September 2013 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MICH18, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Welkom Smitje en gefeliciteerd!

Wij zij hier ook nog niet (serieus) met spullen bezig. Vooral veel neuzen op internet net als Smitje;)

2. bloemetje83

bloemetje83 Niet meer actief

Bevallingslijst September mama's:

30-08 Pleak, 28 jaar, 2e kindje
    31-08
    1-09
    2-09
    3-09
    4-09
    5-09
    6-09
    7-09
    8-09 Jennifer2106, 34 jaar, 1e kindje
    9-09 Mich18, 21 jaar, 2e kindje
    10-09 Denise1605, 25 jaar, 1e kindje
    11-09
    12-09 Bren79, 33 jaar, 2e kindje
    13-09
    14-09 Femmes82, 30 jaar, 1e kindje
    15-09 Bloemetje 29 jaar, 2e kindje
    16-09 Smitje 31 jaar, 1e kindje
    17-09
    18-09
    19-09
    20-09 Leona 25 jaar, 3e kindje
    21-09
    22-09
    23-09
    24-09
    25-09
    26-09
    27-09
    28-09
    29-09
    30-09

3. bloemetje83

He meiden!
    Ik heb mezelf ook even op de lijst gezet :)
    We zijn net terug van een druk weekend bij onze familie in het westen van Brabant (wonen zelf in het oosten). Mijn papa kreeg een lintje omdat hij al 25 jaar vrijwilliger is bij de kerk. Was wel leuk om en keer mee te maken. Hij wist het alleen al! (nou ja, dat ze er iets van gingen zeggen, niet dat hij ook een lintje van de burgemeester kreeg), maar hij had zijn speech al voorbereid.

Ik heb me ook flink moeten inhouden om niet al te vertellen dat ik zwanger ben, mijn zusje vroeg zelfs ineens of we al wisten of we een tweede willen. Euh, ja, dat weten we al wel...
    Moest ook de gerookte zalm laten staan, maar daar vroeg gelukkig niemand naar :)

Uitzet: tja, het meeste hebben wij al. Toen hebben we de kinderwagen gekregen van mijn schoonouders, fijn, wat die dingen zijn echt keiduur!
    Ik merk soms wel dat mijn buik wat opgezetter is en ik mijn broek wat losser wil, maar voor de rest valt het mee. Als het gaat zoals de eerste twee zwangerschappen word ik volgende week kotsmisselijk :)

Pff, vannacht weer eruit om zes uur voor een hoestaanval van ons dochtertje. En een half uur later besloot ze dat ze eruit wilde. Had ze d'r slaapzak uitgedaan en stond ze in d'r ledikantje: Ik wil eruit! Uiteindelijk is het manlief gelukt haar terug in bed te krijgen en wat denk je? Slaapt ze gewoon tot kwart over tien! Wel lekker :D

4. bloemetje83

O ja, ik bedacht me ineens nog wat. Misschien is het leuk om onderaan de lijst bij te houden wie wanneer welke afspraak heeft (echo, VK, etc).

5. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier ook alleen nog maar op internet kijken voor de spulletjes. Ik ga op zijn vroegst na de 12 weken babyspul kopen, waarschijnlijk zelfs pas na de 20 weken echo.

Ik heb vandaag de eerste echo, en ik heb flink de zenuwen!:$

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Spannend meis. Laat je straks weten hoe je echo was. Veel plezier.

7. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Succes Leona, en veel plezier!

8. bloemetje83

Succes Leona! Ik zal voor je duimen.

9. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom me hier ook aanmelden. Kan alleen met mijn telefoon de lijst niet aanpassen. Ben nu 4 weken zwanger dus hou de datum voor nu op 23-10 2de kindje en ben 28 jaar. Zou iemand me bij op de lijst willen zetten. Dank je!!!

10. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo.

Ik hoop dat ik met jullie mee kan kletsen tot september.Ik heb gisteren een vage positieve test gehad en vanochtend kon ik er niet meer om heen. Wij verwachten een derde en ik vind het heel spannend. Ik voelde me al zwanger van af vorige week. gevoelige borsten een kwakkel gevoel inmijn maag. Toen ikbij de dieetist op de weegschaal stond hield ik vocht vast. Appels die naar gras smaken. Rug pijn. Alleen die test was vaag. Maar nu niet meer.Ik zit dus de stuiteren in mijn hoofd ga heen en weer van geluk naar een help gevoel. Hoe moet dat met drie. Ik weet hoe het gaat met een gezin van 2 maar 3. De zwangerschap is gepland en heel erg gewenst maar ik vind het dus heel spannend. Ik hoop mensen tegen te komen die ook voor de derde gaan. Het lijkt mij heel gezellig straks maar maak me ook druk of ik nog wel genoeg tijd heb voor mijn oudste twee. Maar ook gaat het dit keer weer goed. En ik ben gelijk zo moe. Nou ja.
    Zoals ik al zei ik ben zwanger van de derde ik heb een zoon van 8 en een dochter van 6 ik ben 34.
    En ik hoop dat ik meekan praten met jullie.Ik ben 24 september uitgerekend.

groetjes

11. Jenniferxx

4 jul 2012
    22
    0
    0
    Zeeland
    Hoi hoi!
    Ook ik hoop dat ik met jullie mee kan kletsen tot September! Ik weet vanaf vorige week ongeveer dat ik zwanger ben. Ik ben 8 September uitgerekend. Ik ben 23 jaar en het is ons eerste kindje! 30Januari de eerste echo & 4Februari intake Vk.

Groetjes,

12. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Welkom naamgenootje:D

En nog gelijk uitgerekend ook. Hihi. Hoe voel jij je? Spannend he.

13. Jenniferxx

4 jul 2012
    22
    0
    0
    Zeeland
    Dankje :D

Hihi Grappig joh!! Ik voel me eigenlijk best goed, gelukkig niet misselijk ( hoop dat dat ook lekker wegblijft! ) Ik heb afentoe wel last van mijn schaambot, of schaambeen weet niet hoe dat heet hihi. En vooral slecht slapen pfff! Ik kan niet wachten tot de echo, vind het zo super spannend allemaal!

Hoe voel jij je? al ergest last van?

Groetjes

14. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Welkom nieuwe zwangeren!! Wat gezellig dat jullie mee komen kletsen!

15. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Welkom nieuwe zwangeren!!

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest, alles was voor deze termijn goed. Er was weinig te zien op de echo natuurlijk, een klein stipje, maar groot genoeg om te weten dat het daar zit, dat het op de goede plek zit (wat voor mij heel belangrijk was natuurlijk) en voor nu is de boodschap: De kleine moet blijven zitten waar ie zit, lekker groeien, en over 2 weken weer eens bekijken hoe het nu gaat.

Een echofoto mee krijgen lukte niet, de gyn had er maar 1 afgedrukt die zou ik anders over 2 weken mee krijgen, maar ze niette hem vast aan mijn dossier, waarbij het nietmachine niet goed werkte en ze de foto los trok die er dus nu uit ziet als een aangevreten foto. Echt balen!!!!

16. bloemetje83

Welkom aan de nieuwe zwangeren!

Leona: Fijn dat de eerste echo goed was, dat moet een goed gevoel geven.

Ik heb me vanochtend opgegeven voor MvM. Ben benieuwd wanneer ze belt..

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @jenniferxx

Fijn dat je je zo goed voelt. Ik heb ook nergens last van. Gelukkig niet misselijk. Af en toe beetje trekkend gevoel in m'n onderbuik en onderrug. Ach daar kan ik mee leven:D
    Idd heel spannend allemaal. Voor mij ook de eerste dus herken dat gevoel heel goed.

18. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @leona. Wat fijn dat je nu weet dat het op de goede plek zit. Wel jammer da je geen echo foto hebt gekregen. Stom hoor van de gyn.
    Hopelijk over 2 weken wel een foto.

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ben benieuwd meis. Mij belden ze meteen de volgende dag. Donderdag komen ze. :)

20. bloemetje83

Ja, het is voor mij de derde keer dat ik meedoe (twee keer moeten stoppen). Drie keer is scheepsrecht toch? Ik wil nu héééél lang meedoen :)

Deel Deze Pagina