De eerste 6 weken hebben ze nog geen regelmaat vertelde onze kraamverzorgster. Ook al willen wij dit. Onze dochter wil niet in haar eigen ledikantje slapen, dus hebben we de kinderwagenbak nu in haar bed staan ( is wat meer geborgen). Regelmaat, probeer nu wel wat regelmaat te doen. Qua slapen, tussen de middag in haar eigen bedje. En verder in de wipper die in de box staat of in de kinderwagenbak ( handiger als ik mijn zoontje van school moet halen). Qua kraamvisite, probeer ik wel te beperken dat het leuk blijft. Geen 2 dingen op een dag ed. Ook doorgeven aan iedereen probeer ik te beperken. Maar dat valt gelukkig tot nu toe mee.
Ah gelukkig ben ik niet de enige.. Kraamvisite hebben wij eigenlijk amper. De dag na de bevalling wel een huis vol. Maar merk dat bij een tweede toch minder is. Wat ik totaal niet erg vindt Ik leg hem trouwens in de middag ook gewoon in bedje. Meestal in de ochtend ook nog als hij vroeg voor een voeding komt.
Sanjor ook al een snelle bevalling Hier in 2 uur tijd bevallen maar hier ging t heel heftig. Was bij mn dochter ingeleid en heeft 8 uurtjes geduurd en ook in een weeën storm gekomen maar dat was beter dan nu in 2 uur bevallen... Fv hier gelukkig geen echt krampen wel moeite met ontlasting harde keutels. Kili prima toch als ze daar wel in slaapt!! Sanjor hier wel echt van de 3 r. Tis hier verschonen voeden slapen. Maar goed meneer slaapt ook gewoon bvb op schoot verder dus als er visite komt is dat soms wel ff een half uur zo. Maar daarna dus wel na zn bed happyglow mijn kraam liet mij gewoon mn ding doen gelukkig. Voelde me vanaf dag 1 ook weer top. Alleen na een week (mocht de kleine pas na buiten) liepen we ff na de supermarkt nou das minuut of 8 heen en terug ook en heb savonds dubbel gelegen vd kramp. Terwijl ik echt de hele week alwel klusjes had gedaan in huis apart.. hier heeft diego weer 5 uurtjes gemaakt en dan is t vaak x erna 4 rest dan 3. Dus ga nu maar even slapen. Want die nachten hakken er zeker in hihi.
Hoe groot zijn jullie kindjes eigenlijk? Hier heeft hij maar 1 dag maat 50 aan gehad en nu maat 56.. Maar begin te merken dat 56 ook al bij sommige kleertjes te klein worden. Amper 2 weekjes oud! Mijn dochtertje heeft zeker 3 weken maat 50 gedragen..
hoiii hoii mijn zoontje draagt nog steeds maatje 50 56 verzuipt ie nog in hihi. mijn eerste evalling 3,5 uur bij mijn oudste zoon de tweede zoontje 18 uur (2,5 dag) pijn geleden ontsluiting bleef 6 uur lang op 7 cm hangen weeenopwekkers alles gehad niks hielp uit eindelijk.spoed keizersnee
Bibi heftig hoor pfff. Maar in 2 uur bevallen vind ik ook geen pretje. Het bliiven hangen ken ik van mn dochter. Daar uiteindelijk ruggenprik gehad
@bibi; wat een heftige bevalling meis! @hier; een redelijke nacht gehad. Lucas kwam om de 4 uur. Alleen zijn probleem is dat hij amper inslaapt. Duurt soms wel 1,5 uur. Hij is dan heel onrustig.. Denk zelf aan krampjes. Zit er dus over de denken om wat tegen de krampjes te halen. Gebruiken jullie daar iets voor?
Ik had bij de oudste cinababy maar gewoon een theelepel zonnebloem/olijfolie door de fles werkt ook. En ik merkte ook dat ik vaak te snel stopte met boeren, dat er toch nog een boertje dwars zat die eruit kwam als ik wat langer klopte dan ik eerst deed.
Olijfolie? Daar krijg je toch een betere ontlasting door? Hij poept bij elke luier.. Zit dan helemaal vol... Dus dat is het niet.. Boertjes laat hij af en toe. Hou hem wel omhoog maar hij murmelt zich al snel naar beneden. Hij blijft niet braaf op me schouder liggen Hahaha. Altijd een gevecht hier.
Goedemorgen allemaal. Hier een heerlijke nacht achter de rug. Gisteren om half 10 de laatste fles gehad. Hij kwam pas om kwart voor 2 weer en daarna om half 6. Heerlijk. Ik heb thijs nog niet gemeten maar bij de geboorte was hij 50cm. Kleertjes verschilt heel erg per merk vind ik. Prenatal maat 50 is te klein. Noppies maat 50 past perfect. Hier duurde de bevalling 26 uur. Zou thuis bevallen maar na een uur persen naar het ziekenhuis. Daar is hij na 3 kwartier met de vacuum geboren. Moest wel een nacht in het ziekenhuis blijven omdat ik 1,5 liter bloed was verloren. Thijs heeft ook last van krampjes gehad. Nu geven we een beetje meer water en gaat het super. Hij krijgt nu 100ml met 3 schepjes.
Ohw nou dan zal het wel geen vastzittende ontlasting zijn Had mijn zoontje ook gewoon op mn borst liggen terwijl ik onderuit zat op de bank of bed, dat werkte ook gewoon. Op de schouder vond ik gevaarlijk ik had echt een homper (beentjes ineens strekken en hoofd naar zij of achterkant gooien) en voor je het weet lag hij er schuin af Dus lekker op de borst, onderuit zitten en kloppen. Zolang hij maar een beetje rechtop zat werkte het bij mij wel goed.
NEEE!!!!!:x (sorry hormonen) Welkom wat leuk zeg! Hoe oud zijn je andere kindjes? Mijne zijn 5 en 2. edit: zie nu onderaan je reactie dat ze 3 en 6 zijn blondttt?!
@happyglow; ja leg hem nu ook maar op me borst en dan zoveel mogelijk rechtop. Idd op de schouder is het bijna Russisch roulette Hahaha. Ga vanmiddag toch even wat kopen voor de krampjes. Zit te denken aan cinababy. Infacol moet je blijven geven om resultaat te hebben toch? @leona; welkom meis!! Gezellig! @ior; zo he!! Wat een lange bevalling! En met persweeen naar het ziekenhuis. Pfff moet er echt niet aan denken. Heavy hoor! Onze babyfoon is gewoon al stuk! straks ook maar even langs de babydump. Is wel een goedkope van alecto maar dat mag niks uitmaken.
@leona welkom en gefeliciteerd. @Sanjor, ik vond het meevallen, die persweeen in de auto. Ik mocht een beetje meepersen van de vk. Hebben jullie ook hechtingen? Vanmorgen begon de knip te bloeden. Kan dit kwaad?
Ja dat was het zeker weeenopwekkers gehad en twee x morfine spuit 1x bil en 1x been maar het hiel allemaal niet meer :x gillend over de gangen en liften door om naar de ok te komen daar hebben ze mijn met 6 man vast moeten houden omdat ik weeen had en de verdoving voor de ks er in moest .. Als je eerst heel makkelijk ging en snel hoop je dat de tweede dat ook was maar niks was waar geel heftig ervaren verlopig even geen zwangerschap meer voor mijn!!