Ohw wat een mooi filmpje!! Zo mooi om te zien wat er binnenin allemaal gebeurd. Ik moet zeggen dat ik het echt wonderlijk vind! Het is nog maar zo klein en kan eigenlijk al zo veel! Echt onwijs bijzonder! Nieuwe meiden; Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Bedankt voor jullie reacties vond het zelf ook vaag dacht vraag t even op t forum Wat een mooi gegroeide buikjes zeg
A jawel joh! Leuk toch juist zo'n groeiende buik! haha wie had ooit gedacht dat vrpuwen dat zouden zeggen he Blij met groei haha.
Bij mij begin je het ook uiteindelijk te zien... maar niet zoals bij jullie meiden! CJJM jouw buik zal helemaal wel gegroeid zijn. Bij meeste misselijken is het nu afgenomen? Dan wel door medicijnen dan wel door dat je verder in de zwangerschap zit? Ik hoop het zo voor jullie. Hier nog een die niet wil weten wat het geslacht is. Of tenminste VL wil het niet weten, en denk niet dat ik het voor mij kan houden als ik het wel zou weten. VL heeft veel zussen, al die zussen hebben jongetjes, z'n broertje heeft net een meisje gekregen, VL zelf heeft al een zoontje.. Dus als dat al invloed zou hebben is er geen pijl op te trekken. Hoop stiekem (nou ja eigenlijk niet heel stiekem) op een meisje. Donderdag weer even bij baby gekeken! Zo fijn die echo, hoewel super kort, maar ons kindje was weer heerlijk aan het bewegen. Hier doen ze helaas niet hartje luisteren, dus dat heb ik nog steeds nooit gehoord. Ik hoop dat ik als ik met 20 weken in NL ben de verloskundige het me dan laat horen. Gaat inderdaad opeens hard nu... over een maand op de helft, waah. Soms vraag ik me nog steeds af of ik wel moeder kan/wil zijn. Zo ingrijpend allemaal. Heel blij hoor, maar af en toe denk ik wel waar zijn we in godsnaam aan begonnen! Ubehaupt ouderschap maar helemaal gecombineerd met lange afstand en wonen in steeds verschillende landen. Vooral nu het gisteren opeens heel onrustig was in het gebied waar VL woont. Duurde gelukkig maar een paar uur, maar toch eng dat er opeens geweld is en geschoten wordt en niemand weet precies waarom... Voor het eerst dat hij alleen zit als het onrustig wordt, kan me nu beter voorstellen wat hij meemaakt elke keer dat hij over bom aanslagen leest bij ons in de buurt. Pfff.
Mooie buikjes dames, hier begint die ook te ook groeien. Ff ego berichtje Srry, maar het zit me momenteel niet mee . Vrijdag hele nacht wakker had pijn krampen in me knie. Ik ben sinds gisteravond ziek, misselijk, braken alles en t gaat maar niet over! Ik heb geen oog dicht gedaan dames denk gwn dat me lichaam iets zo snel mogelijk eruit wil. Iemand tips wat dringend werk? Het erge vind ik nog die brandend maagzuur het lijkt bij net puur wodka ieuwlll.
Ik kan je alleen helpen met het maagzuur: Rennies. Die mag je schijnbaar gewoon en hielp bij mij bij vorige zwangerschappen erg goed. Verder weet ik het ook niet... veel succes meid!!
Rennies en Maalox is goed tegen maagzuur. Yasminn, is het gewoon griep of ???? Jasm... Ik heb ook geen hele bescheiden buik hoor, maar voorlopig wint CJJM het nog, dus ik ben benieuwd naar jou buik!!! Badia, hier een man die het dus juist wel wil weten. Ik ben de enige die het niet wil weten. Gewoon omdat het geslacht niet belangrijk vind, als het maar gezond is. Lijkt me moeilijk om een relatie te hebben op de afstand van jou en je vriend, maar ik vind het heel knap dat het jullie wel lukt! Die twijfels kan ik me wel voorstellen, mij is altijd verteld dat dat gezonde twijfels zijn die iedere zwangere vrouw heeft? Fijn dat je nog even naar jullie wondertje hebt kunnen kijken al was het maar kort
bevallingslijst september mama's 31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje alleentje, 28 jaar, 2e kindje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september - 7 september jasm,38 jaar, 3e kinder[/u] 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje 9 september badia 34 jaar, 1e kindje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september - 14 september - 15 september - 16 september smitje 31 jaar, 1e kindje joy2, ?, 2e kindje fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september leona 25 jaar, 3e kindje 19 september femmes82, 30 jaar, 1e kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje kemel 21 jaar, 1e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje 28 september charise, 25 jaar, 1e kindje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje 30 september - afsprakenlijst september mama's: charise 25 maart: Controle vk wherona 25 maart; controle vk pegece 26 maart: Echo en controle gyn alleentje 26 maart: Controle vk bloemetje 27 maart: Controle vk itsdaisy 27 maart: Termijnecho hopeandfaith 28 maart: Hartje luistern vk leona 29maart; controle gyn xlady 3 april; controle vk leona 4 april; afspraak vk femmes82 9 april; afspraak vk mich18 10 april; controle gyn kimberlilie 11 april; controle vk pegece 11 april controle vk xlady 13 april; pretecho echobureau kimberlilie 24 april; 20 weken echo badia 29 april 20 weken echo hopeandfaith 02 mei: 20 weken echo zo ik heb de lijst weer even naar voren gehaalt.
Wat ook goed werkt is een paar slokken cola regelrecht uit de fles nemen en flink boeren. En de iets mindere variant is wat cola in een glas doen ligt op warmen in de magnetron ( bij mij heeft dit wel gewerkt rennies hielpen niet plus smerige spul van de ha ook niet )
31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje alleentje, 28 jaar, 2e kindje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september - 7 september jasm,38 jaar, 3e kinder[/u] 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje 9 september badia 34 jaar, 1e kindje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september - 14 september - 15 september - 16 september smitje 31 jaar, 1e kindje joy2, ?, 2e kindje fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september leona 25 jaar, 3e kindje 19 september femmes82, 30 jaar, 1e kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje kemel 21 jaar, 1e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje 28 september charise, 25 jaar, 1e kindje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje 30 september - afsprakenlijst september mama's: charise 25 maart: Controle vk wherona 25 maart; controle vk pegece 26 maart: Echo en controle gyn alleentje 26 maart: Controle vk bloemetje 27 maart: Controle vk itsdaisy 27 maart: Termijnecho hopeandfaith 28 maart: Hartje luistern vk leona 29maart; controle gyn xlady 3 april; controle vk leona 4 april; afspraak vk femmes82 9 april; afspraak vk mich18 10 april; controle gyn kimberlilie 11 april; controle vk pegece 11 april controle vk xlady 13 april; pretecho echobureau Hopeandfaith 18 april: geslachtsbepaling kimberlilie 24 april; 20 weken echo badia 29 april 20 weken echo hopeandfaith 02 mei: 20 weken echo Hee meiden was er ook weer eens veel gewerkt vandaag ff lekker rust dan morgen weer werken hier gaat het goed misselijkheid is al bijna weg al 1 week niet meer overgegeven pillen slik ik ook niet meer!! 18 april hebben wij geslachtsbepaling ben zo benieuwd wat het wordt !!.. Fijne zondag iedereen
31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje alleentje, 28 jaar, 2e kindje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september - 7 september jasm,38 jaar, 3e kinder[/u] 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje 9 september badia 34 jaar, 1e kindje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september - 14 september - 15 september - 16 september smitje 31 jaar, 1e kindje joy2, ?, 2e kindje fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september leona 25 jaar, 3e kindje 19 september femmes82, 30 jaar, 1e kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 21 jaar, 1e kindje 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje 28 september charise, 25 jaar, 1e kindje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje 30 september - afsprakenlijst september mama's: charise 25 maart: Controle vk wherona 25 maart; controle vk pegece 26 maart: Echo en controle gyn alleentje 26 maart: Controle vk bloemetje 27 maart: Controle vk itsdaisy 27 maart: Termijnecho hopeandfaith 28 maart: Hartje luistern vk leona 29maart; controle gyn kelmel 2 april; controle vk xlady 3 april; controle vk leona 4 april; afspraak vk femmes82 9 april; afspraak vk mich18 10 april; controle gyn kimberlilie 11 april; controle vk pegece 11 april controle vk xlady 13 april; pretecho echobureau kelmel 13 april; geslachtbepaling Hopeandfaith 18 april: geslachtsbepaling kimberlilie 24 april; 20 weken echo badia 29 april 20 weken echo hopeandfaith 02 mei: 20 weken echo kelmel 08 mei; 20 weken echo Nou hoop dat het lukt, haha mijn afspraken ook even toegevoegd
31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje alleentje, 28 jaar, 2e kindje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september - 7 september jasm,38 jaar, 3e kinder[/u] 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje 9 september badia 34 jaar, 1e kindje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september - 14 september - 15 september - 16 september smitje 31 jaar, 1e kindje joy2, ?, 2e kindje fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september leona 25 jaar, 3e kindje 19 september femmes82, 30 jaar, 1e kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 21 jaar, 1e kindje 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje 28 september charise, 25 jaar, 1e kindje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje 30 september - afsprakenlijst september mama's: charise 25 maart: Controle vk wherona 25 maart; controle vk pegece 26 maart: Echo en controle gyn alleentje 26 maart: Controle vk bloemetje 27 maart: Controle vk itsdaisy 27 maart: Termijnecho hopeandfaith 28 maart: Hartje luistern vk MICH18 28 maart: geslachtsbepaling leona 29maart; controle gyn kelmel 2 april; controle vk xlady 3 april; controle vk leona 4 april; afspraak vk femmes82 9 april; afspraak vk mich18 10 april; controle gyn kimberlilie 11 april; controle vk pegece 11 april controle vk xlady 13 april; pretecho echobureau kelmel 13 april; geslachtbepaling Hopeandfaith 18 april: geslachtsbepaling kimberlilie 24 april; 20 weken echo badia 29 april 20 weken echo hopeandfaith 02 mei: 20 weken echo kelmel 08 mei; 20 weken echo Nou hoop dat het lukt, haha mijn afspraken ook even toegevoegd
Zo, hier weer even lekker een middagdutje gedaan! We hebben gisterennacht bij mijn schoonouders geslapen en nu slaap ik daar sowieso al nooit zo goed, maar deze keer was het wel echt dramatisch.. Twee uurtjes bijslapen is dan heerlijk! Voor degenen die al kindjes hebben: wanneer voelden jullie voor het eerst de baby schoppen en zo? Ik had het bij onze dochter bij zo'n 17 weken, maar toen kon je het aan de buitenkant nog niet voelen, ik voelde alleen een soort plopjes vanbinnen. Nu lag ik gisteren op bed en had echt het idee dat ik het weer voelde.. Maar dat is wel erg vroeg volgens mij, dus het zullen mijn darmen wel zijn Ik had mijn kolf uitgeleend aan mijn schoonzus, die heeft een zoontje van ruim 8 maanden. Ze is gestopt, dus nu heb ik hem weer terug. Ze had nog zoogcompressen over, die heb ik gekregen. Wel een gek idee hoor, dat we die als alles goed gaat over een paar maanden weer nodig hebben... En van mij ook nog een buikfoto. Het ene of het andere moment scheelt nogal eens, hebben jullie dat ook? Hoe later op de dag hoe groter, maar soms heb ik ook het idee dat de dag verschilt. Maar het begint lekker te groeien Heerlijk!
Haha! Het is niet zo moeilijk hoor Je klikt op quote bij het bericht met de laatste lijst. Dan haal je de quotes (alles tussen de haken [] en die haken zelf ook) aan het begin en aan het einde van het bericht weg. Voor de kleurtjes van de tekst kun je gewoon een rij van de ander kopieren en die aanpassen met jouw gegevens en voila! Succes
bloemetje wat een mooi buikje meid. ik voelde bij de vorige keren bij ongeveer 17/18 het kindje voor het eerst bewegen.
@Bloemetje bij de 1e voelde ik hem rond de 18 weken inmiddels voel ik zu nu en dan ook de wel bekende plopjes. Ga je dan volledig kolven of leg je ook aan? Vanavond controle afspraak bij de vk stiekem vragen of ze niet al kan/wilt kijken wat het geslacht is hihi ben echt te nieuwsgierig.
Bloemetje, onze dochter (eerste kindje) voelde ik met 17/18 weken, onze zoon (tweede) met 15/16 weken, en deze spruit voel ik nu sinds een paar dagen heel af en toe. Wherona, ik moet vrijdag naar de gyn, ik hoop dat hij mij alvast een tip van de sluier kan geven maar dat zal nog wel te vroeg zijn haha
@ Kindje voelen: Ik voelde het de eerste keer al met 15 weken. Ik dacht dat dat veeeeel later pas zou komen, maar afgaande van hoe het 'schoppen' in de weken daarna voelde, is dat het toen toch al wel geweest. Niet dagelijks natuurlijk, maar wel regelmatig (met name als ik op mijn buik lag). Nu had ik vorige week (strakke broek) opeens ook het idee dat ik het al voelde, maar dat zou wel heeel vroeg zijn, dus dat denk ik toch niet. Sindsdien ook niets meer gevoeld. Heb daar wel weer zin in hoor! Maakt het wat echter, toch?