Goedemorgen dames, bijna 13 weken tweede trimester morgen! Maar Ow wat ben ik moe. Kan de hele dag wel slapen. Wie heeft dit ook? Krijg geen genoeg van slapen en verslaap me elke dag kom echt met moeite uit. Nou wachten maar op mijn energie.
heel herkenbaar yasminn heb dit ook rond de 13/14 weken gehad dat ik me telkens versliep haha nu gelukkig minder
Ik heb er niet last van alleen savonds om half 10 ben ik super moe en sochtends er voor 08.00 weer uit overdags heb ik genoeg energie en bijna niet meer misselijk nu al 2 dagen zonder de pillen
ik ben ook bekaf en heeel moe...dagelijks! ze zegge dat dat door mn dochter komt, het nu drukker is, geen tijd om te rustenmaar ik weet niet... voel mij erg moe en in de avond is het vreselijk!! Alleen verslaap mij niet, kan1 keer voor n werk maar vaker accepteren ze niet (gelukkig nog nooit gehad ook ) en ben ik vrij is mn dochter mn wekker
Ja, die moeheid, niet te doen! Ik had gehoopt dat het met 12 weken wel gedaan zou zijn, maar nee hoor. Hier ook een meisje dat al rondloopt, dus daardoor heb ik wel minder rust dan bij de eerste. Ik ben vanmiddag om half vier naar huis gegaan. Ik had al een paar weken geleden overlegd met mijn teamleider, aangezien ik zo moe was. Nu was een overleg veel eerder klaar dan gepland, dus hup naar huis. Lekker een uur in de bank gelegen voordat we gingen eten. Ik zit nu ook echt tegen de slaap te vechten en het is nog maar net 9 uur! Volgende week naar de verloskundige en ik hoop gewoon dat het aan mijn ijzergehalte ligt, dan is er ten minste nog iets aan te doen. En dan nu maar weer naar bed! Fijne avond iedereen!
Hier (met 15 weken) is m'n energie een stuk beter. Ik houd het vol om weer lang op m'n werk te zitten en met vrienden af te spreken... dat hield ik daarvoor niet vol de eerste drie maanden niet vol. Bij mij is het redeljk van de een op de andere dag gegaan. Ik had nog een tegoed bon dus gisteren na m'n werk een massage gehad! Heerlijk! En dan ging ik tenminste een beetje op tijd weg van werk. Vandaag moet ik om half zes weg... want vanavond een afspraak met gyneacoloog! Jullie willen niet weten wat voor gedoe het was om een afsrpaak te maken, gewoon omdat hun telefoonnummer onvind baar was.. via internet een vraag gesteld (wat is jullie telefoonnummer), moest ik uiteraard naam en email adres in vullen, maar ook of ik getrouwd was, en of ik getrouwd was hoeveel jaar! Ben er helemaal beledigd over, maar ja zo gaat dat hier. Ga er wel nog wat over zeggen.. M'n collega vond het logisch, zo moet dat volgens moslim gebruik volgens haar, maar vond dat ze voor buitenlanders wel wat losser konden zijn... heb maar ingevuld dat ik getrouwd ben.. weet niet meer hoeveel jaar ik had bedacht. Maarrr uiteindelijk dinsdag nummer te pakken gekregen en kon vanavond gelijk terecht. Ze doen hier waarschijnlijk elke keer een echo, dus hoop hem/haar vanavond te zien! En we willen niet weten wat het wordt, maar dat is heel raar hier, dus hopelijk zeggen ze het niet per ongeluk toch.
He meiden ik moet straks aan de arbeid tot vanavond 20.00 ik wens jullie eenfijne dag en de meiden die mij een pbtje hebben gestuurd zal morgen ff voor jullie pendelen
@badia, succes bij de gyn. @hopeandfaith, Werkse, lange dag zeg. @hier, Stage tot 4,en daarna weekend!! Hihihi morgen vrij.
Pfoee meiden, ik ben ook zo moe! Heb een stukje terug gelezen en er stond iets over de tijd tussen de echo's.. Ik moest nu eigenlijk 4 weken wachten tot de volgende echo.. Maar heb dus extra die geslachtsbepaling gepland.. Ik ben het namelijk niet gewend 4 weken.. Aangezien ik tot nu toe een keer in de 2 weken een echo kreeg kei fijn!! Nu krijg ik dus volgende week een echo en dan 10 aprilweer! Heerlijk! Hihi.. Daarna denk ik de 20 weken echo en een echo in maastricht ivm aanleg afwijkingen.. Maar ik ga ervanuit dat het gewoon allemaal goed is!! Rica jij hebt dus 3 dagen eerder de geslachtsbepaling volgens mij ben jij dan de eerste ofniet dames? Zijn jullie al benieuwd wat jullie krijgen? En heb je al een voorgevoel? Hihi
Hey meiden, sorry dat ik zo weinig meer met jullie mee klets.. ik hou het allemaal niet meer zo goed bij.. hele drukke weken thuis gehad, mijn zoontje was ziek en ik zat ook niet zo lekker in mijn vel. Vanmorgen hebben we de geslachtsbepaling gehad; we krijgen een meisje En alles zag er helemaal goed uit op de echo. Ik ben zo blij!
Pleak, wat leuk zeg een meisje, vooral omdat je al een zoontje hebt. Koningskoppel hihi. Meiden, ik ben ZO misselijk bah. Het houdt niet op, word juist erger lijkt het. Vanmorgen ook weer een hele lading gal overgegeven. Heb nu maar gebeld naar huisarts of ik iets kan krijgen, moet eerst overlegd worden dus vanmiddag bellen. Hoop echt dat ik iets kan krijgen ,want dit weekend moet ik ook vroeg op voor werk en dat is helemaal vreselijk voor de misselijkheid, bah bah. Ook erg moe inderdaad. Maar wat dan WEL leuk is, is dat ik volgende week een echo bij Fontys hogeschool krijg. Had ik me voor opgegeven en werd gisteren gebeld of ik dinsdag kon. Nou kon ik wel haha. Is wel een uur rijden, maar een gratis echo kan geen kwaad hihi. Kan dus weer lekker naar m'n Beeb kijken. Xx
@Pleak wat leuk een meid erbij inderdaad een koningskoppel @Charise wat ontzettend vervelend dat je zo misselijk bent, een vriendin van mij was ook zo verschrikkelijk misselijk en heeft toen iets gekregen wat heel goed werkte ik zal eens vragen wat het was misschien kun je dat aan je huisarts vragen. @moe heb ik geen last meer van maar moet ook eerlijk zeggen dat je ook niet echt de "tijd" hebt met een dreumes om je heen om moe te zijn .
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier.. heb nog niet alles van jullie gelezen, maar het lijkt me leuk om mee te gaan kletsen in dit forum. Ik ben morgen 13 weken, volgende week de termijnecho. Ben benieuwd of de datum blijft staan, nu ben ik 27 september uitgerekend.
Volgende week naar de verloskundige in het ziekenhuis dan ben ik16.5 week, en dan denk ik met 20 weken weer. Ik hoop in ieder geval dat ik september haal
Zo, mijn data ook toegevoegd aan de lijst. Het ging eerst een beetje mis, maar ik geloof dat het zo weer klopt... helemaal trots dat dit me lukt, terwijl ik nog maar vers op dit forum ben Leuk trouwens, om te zien dat er nog een paar zijn die hun 3e kindje verwachten. Ik schrok best wel even toen ik merkte zwanger te zijn een paar weken terug. Hebben nu twee jongens, van 3 en van 1. Juist besloten om even niet voor kids te gaan. Toen bleek ik zwanger. Maar zelfde avond dat we erachter kwamen bij vk geweest en vanaf dat moment weer zoo blij met dit kindje! Het gaat vast goed komen. Veel meer mensen hebben het gered met een stel jonge kids!
Bevallingslijst september mama's 31 augustus Pleak, 28 jaar, 2e kindje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje Alleentje, 28 jaar, 2e kindje 3 september Xlady, 26 jaar, 1e kindje 4 september Mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september - 7 september - 8 september Jenniferxx 23 jaar, 1e kindje 9 september Badia 34 jaar, 1e kindje 10 september Bloemetje 29 jaar, 2e kindje 11 september Denise1605 25 jaar, 1e kindje 12 september Bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september - 14 september - 15 september - 16 september Smitje 31 jaar, 1e kindje Joy2, ?, 2e kindje Fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september Rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september Leona 25 jaar, 3e kindje 19 september Femmes82, 30 jaar, 1e kindje 20 september Mich18 21 jaar, 2e kindje Leona 25 jaar, 3e kindje 21 september Suuz, 29 jaar, 1e kindje Hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22 september Yasminn 24 jaar, 1e kindje 23 september Mummy28 28 jaar, 2e kindje Kemel 21 jaar, 1e kindje 24 september Sojo 24 jaar, 3e kindje 25 september Siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september Itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje 28 september Charise, 25 jaar, 1e kindje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje 30 september - Afsprakenlijst September mama's: Leona 14maart ; Echo Gyn pegece 14 maart kennismaken met de vk cjjm2012 18 maart afspraak gyn Charise 25 maart: controle VK Wherona 25 maart; controle VK pegece 26 maart: echo en controle gyn Alleentje 26 maart: controle VK Bloemetje 27 maart: controle VK Itsdaisy 27 maart: termijnecho Hopeandfaith 28 maart: hartje luistern vk Leona 29maart; controle gyn Xlady 3 april; controle VK Leona 4 april; afspraak VK Femmes82 9 april; afspraak VK MICH18 10 april; controle gyn Kimberlilie 11 april; controle VK Xlady 13 april; pretecho echobureau Kimberlilie 24 april; 20 weken echo Badia 29 april 20 weken echo Hopeandfaith 02 mei: 20 weken echo
@ Itsdaisy: welkom en nog gefeliciteerd @ Charise: wat vervelend dat je zo ontzettend misselijk bent. Fijn dat je dinsdag weer naar de kleine kunt kijken. Alvast veel plezier. @ Pleak: een meisje, wat leuk. Fijn dat je weer een goede echo hebt gehad. Je loopt nu toch bij de vk i.p.v. bij de gyn? @ All: Het lukt ook mij niet om altijd even vaak te reageren, maar ik blijf mijn best doen. Vanaf deze week weet iedereen dat ik zwanger ben. Maar goed ook, want ik begin ineens erg te groeien. Vandaag 14 weken en weer een foto moeten maken voor in mijn negen maanden dagboek. Na hier al wat mooie buikjes voorbij te hebben zien komen, kan ook ik nu eindelijk showen.