens jullie een Fijn weekend ♥
Pfff net terug van super gezellige verjaardag (heb expres vanmiddag lang geslapen) kom ik thuis mag ik meteen de wc een bezoek brengen.... hoop echt dat die misselijkheid nu afloopt hoor, ben het nu wel een beetje zat.
zo wij hebben vrijdag vertelt dat we een kindje krijgen ons zoontje van 7 begon spontaan te springen en te roepen ik krijg een broertje of zusje dat ging wel een paar minuten zo door. mijn moeder en mijn schoonouders en de rest van de famile vonden het wel heel erg leuk.
@ Hopeandfaith: gefeliciteerd! Fijn he, dat die spannende 12 weken voorbij zijn. @ Kelmel: ik had hier ook verwacht dat de misselijkheid allang weg zou zijn, maar helaas. Gelukkig blijft het hier beperkt tot twee of drie aanvallen per dag en kan ik daarbuiten normaal eten en drinken. Gelukkig heb ik nooit hoeven overgeven, dat lijkt me helemaal balen. En die moeheid, jij slaapt dus wel eens 's middags? Ik meestal niet, voel me er meestal alleen maar slapper door, maar ik lag gisteren wel weer om 9 uur op bed. Geslapen tot tien over half acht. Das toch ook niet normaal? Ik heb vorige week bloed laten prikken, dus over een paar weken hoor ik wel van de VK hoe het met mijn ijzergehalte is. @ Pegece: wat leuk dat je het jullie zoontje hebt verteld! Hij maakt het natuurlijk heel bewust mee als hij al zeven is. Onze dochter wordt drie aan het eind van deze maand, maar wij twijfelen nog een beetje wanneer we het 'echt' gaan vertellen. Het duurt voor haar nog zo lang. Aan de andere kant: binnenkort zal die buik wel gaan groeien... Nou, wij hebben vanmiddag de bovenverdieping verhuisd. Of eigenlijk: van de nieuwe babykamer naar zolder. Ik heb pas alles opgeruimd zodat er plek was en donderdag heb ik samen met mijn moeder de kleine zolderkamer geverfd (met acrylverf natuurlijk ). Onze zolder bestaat uit drie delen: een grote kamer (is logeerkamer), het trappengat en nog een kamer (wat het rommelhok was). Alles is vier jaar geleden al geisoleerd en geverfd, behalve die laatste kamer. Die is nu ook weer netjes. Mijn man lijkt ook last te hebben van nesteldrang want hij wilde spontaan het bureau en de twee boekenkasten naar boven verslepen. En nu zijn we moe Fijn weekend nog!
@ misselijkheid heb ik ook nog steeds dan 2 dagen niet overgeven dan weer wel dan hele dag niet misselijk dan alleen savonds het verschildt steeds per dag bij me!! Moeheid slaat wel nu aan bij me savonds lig ik voor 10.00 op bed! en dan sochtends 8 uur eruit @ Pegece oooh wat leuk dat je zoontje zo reageerdt zeg erg lief en fijn dat iedereen blij is @ Bloemetje fijn dat jullie dat al verhuisd hebben schildt weer werk
Ben ik ook weer even Pegece, wat leuk dat je zoontje zo reageerd! Wij hebben afgelopen weekend het aan de kinderen verteld, dochter is helemaal in de wolken! Ze zei dat ze het wel al wist, want alle mama's op school die dikker werden hebben baby's ind e buik, en mama werd ook dik dus die heeft ook een baby in de buik Zoonlief snapt het nog niet helemaal lijkt wel, maar ach, hij word eind volgende maand 3 dus dat is ook wel te begrijpen Zaterdag hebben we een kinderwagen (tweede hands) gekocht, ik ben er helemaal blij mee. Een Maxi Cosi Mura 3 Over 2/3 weken gaan we naar de babydump al het een en ander kopen en bestellen, en dan gaan we aan de slaapkamer van dochter beginnen want zoon komt bij haar op de kamer te liggen en daar wil ik wel ruim de tijd voor nemen, zodat ze goed kunnen wennen. Donderdag heb ik de termijn echo, ik ben benieuwd!
Hoi dames, Even een tijdje afwezig geweest. Had de griep goed te pakken, dus een weekje geen computer gezien. Gelukkig nu weer opgeknapt dus we kunnen er weer tegen aan. Ik heb nog niet alles gelezen, dus even een algemene reactie. Er zijn er alweer een aantal de 12 weken grens gepasseerd, gefeliciteerd! Geslachtsbepaling, kan dat zo vroeg al. Ik dacht pas vanaf 16 weken. Leuk zeg maar ik wacht braaf tot de 20 weken echo haha.
fijn alleentje dat je weer bent opgeknapt. morgen moet ik naar het ziekenhuis en dan krijg ik het bandje, ik zie er wel een beetje tegenop maar het komt allemaal wel goed. ik laat wel weten hoe het is gegaan.
Goedemorgen Dames, Zo wat een kou buiten! Ik ben het koude weer eigenlijk wel een beetje zat. Verlang naar de zon. @hier, Ben op stage en moe,hiihihi. Yeaah ben 12 weken zwanger, wel fijn gevoel om 12 weken grens bereikt te hebben Donderdag zie ik mijn baby eindelijk weer, hoop dat alles goed is. Schoonmoeder komt ook mee met ons. Voor de rest erg druk met mijn examen, hopelijk ben ik daar starks ook vanaf en hoef ik alleen nog maar van mijn zwangerschap te genieten
Succes pegece! Hier ook de 12 weken grens bereikt het is toch wel een soort van opluchting! vandaag ga ik ook de afspraak maken voor de geslachtsbepaling en ook gelijk voor de 20 weken echo. Verder was de misselijkheid gister helemaal verdwenen dus nu hopen dat dat zo blijft Vandaag ook weer klussen in het huis en dan morgen gaan we even een dag bijkomen. Heb ook een beetje de griep te pakken helaas mja na een dag rust gaat dat straks waarschijnlijk wel weer beter