@ Mrs hair welkom @ Charise spannend hoor meis !! ik heb zelf ook bij mij het gevoel dat het een meisje is als ik me zelf pendel geeft die dat ook aan namelijk afw8 !!
@ Leona ja hoor stuur maar een pbtje met je naam achternaam eventuele trouwnaam en je geboortedatum en je vraag
Hey hey een tijdje ff niet op de site geweest maar ben nu inmiddels 15 weken en alles gaat goed alleen de misselijkheid mag nu wel eens weg. Ons derde kindje wordt 7 september verwacht en een echte verrassing nog steeds een wonder ik ben nu inmiddels 38 en na 2 ivf kindjes en eierstok die accuut verwijdert moest worden ( achteraf kwaat aardig maar niet uit gezaaid ) Alles op geruimd en weg gedaan lol
goedemorgen ladys alweer ff geleden dat ik wat getypt heb maar ik hou t wel bij met lezen kelmel balen dat je, je gister wat minder voelde ik herken het wel hoor heb ook zo mn mindere dagen... mrs hair leuk dat je mee komt kletsen jasm wat balen dat je nog steeds misselijk bent fijn dat je alsnog zwanger bent geworden. hier inmiddels alweer 16 weken vind de weken wel voorbij vliegen....
Dat vind ik ook ... Zó anders dan de eerste keer. Toen kon ik de dagen wel wegkijken, en nu gaat het zo snel...
Hier vandaag de 13 weken bereikt, dus officieel in het tweede trimester beland. Hebben jullie ook wat meer honger als normaal? Normaal kreeg ik een ontbijtje echt niet naar binnen maar als ik nu wakker wordt moet ik echt wat eten. verder maak ik me wel klein beetje zorgen over die buikpijn normaal zou ik zeggen het is aan het groeien.....maar dat de hele dag zo voelbaar, ik weet het niet.
@Kelmel: Wat voor buikpijn heb je dan? Menstruatieachtige pijn? Of meer steken in je liezen? Die laatste pijn is bandenpijn, misschien heb je daar al last van... Anders gewoon de VK bellen hoor, je zo zorgen maken is ook niet fijn!
Allebei maar pijn in mn liezen kon ik niet plaatsen. die pijn is veel vervelender! Dit is al dag 2 van pijn in mn liezen ik heb geen idee of dat zoveel kan zijn. vond het zelf nogal lang duren haha dus ja dan ga ik me zorgen maken...
Is die pijn in je liezen toevallig ook erger als je niest, of als je opstaat of draait ofzo? Dan is het echt gegarandeerd bandenpijn. Wel vroeg hoor... Maar hoort er echt bij.
Heb het eigenlijk alleen als.ik beetje inmekaar gedoken zit. we zijn druk aan het klussen dus maak bewegingen die ik normaal niet maak haha. maar giater was het ook toen ik gewoon op bed lag. Ja ik dacht ook dat het pas rond de helft van de zwangerschap ongeveer was, bandenpijn. daarom maakte ik me ook een beetje zorgen.
@ Kelmel ik herken ook de pijn in mn liezen en heb ook soms steken in mn vagina blijkt normaal te zijn doordat de baarmoeder beter doorbloed is zij mn vriendin!. ik heb met niezen idd ook soms zon stekerige pijn men oh men maar dat zijn dus de banden! @ Hier 18april Geslachtsbepaling echo oooh spannend Vinden jullie ook niet dat er lange tijd tussen zit voordat je weer een echo krijgt?? ik maak me soms echt zorgen of het wel groeit of zo haha hebben jullie dat ook ?? of ben ik de enigste die me zo ongerust maak
@ hopeandfaith: ja dat heb ik ook. Tussen de termijnecho en de 20 weken echo lijkt nu zo veel tijd te zitten.. Eerst dacht ik het valt wel mee, maar nu heb ik echt enorm behoefte aan een extra echo. Gelukkig volgende week controle en hoewel ik dan geen echo krijg, in ieder geval gaat ze wel weer zoeken naar het hartje (hopen dat ze het nu ook echt vindt, anders ga ik me echt zorgen maken..). Half april gaan we twee en een halve week op vakantie, dus dat schiet ook lekker op. Daarna waarschijnlijk 20-weken echo en dan zitten we op de helft! maar ik ga denk ik nog wel een keer een echo tussendoor doen.
Oooohhh was jullie kwijt!! als jullie mij nog herkennen whahaha! hoe gast het hier? groeien jullie goed. ben nog geen kilo aangekomen dus kwa groeien is het niet super veel helaas. bij mij gaat de theorie bij de 2e gaat t sneller nie op. maandag geslachtsbepaling yessss zijn er al geslachten bekend??????????
@ Bloemetje ja precies ik dacht ook van ooh dat geeft niet maar toch wel hahah vast wel toch ik heb de 28e hartje luisteren maar ja ik heb hier ook de angelsound dus ik kan luisteren wanneer ik wil maar toch is het ook wel leuk om het bij de vk te doen
@ mrs Hair: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat spannend al die naderende geslachtbepalingen. Wij willen het ook weten, maar wachten nog even tot de 20 weken. Is het hopelijk zo
Dit is nu mijn derde maar de pijn heb ik ook bij de derde hoort er even bij alleen dat het wel even ............. is kan de hele zwangerschap blijven en ook nog iets vervelender worden ( ik had het ook bij het lopen later in de zwangerschap in de liezen vooral als je de hond uit moet laten )
Heeft er iemand toevallig ook een tip of idee hoe ik van die pijnlijke harde boezem af kan komen ik kan er niks over heen hebben, zelfs dag en nacht zwbh om helpt niet.