Hier ook al toch3, spuitluier net gehad. Hopelijk kan ie nu lekker slapen! Veel last van krampjes laatste dagen
het viel gelukkig mee met het spuiten, alleen bij 1 beentje beetje eruit. Daarna was ze gelijk stuk vrolijker!
Er blijft wat bloed bij de ontlasting zitten. Ontlasting is ook erg dun en zeker zo'n 6x per dag. Vanochtend ff met t mannetje naar de huisarts geweest. Zij denkt aan een buikgriepje. Moet maandag weer terug met hem. Als t erger zou worden moet ik natuurlijk eerder terug gaan. Pff moeilijk vind ik het. Kan ook moeilijk inschatten of hij er last van heeft. Ik vind hem zelf wel wat hangerig. Krijg hem nu echt niet in de box of bedje. Wil alleen lekker bij iemand op de arm slapen....
Lastig dolfie! Ze kunnen je nog niet vertellen wat er scheelt dat maakt het moeilijk. Gewoon goed in de gaten houden, lekker verwennen en hopelijk heeft hij er niet al te veel pijn of last van. succes
Als ze buikgriep denken houdt hem dan wel erg goed in de gaten! Als je hem verschoont en zijn kontje omhoog houdt dat hij dan niet heel erg begint te huilen enz. Dikke knuffel meid!
Wil je niet bang maken maar toen dit bij Seyhan het geval was had hij hersenvliesontsteking. Daarbij had hij ineens hele hoge koorts maar vooral bij het verschonen , als ik zijn kontje omhoog tilde begon hij heel hard te krijsen. Hij was toen ook 6 weken toevallig. En hij had het gekregen doordat iemand op bezoek was geweest met enterovirus aan de handen ofwel buikgriepvirus. Wil je echt neit bang maken maar houdt het in de gaten!
Morgen op nacontrole bij de vk Krijg alleen degene die ik het minste heb gezien/wat mee heb, beetje jammer Maar net aan de telefoon wel even kunnen kletsen met de vk die tijdens het strippen mn vliezen liet breken en tijdens kraambed 3x is geweest, was wel even leuk
@one hij heeft gelukkig geen koorts. Maar ik hou t heel goed in de gaten... Vind t ook maar eng, misschien is het echt maar griepje ofzo. Maar er hoort gewoon bloed in te zitten...
hoe ging het vandaag Dolfie? Vanmiddag met E naar inloop geweest op cb, ze is in 4weken ruim 4cm gegroeid en bijna 800gram aangekomen! :O
Heej dames Hier al een tijdje niet meer geweest maar alles gaat hier zijn gangetjes. Kleine was in het begin erg huilerig en kon maar niet in slaap vallen. Op het internet gelezen over rust en regelmaat. WAUW !! Meteen een heel ander kind. Vrolijk en valt zo in slaap als je hem neerlegt. Hier een super blije moeder. Ja ik zeg het zelf, ben blij om een moeder te zijn na die vreselijke tijd. Ik voel me goed !! Vandaag bij het wakker worden een glimlach van oor tot oor van me kleine man. Dat maakt alles weer goed ❤️
Dolfie hoe is het nu ? Toch3 hoe groot en zwaar is ze nu ? Krullenbol wat fijn meid. Dilara doet het best goed met haar spreidbroekje gelukkig.
En ze groeit zo snel. Toch3 hoe was de afsluiting bij de vk. Hier toch weer wat emotioneel weer een periode afgesloten.
Allemaal bedankt voor het vragen! Situatie is vrijwel hetzelfde. Gisteravond leek er geen bloed meer bij de ontlasting te zijn, vanochtend was er echter weer een aardige hoeveelheid. Mannetje had vanochtend ook wat last krampjes. Echt zielig. Merk verder niet veel aan hem, lijkt alleen wat hangerig te zijn. Verlangt echt naar lichaamswarmte lijkt het. Gelukkig is het bijna maandag, dan moet ik weer naar de huisarts. Ga toch proberen te vragen om hem te laten doorverwijzen naar ziekenhuis....