Wat lief hihih. Ik snap wat je bedoelt meid Ik denk dat ik het zwanger zijn erg mis Ja krampjes heeft Dilara ook heel veel en heel veel scheetjes laten. Eerst hielp de infacol goed maar nu ook niet meer Morgen moet ik weer naar de kinderarts met haar om de reflux te bespreken enz.
Heerlijk koppie op die meid! Hoe gaat t met dat spreidbroekje, veel hinder van of valt t mee? Tis voor een goed doel he!
Ze heeft er veel last van bij het aandoen. Maar voor de rest gaat het best goed. Ze houdt haar beentjes nu zelf al in die positie als ze het ff uit moet voor te veschonen ofzo.
ah das netjes al. Moet ze het voor een bepaalde tijd dragen? Hoop dat je meisje er een beetje aan kan wennen. 9 december krijgt onze man een foto van zn heupen omdat ie tot week 35 in stuit lag, schijnt standaard gecontroleerd te worden dan. Volgens cb niets aan de hand, alles was soepel. Zo kleine man weer zn flesje op, schone luier, terug naar bed.
Pharilla wil je niet ongerust maken maar hier zei het cb ook ja alles perfect. De kinderarts kwam erachter. EN idd Dilara heeft het ook door in stuit te liggen gekregen.
Ja wij gaan ook nergens vanuit hoor! We zien het na de foto. Cb in zo'n dorp als hier is gelukkig wel veel beter/fijner. De cb arts gaf zelf aan dat zo'n lichamelijk onderzoek niet alles zegt, foto wel. Ons manneke is zoveel wakker overdag, hoe is dat bij jullie? Hij kan zo van sochtends tot aan de middag wakker zijn (ochtend begint hier om 5 uur, totaan zo'n 11 a 12 uur) dan slaapt ie een uurtje en word dan wakker, ff spelen, flesje en dan pas maakt ie lange slaaprondes. Savonds/snachts slaapt ie van fles tot fles zo om de 3 a 5 uur. Ook spiekt ie af en toe naar de tv, maar wil dat liever nog niet...
Behalve vandaag was Dilara ook heel veel wakker. Gelukkig slaapt ze ( wel moeilijk) na 5 uur wel in. Maar ja seyhan moet om 7 uur altijd op en daarvoor wil ik Dilara verzorgd hebben dus vaak blijf ik ook op. Want eer dat ik klaar ben met de fles is het half 6. Dilara is vandaag weer bij de kinderarts geweest. Heeft andere voeding gekregen want hij vermoedde dat haar buikpijn, vele scheetjes laten enz erdoor kwam dat ze toch niet tegen de standaard voeding kan . Ze is wel goed gegroeid. 60 cm! en 5280 gram.
zo, ik ben ook weer boven water. Druk maar super gezellig weekend gehad! Vandaag wezen shoppen met alle 3 de kindjes en zonder man, erg vermoeiend Maar wel goed geslaagd, mijn kledingkast is weer een beetje gevuld, had echt nog maar weinig in de kast, pas nog maar weinig van mn gewone kleren omdat die stomme buik zo dik blijft :/ Was het zat dus vandaag eerst paar nieuwe setjes gehaald Ook een boxmobile gehaald, hopelijk vind ze de box dan leuker. Vanmiddag lag ze er lekker naar te kijken en begon te krijsen als hij stopte @nachten: hier nog steeds geen probleem, als ze eenmaal goed vertrokken is slaapt ze heel de nacht door, erg fijn @prikken: nog niet gedaan @one, ja vorige week echt een sprongendag gehad. Sindsdien is ze heel veel met dr handjes bezig en "praat" veel meer Fijn dat de spreidbroek best goed gaat Oh en nieuwe voeding, hopelijk werkt het! @pharilla, E is ook heel veel wakker overdag, ze heeft het blijkbaar niet nodig om heel de dag te slapen Heb me er bij neergelegt, de andere 2 sliepen ook weinig en met 18maanden helemaal niet meer overdag, zal wel weer zo gaan
Eerste prikje gehad gister. Prik zelf vond ik zoooo zielig! Hard huilen... maar toen ik m later weer ging aankleden (5min later) was meneer alweer vrolijk gelukkig. Prik was rond half 12, en daarna heeft hij vrijwel de hele dag geslapen, vooral in mijn armen. Normaal zou ik m wel in zn bedje leggen (proberen te leggen iig) maar nu vond ik m zo zielig dat ik m lekker bij mij heb laten liggen. Iets verhoging gehad ook, 38,1. Ik moest hem wakker maken voor het voeden van het cb omdat hij genoeg vocht binnen moest krijgen, maar dat was niet heel moeilijk (even alleen in de box en weg van warme mama was voldoende) en hij viel daarna snel weer in slaap. 's avonds werd het duidelijk al wat beter. Nog wel koorts maar wel weer wat meer wakker en vrolijk. 'snachts wat minder geslapen dan ik wilde... elke 3u voeden (meestal wel 1x 5u ertussen). Maar ik was alllang blij dat hij weer beter was, koorts was namelijk weg Ik had m niet in zn slaapzakje gelegd vanwege de koorts, maar alleen onder zn dekentje. Al met al heftiger voor mama dan voor hem
Hier ben ik ook weer. Heb de handen vol aan ons mannetje. Hij wil vrijwel alleen bij iemand op de arm slapen, zodra hij in de box of bedje word gelegd gaan z'n ogen meteen weer open en ff later weer huilen. Hij slaapt ook niet zo veel overdag, maar dat komt voornamelijk omdat hij moeite heeft om in slaap te komen. Dit lijkt niet te lukken uit zichzelf. Hij heeft ook overdag nog nooit van fles tot fles geslapen. Afgelopen week bij osteopaat geweest. Hij kon geen hijxonderheden ontdekken. Hij gaf wel aan dat het vele schrikken, moeien hebben met slapen en het nodig hebben van geborgenheid komen Door de 'traumatische' bevalling. Dit zou vanzelf wel overgaan. 'S nachts gaar t redelijk. Meestal laatste fles rond middernacht en dat eerste weer tussen 5 en 6. Overdag red hij de 4 uur tussen de flessen niet. In de avond moet ik hem wekken omdat ie na 5 uurtjes nog slaapt. @one Hoe is t gegaan bij cb. Viel t prikje mee? Wij moeten as donderdag. Ben ook erg benieuwd naar de groei. @menstruatie Is iedereen alweer ongesteld geweest? Ik nog steeds niet en t lijkt er ook nog niet aan te komen. Weet niet hoe lang dat ongeveer kan/mag duren.
@Dolfie, wat vervelend zeg dat ie zo'n moeite heeft met in slaap komen en overdag slapen. Hopelijk groeit ie er gauw overheen. Hier nog niet ongi, maar dat duurt toch nog wel even met volledig bv? Vanochtend met ons mannetje naar babymassage en -yoga geweest. Heerlijk. Misschien is dat voor Dolfie ook een aanrader. Ons mannetje slaapt daarna al de hele tijd. Alleen even wakker voor voeding. Heerlijk relaxed!
ongi: twijfel hier van pas, was erg weinig, kan ook navloeiing zijn geweest of door de bv firstone: niet teveel op hopen hier was het 2x met bv toch binnen 3 maanden :/ dolfie: maar zoveel mogelijk toegeven dan aan zn behoefte en maar hopen dat hij snel beter gaat slapen. Hier gaat het slapen overdag gelukkig iets beter, of ik vind dat het beter gaat omdat ik geaccepteerd heb dat ze weinig slaapt. Gister boxmobile gekocht en boven de box gehangen, is echt een succes, ze begint te krijsen als hij stopt met draaien
@dolfie hier ook een moeilijke slaper. Viel in het begin ook alleen in slaap in mijn of vader zijn armen. Ik had toen door dat hij oververmoeid was en na 45/60 min legde ik hem op bed. Hij viel of meteen in slaap of huilde 2 min en viel dan in slaap. Ongesteld gister geworden en niet zo een beetje ook !! Nog meer dan toen ik vloeide van mijn keizersnee. Prikje moet hij 19 nov ben er nu al zenuwachtig voor Hahah.
One heh meid dat is moeilijk. Jij Donderdag heel veel succes. Heb je hem al eens ingebakerd overdag. Dan hebben ze ook een wat geborgen gevoel. Krullenboll vies heh dat ongi haha Hier viel de prikjes mee. De nieuwe voeding lijkt iets te helpen al was hij wat te dun en begon ze daarom te huilen. Maar tot nu toe lijken de krampen minder te worden.
@ dolfje: hier ook een mannetje die overdag niet wil slapen en alleen op de arm in slaapt valt. Leg ik hem dan in bed of in de box dan duurt het een paar minuten en is hij weer wakker. Echt heel vermoeiend want krijg niet echt rust op die manier. Sinds de kraamhulp weg is heb ik denk ik 2 keer zelf overdag m'n ogen dicht kunnen doen. @ ongi: hier nog niks. Wel wat pijn gehad dat ik dacht van ja daar gaat wat komen. Sinds deze week wel weer wat afscheiding. Lijkt erop dat het weer wat in werking is gezet.
Hoi dames, Hier nog een mama van dochtertje Mara die op 24 september is geboren Ik heb ook nog zoontje van 2. Geboren op 3 oktober 2012. https://www.facebook.com/MadebyAngelafotografie/photos/pb.368685599909245.-2207520000.1415131698./602839043160565/?type=1&theater