Dank jullie wel meiden! Gaan jullie vanavond nog iets leuks doen. Hier iig niet zoveel. Heb net al ruim een uur geslapen om het tot middernacht te kunnen halen. Daarna snel naar buiten om de buren de beste wensen te doen en daarna gauw weer mijn bedje in 😊
Ja super fijn dat het weer gelukt is. En dan nu 1-15 sept van 2017 groepje ipv 2014 Hoop zo voor je dat het nu goed mag gaan! En als je gevoel dat nu ook zegt zal dat ook wel zo zijn! Iedereen de beste wensen trouwens
Vandaag de 3e groeiecho gehad. Zoals verwacht was het de vorige x een groeispurtje, nu zat het buikje weer net boven de middenlijn, net als het hoofdje. Benen wel tegen de bovenlijn maar dat is nu 3x achter elkaar dus hoort blijkbaar bij hem/haar. Verwachting is nog steeds rond de 8 pond bij de bevalling
Jaa jij hoeft niet zo lang meer! Leuk hoor!! Fijn dat dat het goed blijkt te zijn allemaal Hoe zwaar waren je andere kindjes? ook rond de 8 pond?
Hey meiden. Wij hebben vandaag 1e vroege echo gehad en mooi klein embryotje gezien met kloppend hartje. Keurig op termijn, dus het gaat er nu toch naar uit zien dat we eind van de zomer onze 3e eindelijk mogen verwelkomen 😀
dat ligt wel allemaal bij elkaar en ook allemaal boven gemiddeld. Dat goed is nieuws zeg! Fijn voor jullie. Nu lekker genieten en uitkijken naar de komst van dit kleine wondertje!
Goed!! Vorige week goede 20 weken echo gehad. We krijgen er een jongen bij!! Ik had graag een meisje gekregen maar een jongen erbij is ook wel praktisch. En het is gezond en dat is wel belangrijker hoor. Maar toch... ik heb mn voorkeur. Verder wat last van mn bekken door sporten. Manlief ook nog ziek dus verzorging van de oudste komt volledig voor mijn rekening. best zwaar voor mn lijf nu.
Gefeliciteerd met je goede echo!! En leuk een tweede knul Ik snap wel dat je een voorkeur had hoor. Maar idd tweede knul is wel praktisch. geniet ervan meis
Gefeliciteerd! Ik snap je voorkeur wel hoor, maar ik weet zeker dat je een jongen ook geweldig vind als je er helemaal aan gewend ben (en misschien goeie reden voor nr3? ) Hier: we gaan gewoon door. T is behoorlijk pittig, zwnager en 5 dagen alleen met 3 kinderen. Gelukkig nog minder dan 5 weken te gaan