Zo blij! Vanavond termijnecho gehad en alles was goed. Kleine lag flink vruchtwater te happen en veel te zwaaien. Prachtige echofoto's meegekregen, met alle botjes van het handje zichtbaar. Ik ben verliefd geloof ik Als ik het nub-topic zou moeten geloven dan zou ik zeggen dat het een meisje wordt. Maar dat wordt gewoon afwachten tot we het zeker weten Nu vooral gewoon zo blij! Eindelijk iedereen mag het weten en ik gewoon lekker zwangerschapskleren aan. Zo. Dat moest er even uit
Haha, inderdaad! Het maakt uiteindelijk ook niks uit, want alleen dat het leeft is al zo fantastisch.
Fijn dat de echo goed was itsdaisy! Leuk he om die kleine zo zien te bewegen! Mich18, morgen heb jij de geslachtsbepaling toch? Zo spannend!! @geslachtsbepaling, houden jullie het voor jezelf of mag iedereen het weten?
@itsdaisy, Super dat je echo zo goed was! Prachtig he . Kan alweer niet wachten om mijn baby te zien. Nog 2 weekjes geduld 12/04 geslachtsbepaling. Lkkr Spannend. Bij ons mag iedereen t gewoon weten. @hier, voel me gelukkig steeds beter, steeds als ik dat zeg begint het dus Sssst hihihi
Ja, ik heb vandaag geslachtsbepaling! Zo spannend kan echt niet meer wachten! Vanavond om half 8 hoop ik dat wij het weten! En zo benieuwd of mijn gevoel klopt! Wij weten nog niet of we het iedereen vertellen.. Ik wil liever niet maar vriendlief wel.. Dus weet het echt niet! Ik ga trouwens ook gewoon weer borstvoeding geven! Ondanks dat ik op school zit.. Daar kolf ik gewoon af! Hihi
Mich veel plzier bij de geslachtsbepaling zou je zo ff snel pendelen Hier gaat alles goed wij hebben vanavond hartje luisteren bij de Vk Hier heb ik een foto van mijn buik nu ♥
spannend mich als wij het weten gaan we er niet geheimzinnig over doen dus iedereen mag t weten. ik ben ook best een flapuit dus zeg ik het liever maar meteen gisteren de hele dag buikpijn gehad is nu weer wat aan t afzakken zal wel de groei van de baarmoeder zijn denk ik... zijn jullie die kou ook zo zat..ben echt toe aan lekker warm weer weer mooie buikjes voorbij zien komen leuk
Het kunnen ook je banden zijn waar je last van hebt die worden ook klaar gestoomd De zon is er maar nu de warmte nog ik zit hier met een klein ziek meisje thuis die wil ook weer naar buiten maar met 40+ doen we dat maar niet
Hoi dames, Ik probeer weer aan te sluiten. Heb wel wat meegelezen maar weinig tijd gehad om te reageren. Weer griep gehad en we zitten momenteel in een verbouwing en we hopen dat we in ons huisje kunnen gaan wonen voordat de bevalling begint . Zal weer een aantal mooie buikjes voorbij komen! We zijn nu in de groei weken aangekomen. En ook al wat geslachten bekend. Leuk hoor. Mich succes vanavond, spannend hoor! Ik heb 12 april de 20 weken echo en dan weten wij het ook (eindelijk) kan niet wachten . @bandenpijn, heb ik sinds deze week ook erg last van. Niet fijn!
31 augustus pleak, 28 jaar, 2e kindje 1 september - 2 september wherona 31 jaar, 2e kindje alleentje, 28 jaar, 2e kindje 3 september xlady, 26 jaar, 1e kindje 4 september mamadaisy, 34 jaar, 3e kindje 5 september - 6 september - 7 september jasm,38 jaar, 3e kinder[/u] 8 september jenniferxx 23 jaar, 1e kindje 9 september badia 34 jaar, 1e kindje 10 september bloemetje 29 jaar, 2e kindje 11 september denise1605 25 jaar, 1e kindje 12 september bren79 33 jaar, 2e kindje kimberlilie 22 jaar, 1e kindje 13 september - 14 september - 15 september - 16 september smitje 31 jaar, 1e kindje joy2, ?, 2e kindje fenna81, 31 jaar, 1e kindje 17 september rica 26 jaar, 2e kindje cjjm2012 28 jaar, 2e kindje 18 september leona 25 jaar, 3e kindje 19 september femmes82, 30 jaar, 1e kindje 20 september mich18 21 jaar, 2e kindje 21 september suuz, 29 jaar, 1e kindje hopeandfaith 25 jaar, 1e kindje 22 september yasminn 24 jaar, 1e kindje 23 september mummy28 28 jaar, 2e kindje 24 september sojo 24 jaar, 3e kindje kelmel 21 jaar, 1e kindje 25 september siera 25 jaar, 1e kindje 26 september - 27 september itsdaisy, 27 jaar, 3e kindje 28 september charise, 25 jaar, 1e kindje 29 september pegece 36 jaar 4e kindje 30 september - afsprakenlijst september mama's: hopeandfaith 28 maart: Hartje luistern vk MICH18 28 maart: geslachtsbepaling leona 29maart; controle gyn kelmel 2 april; controle vk xlady 3 april; controle vk leona 4 april; afspraak vk femmes82 9 april; afspraak vk mich18 10 april; controle gyn kimberlilie 11 april; controle vk pegece 11 april controle vk Alleentje 12 april; 20 weken echo xlady 13 april; pretecho echobureau kelmel 13 april; geslachtbepaling Hopeandfaith 18 april: geslachtsbepaling Alleentje 23 april; VK kimberlilie 24 april; 20 weken echo badia 29 april 20 weken echo hopeandfaith 02 mei: 20 weken echo kelmel 08 mei; 20 weken echo Even bijgewerkt. Is het misschien leuk om de geslachten in deze lijst erbij te zetten? Krijgen we een leuk overzicht.
jasm ja dat zal ook nog eens kunnen wat zielig voor je dochtertje hopelijk knapt ze snel weer op alleentje ik moet ook nog even geduld hebben 13 april gaan wij voor pretecho ben zo benieuwd leuk idee ook om geslachten erbij te zetten op de lijst
Wij gaan 29 april voor een GUO... Dus we moeten nog eventjes geduld hebben. GUO omdat mijn jongste broertje (nu 8) met een ernstige hartafwijking geboren is, en er wordt dus bij al mijn kinderen heel goed naar het hartje gekeken. Wel een fijn idee , en dan kunnen we ons kleintje uitgebreid bewonderen!!
Ik mag morgen weer spieken als het goed is. Vandaag heb ik mijn bestelling bij de Babydump opgehaald, op de kleertjes na is alles al compleet nu Lekker op tijd dus, zo even alles naar zolder brengen, volgend weekend de woonkamer afmaken, en daarna gaan we boven beginnen. Ik heb er zin in!!
@mich, veel succes en veel plezier vanavond. Wat zegt je voorgevoel? @hier, helemaal geen gevoel iedereen gokt jongen ben benieuwd Hihihih
Hihi mijn gevoel zegt heel erg een meid.. Maar ik begin op het moment de kriebels te krijgen.. Ik hoop gewoon niet dat ik teleurgesteld ben als het een jongen blijkt te zijn. Al ben ik nog nerveuser of het kindje wel gezond is. Maar kan dat ander gevoel niet uitschakelen. Hoe kan dat nou opeens? Omdat het zo dichtbij komt? Ik baal er ontzettend van maar heb me eigenlijk al te erg gespits op een meisje denk ik zo..