@MICH18: Wij weten het volgende week vrijdag! Spannend he! Ik heb ook wel een lichte voorkeur naar een meisje hoor. Komt denk ik omdat we al een zoontje hebben en ik ook graag een meisje erbij zou willen..lijkt me zo leuk..zon moeder dochter band enzo... Maar mocht het toch een jongetje zijn dan ben ik net zo blij, jongetjes zijn hartstikke leuk..en mama zijn van 2 zoons is toch super. Ze zeggen dat jongens vaak veel liever zijn voor hun mama..haha..
zo hier ben ik ook weer even ik ben ziek geweest maar voel me weer een stuk beterder.ik ga dinsdag weer op controle en krijg dan ook weer een echo. wij gaan geen geslachtsbepaling doen want we willen niet weten wat het word. @pleak wat leuk zeg een meisje. @de nieuwe mieden welkom en gefeliciteerd.
Ik ben tot nu toe 27 sept uitgerekend, maar volgende week de termijnecho pas.. dus ik verwacht dat het nog iets veranderd. En we weten nog geen geslacht... ik hoop wel zo snel mogelijk!! Ik hou namelijk van haken en ik heb zo'n zin om dekentjes enzo te gaan haken.. maar ik hou niet van neutrale kleuren. Roze met paars of blauw met groen... ofzoiets
Ow spannend he! Ik ben 8 september uitgerekend en volgende week vrijdag weten we wat het wordt! Ik ben gewoon te nieuwsgierig! Vind neutrale kleuren niet erg..maar moet wel gecombineerd zijn met idd roze/paars of blauw/groen idd.. Als het een meisje wordt kan ik lekker gaan shoppen haha... Als het een jongen wordt dan kan ik lekker alles uitzoeken van Sem en eventueel aanvullen met nieuwe dingen haha heb er helemaal zin in
Aislin en fenna, Bedankt voor jullie reactie! Wat fijn om te horen, dat het niet gek is!! HEEEEL SPANNENDDDD<3
Mich, ik heb (stiekem) ook een voorkeur voor een meisje, al zou ik net zo gelukkig zijn met een zoon. Maar toch... .als ik mocht kiezen... Pleak, wat leuk een meisje! Geslachtsbepaling: ik ben er nog steeds niet overuit of ik wil weten wat het word.. Mijn man wil het wel weten, net als de hele familie, die zijn al vanaf dat ik 8 weken ben aan het vragen wat het word! Ik heb volgende week weer een afspraak bij de gyn, en daarna zal er wel een afspraak gemaakt worden voor de 20 weken echo!
Hihi, de voorkeur lijkt bij iedereen bij een meisje te liggen! Hier ook wel. Ik heb allebei mijn vorige zwangerschappen heel erg het idee gehad dat het een meisje was. Zo erg zelfs dat ik bij de eerste al roze stofjes had gekocht en roze lampen had opgehangen. Zijn toch echt twee jongens, haha! Nu ga ik dus gewoon uit van een jongen.. en dat zou ook heel gezellig zijn, allemaal broers. Maar als het meisje is ben ik heel blij dat ik eindelijk al die leuke meisjeskleren kan kopen en haken! Maar inderdaad, wat het ook wordt.. het is ontzettend welkom en we hopen dat het gezond is. Maar ook als het dat niet is, is het heel welkom!
Hier iemand die voorkeur voor een jongen heeft! Bij onze dochter dacht ik dat het een jongen was, maar dat was toch echt een meisje. En nu zou ik toch wel weer heel graag een jongen willen. Onze dochter is hartstikke leuk, maar van allebei één lijkt me helemaal geweldig! Alhoewel ze waarschijnlijk veel meer samen spelen als het twee meiden zijn. Ach, we gaan het zien. Het is, zoals iedereen als zegt, niet het belangrijkste. Gezondheid staat voorop. Fijn weekend iedereen!
Ik heb ook de voorkeur voor een meisje maar das om dat het makkelijker is met indeling de oudste is 6.5 en een jongen en de twee is een meisje van 2.5 we hebben 3 slaapkamers dus tja
ik heb een vraagje; mijn schoonmoeder zei gister tegen mij ik denk dat je een jongetje gaat krijgen (ik dacht nog dat weet ik anders gaf je ook niet twee rood/blauwe rompertjes dan nam je wel wat neutraals ). Als reden gaf zij aan dat de vader van mijn man alleen maar broers heeft.. Had dit al eerder gehoord want een vriendin van mij (zij heeft nu 1 zoon) gaat er ook vanuit nooit een meisje te krijgen omdat haar man maar 1 zus heb en de rest zijn broers. Mijn vraag is herkennen jullie dat ook uit je omgeving of zegt het eigenlijk niks...
Xlady, ja dat denk ik wel uit de omgeving. De meesten zeggen hier dat ik een jongen krijg, maar als ze naar mijn gezicht kijken word het een meid Mijn schomo heeft maar 1 dochter gekregen en 3 zonen, ik kom uit een nest van 3 meiden. En hier werd heel erg gezegd met mijn buikbanden: je krijgt een... want je draagt een roze/blauwe buikband wat heeeft een buikband met het geslacht te maken MAAR: Mijn schoonvader heeft er met zijn voorspellingen nooit naast gezeten tot ik zwanger was. Bij de oudste zei hij dat het een zoon zou zijn (wat ik zelf ook dacht) en dat is toch echt een lieve meid En bij de tweede dacht hij dat ik een dochter zou krijgen en dat is een lieve knul.. Maar ook daar dacht ik dat ik het andere geslacht zou krijgen Ik zou nu graag een dochter willen, en juist omdat ik dat zou willen ga ik er van uit dat ik een zoon krijg Nog maar 5,5 week en dan zit ik gewoon al op de helft!!! Voor ik 12 weken was kon ik de dagen wel vooruit kijken.. En nu.. jeetje wat gaat het hard!
Ik heb er ook over zitten denken.. mn man heeft ook 3 broers en geen zussen. En hier ook al 2 jongens, dus ben benieuwd of hier wel meisjes komen. Maar ik denk uiteindelijk niet dat het er echt mee te maken heeft hoor. Ik heb ook eens een artikel gelezen over dat het te maken zou hebben met de vader van de zwangere. Als dit een dominant persoon is, zou je overwegend jongens krijgen en als het een zachte man is, dan zou je overwegend meisjes krijgen. Zou te maken hebben met de natuur en overlevingsdrang. Ik vond het wel interessant om te lezen.. maar ook dat geloof ik uiteindelijk niet Ik denk dat God beslist.. Hij kent het kind al voor het in de buik van de moeder kwam. Dat is mijn geloof
xlady ik vind het niks zeggen hoor bij mijn broers en zussen hebben ze allemaal jongens en meisjes gekregen, dus ik zou er geen waarde aan hechten. fijn weekend allemaal
Hi Meiden, Ben erg afwezig laatste tijd. Heb zo ontzettend veel hoofdpijn. Maar wilde even dit ontzettend mooie filmpje met jullie delen! ÐÐÐÐЬ !! СмоÑÑеÑÑ ÐÑем !!! - YouTube Geniet! XX
Hee meiden, Hier is dan een buikfoto van mij Wel van vorige week maar had nog geen tijd gehad om het erop te zetten. Het begint nu echt snel te groeien haha. Heb er een hele tijd niks van gemerkt maar pas nu echt nog maar een spijkerbroek dus moet snel gaan winkelen! haha Ff een vraagje he, Hoe krijg je in hemelsnaam die lijst weer ge - update. Ik heb echt geen idee hoe ik die in mijn bericht erbij moet krijgen. (Ben echt A- technisch) Ik heb ook wel een kleine voorkeur voor een meisje maar meer omdat ik mezelf altijd ingebeeld heb denk met een dochtertje. Met een binkie ben ik net zo blij! Nog 3 weekjes wachten en dan weten we het, Spannend!! Fijn weekend iedereen!
Pfff heel mooi filmpje echt leuk!! Hihi Ik ga nu even een foto erop zetten van mijn buik.. vandaag gemaakt hihi
Ik durf mijn buik niet te laten zien die is niet zo bescheiden als de rest zie ik. Mijn man en de schoonm denken ook een meid het gaat al 4 generaties de eerste een jongen en de andere twee meiden we wachten af we hebben van allebei 1