Dag dames, Ik ben zo'n ticker aan het maken. Maar hoe krijg ik die standaard onder mijn bericht? Ik heb de code al.. en het zal wel in mn profiel moeten, maar krijg het nog niet gevonden..
Gebruikersinstellingen en dan "handtekening wijzigen". Je plakt dan de code en evt. kun je er nog een tekst onder zetten. Vervolgens "handtekening opslaan".
Bevallingslijst september mama's 31 augustus Pleak, 28 jaar, 2e kindje 1 september[/COLOR] - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje Alleentje, 28 jaar, 2e kindje 3 september Xlady, 26 jaar, 1e kindje 4 september Mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september - 7 september Jasm,38 jaar, 3e kinder[/U][/COLOR] 8 september Jenniferxx 23 jaar, 1e kindje 9 september Badia 34 jaar, 1e kindje 10 september Bloemetje 29 jaar, 2e kindje 11 september Denise1605 25 jaar, 1e kindje 12 september Bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september - 14 september - 15 september - 16 september Smitje 31 jaar, 1e kindje Joy2, ?, 2e kindje Fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september Rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september Leona 25 jaar, 3e kindje 19 september Femmes82, 30 jaar, 1e kindje 20 september Mich18 21 jaar, 2e kindje Leona 25 jaar, 3e kindje 21 september Suuz, 29 jaar, 1e kindje Hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22 september Yasminn 24 jaar, 1e kindje 23 september Mummy28 28 jaar, 2e kindje Kemel 21 jaar, 1e kindje 24 september Sojo 24 jaar, 3e kindje 25 september Siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september Itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje 28 september Charise, 25 jaar, 1e kindje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje 30 september - Afsprakenlijst September mama's: Leona 14maart ; Echo Gyn pegece 14 maart kennismaken met de vk cjjm2012 18 maart afspraak gyn Charise 25 maart: controle VK Wherona 25 maart; controle VK pegece 26 maart: echo en controle gyn Alleentje 26 maart: controle VK Bloemetje 27 maart: controle VK Itsdaisy 27 maart: termijnecho Hopeandfaith 28 maart: hartje luistern vk Leona 29maart; controle gyn Xlady 3 april; controle VK Leona 4 april; afspraak VK Femmes82 9 april; afspraak VK MICH18 10 april; controle gyn Kimberlilie 11 april; controle VK Xlady 13 april; pretecho echobureau Kimberlilie 24 april; 20 weken echo Badia 29 april 20 weken echo Hopeandfaith 02 mei: 20 weken echo [/I][/QUOTE]
@mich, wij hebben ook een echo gepland met 16 weken. Heb 12/04 geslachtsbepaling. Spannend. @pleak, nu kun je lkkr shoppen. Wat leuk! @hier, morgen gelukkig vrij, maar ga de hele dag aan mijn examen werken. Moet hem 22/04 afhebben. Dus genoeg te doen.
Welkom nieuwe meiden! Heb trouwens emesafene gehad van de huisarts, mag 3 tabletten op een dag. Vanavond neem ik de eerste in en dan morgen ochtend en dan in de middag nog 1. Hopelijk gaat dat beter. Xx
bevallingslijst september mama's 31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje alleentje, 28 jaar, 2e kindje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september - 7 september jasm,38 jaar, 3e kinder[/u] 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje 9 september badia 34 jaar, 1e kindje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september - 14 september - 15 september - 16 september smitje 31 jaar, 1e kindje joy2, ?, 2e kindje fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september leona 25 jaar, 3e kindje 19 september femmes82, 30 jaar, 1e kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje kemel 21 jaar, 1e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje 28 september charise, 25 jaar, 1e kindje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje 30 september - afsprakenlijst september mama's: leona 14maart ; echo gyn pegece 14 maart kennismaken met de vk cjjm2012 18 maart afspraak gyn charise 25 maart: Controle vk wherona 25 maart; controle vk pegece 26 maart: Echo en controle gyn alleentje 26 maart: Controle vk bloemetje 27 maart: Controle vk itsdaisy 27 maart: Termijnecho hopeandfaith 28 maart: Hartje luistern vk leona 29maart; controle gyn xlady 3 april; controle vk leona 4 april; afspraak vk femmes82 9 april; afspraak vk mich18 10 april; controle gyn kimberlilie 11 april; controle vk xlady 13 april; pretecho echobureau kimberlilie 24 april; 20 weken echo badia 29 april 20 weken echo hopeandfaith 02 mei: 20 weken echo [/i][/quote] Lijst weer even aangepast, ik stond opeens 2x in de lijst, en sommigen hadden hun naam gewoon zwart ipv roze
ik sluit mij ook aan! ben 8 september uitgerekend en heb 29 maart een pretecho en dan weten we wat het wordt!!
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd met jullie zwangerschap @Cherise ja dat is wat ik bedoelde hopelijk werkt het ook goed bij jou. Leuk hoor al die geslachtsbepalingen, zijn der ook meiden die het niet willen weten?
Welkom nieuwe Meiden en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. @hier, ben ik vrij kan ik eindelijk uitslapen, word ik om 9 uur klaar waker :S.
9 uur!! dat IS uitslapen! haha... Wij staan hier op werkdagen zo ongeveer rond half 7 op...en als we niet hoeven te werken dan wordt de kleine man vanzelf wel tussen half 7 en 7 uur wakker En laatst hadden wij een avondje uit..kleine man bij opa en oma... En hoe laat was mama wakker... jawel.. 7 uur Maar kon wel lekker blijven liggen! ook wel lekker
Haha, hier hetzelfde verhaal.. altijd tussen 6 en 7 wakker en eruit met de 2 jongens. Wat nu wel vermoeiend is, is dat de jongste van 1 regelmatig 's nachts wakker wordt en dan hard huilt. Hij lijkt wel bang ofzo. Ik hoop dat dat snel weer over is, want kan mijn nachtrust best gebruiken eigenlijk!
Hoe oud is jou jongste? Sem is de laatste tijd ook zo onrustig snachts.. wordt meestal wel 1 of 2 keer wakker.. Zouden ze dan dromen ofzo? Heb ook het idee dat ik hem heb laten wennen en snachts iets drinken..dus daar moet ik ook nog af zien te komen..als ik het niet geef dan gaat hij keihard huilen.. Ik hoop dat het wel over is voordat de baby er is... dat is 1 zorg minder snachts..met die nachtvoedingen in het begin enz.
Mijn jongste is nu 1 jaar en 4 mnd. Ik heb het idee dat hij bang is dat wij weg zijn. Het is sinds ze pas n weekendje bij mn ouders hebben gelogeerd en wij (voor het eerst) samen weg zijn geweest. Ging tijdens dat weekend heel goed. Maar daarna steeds huilen. Gaat wel weer over, maar heeft denk even tijd nodig. Ik heb het bij mn oudste zoontje (nu ruim 3) ook gehad. Toen kregen we van cb de tip om steeds als hij huilt even naar hem toe te gaan, weinig contact leggen, niet in ogen kijken, maar wel gerust stellen door te zeggen 'mama is hier, ga maar lekker slapen'. Liedje aan, speentje in en wegwezen. Dan gaat ie waarsch weer huilen. Op de klok kijken en met jezelf een tijd afspreken hoe lang je er tussen laat voor je hetzelfde weer gaat doen. Ik deed bij mn oudste 20 min ertussen, die huilde niet zo heel heftig en was tussendoor ook stil. Maar mn jongste nu huilt echt hard, dan ga ik elke 5 minuten. Zelfde riedeltje... en dan houd het echt een keer op. Dan geef je hem namelijk wél het vertrouwen dat je er bent, maar leer je hem ook dat hij zelf moet gaan slapen. Tis wel volhouden. En dat vind ik op het moment nogal lastig. Je moet er eigenlijk uitgerust voor zijn en dat ben ik nu niet Jij ook succes!!
PLEAK! Wat super leuk een meisje!! Wij moeten nog 6 daagjes wachten! Zo spannend allemaal! Ben de hele week ziek thuis geweest. Heb lekker aan mijzelf gedacht! Kan niet wachten om wat leuks te kopen voor de kleine spruit. Voor ons zoontje hadden wij een pakje van lief gekocht als eerste pakje. Dit willen wij voor de tweede ook. (is het raar dat ik stiekem hoop op een meisje? ) Ik zit er best wel mee.. want ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik al mijn gespaarde barbie's en poppen nooit aan mijn kinderen zou door kunnen geven.. Terwijl ik zo goed besef dat ik blij moet zijn dat ik zwanger mag zijn en natuurlijk staat een gezond kindje helemaal voorop.. Maar mijn verlangens zijn best wel hoog.. en kan die hoop ook niet uitschakelen..
Mich, helemaal niet raar. Je mag toch je voorkeur hebben en je plaatje in je hoofd? Ik wil ook over 5 jaar een jongen en een meisje hebben. Kijk zolang je realiseert en waardeert dat zwangerschap op zich en een gezond kindje zegen 1 zijn, dan mag je toch best fantaseren? Dat is mens eigen vind ik. We hopen allemaal dat we een gezond kindje op de wereld zetten. En dan komt een hele tijd niks en ja, als we dan toch bezig zijn met fantaseren over de toekomst, kopen van spullen en inrichten van een kamertje, dan is het niet gek als je misschien een lichte voorkeur hebt. Ik heb nu voorkeur voor een meisje. Dat komt omdat ik mezelf gewoon altijd met een dochter heb gevisualiseerd. Zal geen seconde minder blij zijn met een jongen. Tuurlijk niet. Niemand. Maar kom op, fantaseren mag en iedereen op deze wereld snapt dat gezondheid als eerste komt.
Ow dan schelen jou jongste en mijn oudste niet zo heel veel. Sem is nu bijna 1 jaar en 2 maanden.. Ik denk dat ik jou tip maar eens ga proberen...moet toch wat.. opzich vind het ik het nu echt niet erg om er even uit te gaan en drinken te geven maar wat ik al zei..straks met de baby erbij zie ik dat niet zo zitten.. Hoop inderdaad dat ik het volhoud is soms zo moeilijk he... Wanneer ben jij uitgerekend van de 3e? En weet je al wat het wordt?