September 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door one of kind, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.035
    15.044
    113
    Ah jammer!
     
    Blosjes vindt dit leuk.
  2. Toto

    Toto Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Allemaal nog gefeliciteerd met de kindjes. Wij hebben de verjaardag van dl nog niet kunnen vieren aangezien ik die dag weeen had en de dag erna onze kleine man is geboren. Een week eerder uitgerekend dan dl, maar toch later geboren. Wie had dat gedacht. Het zou er om spannen of hij niet op dezelfde dag geboren zou worden, maar het striplen deed niets dus een dag later ballon gekregen die zijn werk goed deed. Nu al weer een week oud en zo aan het genieten!
     
  3. Blackberry

    Blackberry Actief lid

    26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Wat heerlijk al dat babynieuws!!

    Na maanden dacht ik, ik kom ff kijken!
    Ons meisje is fan van Shimmer & Shine dus heeft alle poppen ervan gekregen. En een stapelbed! Ze wilde graag een groot bed!
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.035
    15.044
    113
    Gefeliciteerd toto! Alles goed (gegaan)?

    Hier gaat alles wel goed, alleen voel ik me vaak een zombie doordat J regelmatig 3x per nacht wil drinken. Of eigenlijk meer troost zoeken/mamahonger. Hij is zo snel aan het ontwikkelen. Hij brabbelt nu heel veel en stapte gisteravond langs de tafel!

    E is helemaal een ratelkous nu en leert hoop nieuwe woorden op de voorschool
     
  5. Muisjex3

    Muisjex3 Actief lid

    25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Hoi dames,

    Het is weer even geleden dat ik hier ben geweest! Voor diegene die al bevallen zijn van nog een kindje of zwanger zijn, van harte gefeliciteerd!!

    Onze kindjes zijn ondertussen allemaal al 3 jaar worden en wat vliegt de tijd! Mijn biologische klok begin alweer te tikken maar ik moet die bedwingen.. Mijn partner blijft neen zeggen en we hebben ook andere plannen zoals over 2 jaar ons eigen huis kopen en dat is altijd dat we wouden maar het is met een dubbel gevoel want als er dan nog een kindje komt gaat er wel een leeftijdsverschil zitten maar nu een baby krijgen is ook geen goede timing omdat het hier te klein is! Maar swat..

    Onze grote vriend is een hele actieve peuter en doet het goed op school! Is volledig zindelijk, ook s'nachts. Overdag was dat een hele opgave en heeft het ook even geduurd wanneer hij die klik vond. Maar s'nachts was hij er plots mee weg, zomaar! Ook kaka doen op het potje ging veel vlotter dan pipi. Ik ben heel blij dat we deze mijlpaal voorbij zijn en dat we uit de pampers zijn maar ook met een heel klein hartje want onze jongen is geen kleine jongen meer maar een grote!
     
  6. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Op verzoek heropend.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     
  7. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.035
    15.044
    113
    Hij was gesloten; zo stil hier.

    Iedereen sinterklaas overleeft en nog in eigen land? :D Hier is het vandaag afgesloten, ze zijn goed verwend. Nu op naar de feestdagen :thumup:
     
    Muisjex3 vindt dit leuk.
  8. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Hoi! Inderdaad alweer even geleden. Sinterklaas was super leuk, meisjes vonden het geweldig en zijn enorm verwend.
     
    Muisjex3 en toch3 vinden dit leuk.
  9. Muisjex3

    Muisjex3 Actief lid

    25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Hoi dames,
    Mijn zoontje was ook in de wolken met zijn sinterklaas cadeautjes! :D
    Het is ongelofelijk hoe snel hij groeit, elke dag! Het best emontioneel want rond 25 dec was het gebeurt.. :oops: Ik ga dat nooit vergeten. En dan in januari positief getest dat ook alweer 4 jaar geleden is!! :eek:
    Het kriebelt voor nog een kindje maar mijn vriend houd de boot af... :( Ik heb verteld over mijn gevoelens en dat ik me wens nog niet overboord ga gooien. Eerst een huis kopen over 2 jaar en dan zien we wel. Ik hoop dat hij nog van gedacht veranderd..
    Prettige feesten iedereen! :thumup:
     
  10. Maagd

    Maagd Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi allemaal,

    Ook ik kom na maanden weer eens hier op dit forum kijken. Echt zo super druk met vanalles. Thuis met geregel rond 2 kindjes, huishouden, sociaal leven en werk. En herstel van zwangerschap/bevalling duurt ook langer dan gehoopt. Heb een tijdje bij de fysio gelopen, sport op therapeutische basis nu en alles kost door het herstel meer tijd. Op t werk ook zo super druk. Kom niet eens toe aan eten. Terwijl ik voorheen nog wel eens uurtje zat te niksen en dan op dit forum ging lezen. Dus heb heel wat gemist denk ik.

    @Muisjex3 Jammer dat je vriend niet voor nog een kindje wil gaan. Bij beide kinderen heb ik er bij mijn man flink om moeten zeuren. Hij was er naar zijn idee nooit aan toe en had altijd smoesjes waarom het nog niet kon. Maar je moet ook bedenken dat je ouder wordt, leeftijdsverschil groter wordt en zo zijn er altijd wel redenen om het niet te doen.
     
  11. Muisjex3

    Muisjex3 Actief lid

    25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    @Maagd , zeuren helpt hier niet. Dan duw ik hem nog verder weg. Leeftijdsverschil speelt hier geen rol! Eerder kunnen we een 2e wel aan of kunnen we wel alles geven? Het 2de punt denk ik van wel want we hebben allebei een vaste job. Ik werk 4/5 en mijn vriend voltijds. Met 1 kindje gaat alles perfect en kunnen we hem alles geven wat zijn hartje verlangd ook ivm met studies. Hij is nog maar 3 jaar en met dat zijn we ook al meebezig. :oops: Maar wat er nu op de eerste plaats komt is sparen voor een huis en over 2 jaar ons eigen huis kopen! Dat is onze droom. Maar ik zou het zo fijn vinden moest er later van tijd nog een kindje bij komen!
     
  12. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.035
    15.044
    113
    Nog een kindje...hier niet denk ik, 4 is wel even zat ;)
     
  13. Krullenboll

    Krullenboll Actief lid

    8 nov 2013
    330
    96
    28
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Heej,

    Hier de kerstdagen doorgekomen. Ben altijd blij als die voorbij zijn.
    J. Heeft er een broertje bijgekregen. Wat maagd zegt het is druk met 2kindjes en moet binnenkort nog beginnen met werken. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen
     
  14. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.035
    15.044
    113
    krullenboll gefeliciteerd! Gaat het goed zo met 2 kindjes?
     
  15. Krullenboll

    Krullenboll Actief lid

    8 nov 2013
    330
    96
    28
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Dank je wel !! Ja gaat super !! J. Was een huilbaby maar M. Totaal niet... geniet nu zo van mijn kindjes.
    Hoe is het met jou ?
     
    toch3 vindt dit leuk.
  16. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.035
    15.044
    113
    Hier gaat alles lekker over het algemeen. Oudste moet wel (weer) buisjes hebben over 2 weken. Hopelijk luistert hij dan weer :roflmao:
    Nu heerlijk 2 weken met zn alle bij elkaar ipv man alleen doordeweeks en ik met de kinderen
     
  17. Krullenboll

    Krullenboll Actief lid

    8 nov 2013
    330
    96
    28
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Aahh hopelijk helpt het.
    Oh heerlijk geniet er lekker van !!
     
  18. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.035
    15.044
    113
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!
     
    Muisjex3 vindt dit leuk.
  19. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Gelukkig nieuwjaar meiden!
     
    Muisjex3 vindt dit leuk.
  20. Maagd

    Maagd Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    De beste wensen allemaal!!
     

Deel Deze Pagina