Hallo, Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik ben nu 5wk en 2 dagen zwanger en heb gisterenavond en de hele nacht buipkijn gehad. Alleen links onder en de pijn straalde uit naar mijn onderrug, ook alleen inks. Het was geen vreselijke pijn, maar het waren ook geen gewone krampjes. Het was echt een aanhoudende pijn die de hele avond en nacht aanhield. Toen ik wakker werd was de pijn weg maar s middags had ik opeens een heel klein beetje bruin bloedverlies. Heeft (nog) niet doorgezet in rood bloed. Pijn is niet meer teruggekomen. Heb vk gebeld die zegt ik moet afwachten :x. Heeft iemand hier een zelfde ervaring gehad? Alvast bedankt
Heb ik wel, maar is denk ik niet wat je graag wilt lezen.. Bruin verlies ging bij mij over in rood verlies en dan was het mis.. Toch heb ik ook wel eens gelezen dat het niks hoeft te betekenen zelfs al hadden ze er buikpijn bij, maar helaas is dat niet mijn ervaring.. Hoelang moet je van de verloskundige wachten, mocht je niet eerder komen voor een echo? Vreselijk he die spanning, ik zal voor je duimen op een goede afloop!
er klopt nu toch geen hartje dus de verloskundige kan je alleen een vruchtje zonder hartje laten zien dan weet je nog niks. ook kunnen ze niet ingrijpen of zo om t te redden.... het is ontzettend slopend en niet leuk maar met zulke dingen moet je nou eenmaal wachten... sterkte!
Bedankt voor jullie reacties. Vk zei inderdaad dat een inwendige echo nu geen zin heeft. Nog maar even afwachten dus. Pijn en bloedverlies zijn niet meer teruggekomen.
k heb de mijne gezien met 6 weken en het was echt een klein cirkeltje geen hartje geen vorm niks, dus helaas. pas met 7 wkn 1 dag hartactie, ik had overigens ook bloedingen zelfs maandverbandjes vol anderhalve dag dat was ook met 5 wkn ongeveer.