September 2013 miskraam, wanneer weer zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door beertje22, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Oke. Gefeliciteerd! Hoe voel je je ?
    Ik heb maar nog 1 miskraam gehad. We wachten tot Juni en dan gaan we naar de huisarts voor verwijzing vragen.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Goed. Ik ben wel bang om weer het zelfde mee te maken maar dat is normaal denk ik.
    Spannend, ik hoop dat de verwijzing niet nodig is.

3. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ja dat kan ik volledig begrijpen. Werkte jij ook met ovutestjes en tempen?

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja heb ik altijd gedaan, tot we naar de gynaecoloog gingen. Toen dacht ik, laat het maar even deze maand. En hoppa, zwanger :D

5. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis

Ik vind dat dan een beetje toeval. Bedoel je maak mij niet wijs dat de zaadjes van ''ineens''' de goeie kant op zwemmen. Vind het wel fijn voor je!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Toeval of niet. Zwanger ben ik ;)

7. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis

Geniet ervan! Hopelijk mag ik ook snel achtervolgen...!!

8. kora82

kora82 Lid

6 nov 2013
    81
    0
    6
    Gefeliciteerd Smnee!

Ik ben ook al vanaf februari 2013 bezig met zwanger worden. Precies een jaar later had ik een positive test. Helaas dit werd een miskraam - twee weken geleden bij de eerste echo gehoord dat het hartje niet meer klopte. Ik was bijna 9 weken. Het is best moeilijk... overal zie je zwangere vrouwen en je bent zelf niet meer zwanger...

Ik gebruik wel de ovulatietesten, al bijna vanaf het begin. Ik vind het gewoon prettig om te weten wanneer je ongesteld wordt - ik hou niet echt van dit soort verrassingen... ;) Nu moet ik nog even wachten todat mijn lichaam herstelt na de miskraam en hopelijk kunnen wij weer aan de slag.

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Ik weet zo goed hoe jullie je voelen, ik zelf heb in augustus vorig jaar een miskraam gehad, ruim een jaar later een positieve test in handen. Inmiddels in ronde 8 na mijn miskraam en nog steeds niet zwanger :( er is geen enkele reden gevonden waarom we nog niet zwanger zijn. Afgelopen zondag de eerste IUI gehad, hopelijk net dat extra zetje. Manlief en ik hebben afgesproken dat we Max. 6 IUI behandelingen in mijn eigen cyclus willen doen en mocht dat geen zwangerschap opleveren dan stoppen we er mee en ga ik weer aan de anticonceptie. Dan is het voor ons einde verhaal en moeten we accepteren dat we gezegend zijn met een mooie gezonde dochter. Dan zijn wij ruim 2 jaar bezig geweest..

Deel Deze Pagina