September 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door one of kind, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.321
    17.221
    113
    Maagd, dat kan ik niet geloven, dat het qua pijn wel mee zal vallen. Kindjes die liggen te kronkelen en te krijsen doen dat echt niet omdat het fijn zal zijn ;) En als ik dan naar mn eigen kijk hoe pijn het kan doen als k last van mn darmen heb...

Heb hier trouwens wel 1 houding die E fijn vind als ze last heeft van dr buikje. Als ik met mn benen opgetrokken zit, zij dwars tegen mn buik aan met haar buik tegen mijn arm (snappen jullie hem?) en dan met speentje in de mond.

firstone, hopelijk helpt de jbpm

2. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Juist door het spugen laten wij dr nu boeren om de 20/30ml en dat werkt goed. We zijn ook geswitched van fles we hebben nu dr. Brown flesjes en we verdikken het met een half schepje jbpm. En na het drinken minstens 20 minuten rechthouden dit alles werkt wel lekker voor ons. Alleen heeft ze sinds begin van de week helaas veel last van krampjes, hopelijk zijn we daar ook snel doorheen!

3. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, mijn gyn afspraak stelde weinig voor. Ik stond met 3 min weer buiten. Even gevraagd hoe het met me was, wat voor voeding ik gaf, of ik nog last had van de knip en of ik nog vragen had. Dat was het. Ik dacht dat hij op z'n minst nog naar mijn hechtingen zou kijken. Maar dit stelde niks voor en zou ook telefonisch gekund hebben (was makkelijker geweest! Nu had ik m'n schoonvader laten komen om even op te passen, omdat het qua planning onhandig was om R mee te nemen. Doordat ik snel weg moest wel zonder na te denken op de fiets gestapt, en dat ging dus prima ;)). Bovendien waren dit alles ook al besproken met de vk, 2 weken geleden en telefonisch!
    Maar goed, misschien was het voor anderen wel nuttig geweest...

Ik ben trouwens altijd in de veronderstelling geweest dat je een soort 'ok' zou moeten krijgen van gyn/vk voor je weer seks mocht hebben, maar dat is dus niet zo, weer wat geleerd ;)

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.321
    17.221
    113
    hihi sjinkie, nee dat hoeft inderdaad niet. Zodra je niet meer vloeit en weer zin heb mag het ;) Hihi zie het al voor me, jullie in vuur en vlam en dan ineens... "neeeeeeee! wacht schat, gyn heeft nog neit gezegt dat het mag!" :D

hier: onrustig meisje vandaag :( Last van dr buikje

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Toch3 hoe is het nu met de kleine meid ?

Hier vandaag gelukkig niet zoveel gehuild

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.321
    17.221
    113
    one, ze heeft heel vaak gepoept vandaag en vanavond kwam de ontploffing (tot dr oksels eronder), lekker in badje gedaan en na de voeding was ze weer vrolijk. Heeft dus gewoon heel de dag dwars gezeten.

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Aha, hier zit iedereen. :D Hoi dames!

Hoe gaat het met jullie en jullie beebs?

8. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Helaas de JBPM werkte echt niet goed en zorgde voor veel meer last. Nu maar af en toe pauzeren tijdens het voeden, rechtop laten drinken en lang omhoog houden na het voeden zodat de boertjes goed komen.
    Maatje 56 wordt ook hier langzaamaan te klein!
    Hoi Natasjee, hoe is het met je 3 kleintjes??

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Heey, hoe gaat het met jou en de drie mannetjes?? Ben wel benieuwd hoe je alles doet?

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.321
    17.221
    113
    jammer firstone!

natsasjee, hier gaat alles goed. Heerlijk genieten van ons meisje. Overdag is ze wel vaak onrustig, maar daar staat wel tegenover dat ze snachts al weken doorslaapt :) Helaas zijn de andere 2 kinderen echte stuiterballen al een paar dagen wat binnen 24u al 2x tand door de lip is bij L. :/

11. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    @toch3, hier ook 2 stuiterballen hoor! Veel ruzietjes, ongelukjes en omgevallen bekers... Maar slapen doen ze gelukkig prima!

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.321
    17.221
    113
    gaan slapen is ook een ramp bij ze momenteel

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier heeft Seyhan dat ook erg gehad, erg opstandig enz pfff.
    nu gelukkig gaat het de betere kant op.

Dilara reageert goed op de Nexium en infacol.
    Ze slaapt nu terwijl ze nu normaal huilde!

Maar kindjes die fv krijgen op hoeveel voedingen van hoeveel zitten jullie?

14. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    @one of kind: ik geef nu 6 x 120 (met 4 schepjes). Ik was inderdaad ook benieuwd ;)
    Ik vroeg me ook af hoe zwaar jullie kids inmiddels zijn? Ik lees al dat bij sommige maat 56 te klein wordt? E. past nu net in maat 50 en sommige kleertjes van bv hema zijn nog steeds erg ruim.. E woog met 4 weken (op cb) 3800 gram.

@Natasjee, hoe gaat het met jou en de kinderen? Lees steeds mee in je eigen topic, leuk dat je het bij blijft houden!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jezz Dilara is erg lang bijna de hoogste lijn van lengte voor een meisje hahaha.
    56.5 cm en ze weegt 4640 en bij de geboorte 3730.

Natasjee welkom meis hoe is het met de 3ling!

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.321
    17.221
    113
    GRRRRRRRRRRRR! ook later op bed leggen werkt niet bij D, hij is nu nog wakker! Gelukkig is het maar een faaaaaaaaaaaaaase! maar ik wil weer een avond zonder 100x hem terug te moeten sturen etc

@Jezz, geen idee hoe zwaar/lang E nu is, hoop dat ik volgende week naar het cb kan. Maar zo te lezen startte ze al een stuk zwaarder dan jouw uk, ze was 4030 bij de geboorte ;)

17. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Oh ja dat scheelt inderdaad wel wat qua gewicht :)

@toch3, weet je ook waarom het slapen niet lukt? Bij E kwam het door het maaien met de armpjes en ze maakte zichzelf steeds wakker en overstuur. We hebben nueen pacco doek en sindsdien gaat het vrijwel zonder problemen!
    Oh ik lees nu terug naar bed sturen. . Dan gaat het misschien om een al ouder kind? :cool:

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.321
    17.221
    113
    Jezz, ja om de oudste van 4,5jaar ;) E slaapt snachts heel goed, overdag minder maar heb nu gemerkt dat het werkt om overdag in te bakeren, dan slaapt ze 1x wel lang

19. dolfie1987

dolfie1987 Actief lid

5 okt 2013
    222
    0
    16
    Verpleegkundige
    Maastricht
    Mijn manneke krijgt inmiddels 5-6 flessen van 180 met 4 schepjes nutrilon standaard en 2 schepjes AR.

Hier begint 56 ook langzaam te klein te worden. Ben benieuwd wat z'n lengte en gewicht nu is. 9-10 woog ie 5250gr en was 55,8 cm. as dinsdag op controle bij de kinderarts, hopelijk wegen ze hem daar ook nog ff.

Wauw m'n mannetje is vandaag alweer 6 weken... Wat vliegt de tijd toch om.

Hij heeft het lachen nu echt te pakken. Kost hem steeds minder moeite waardoor hij ook steeds wat vaker lacht. Geweldig om te zien!!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik ben jaloers op jullie aantal flessen! hihihi

Deel Deze Pagina