Ok duidelijk! Werkt dat wat jij gebruikt wel goed? Denk dat ik dat ook wel wil proberen voor ons meisje
Bij ons werkt het wel. 1 schepje bij de middagvoeding rond 12.00 en 1 schepje bij de laatste voeding rond 23.00. ORTHICA Orthiflor Start | Online DA Drogisterij Ritskes IJmuiden recensies: Orthiflor Start bestellen | Vitaminstore.nl http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/129322-wie-heeft-ervaring-orthiflor-start.html
Hier ook cb en prikjes op 11 november. Deze week al huisbezoek gehad en toen draaide zich ook bijna van buik op rug (had haar tegengehouden omdat ze op tafellag. De verpleegster zei dat het een rappe zal zijn Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is ook we drinkt nu ook 180+6 Beba1 (nu nan verzadigend) soms drinkt ze die leeg soms laat ze die 30 staan Hier lacht ze ook heel veel soms met geluid en maakt ook veel andere geluidjes Van AC ga ik ook voor Mirena, 1st keer, met pillen ben ik niet erg handig.. Wel maar mijn volgende menstruatie want had het nu onverwacht een week eerder gekregen. En héél véél, meer dan na de bevalling Hier tijdens de laatste weken zwangerschap ook niet veel gevreeën, enkele keer candida gehad. Nu al sinds na 4weken na de bevalling vrij veel, heb er ook erge zin in constant
tammi johannesbroodpitmeel - Vitatheek, de goedkope online drogist Deze gebruiken we bij ons dochtertje
Ons meisje krijgt komende donderdag haar eerste prikjes. Spannend. Vind het altijd zo zielig. Toen ons meisje 2 weken oud was hoorden wij haar s nachts echt schaterlachen. Dat was zo raar om te horen. Dat verwacht je niet. Wij moesten echt lachen. Ze zal wel een leuke droom hebben gehad Na die ene keer heeft ze nog 1 keer geschaterd. Daarna niet meer. Ze lacht wel veel zonder geschater. En soms wel met geluid, zo op 1 toon. Zo schattig Hoeveel drinkt jullie kindje? Ons meisje krijgt 6 flessen van 120+4 en 1/3 tl johannesbroodpitmeel. s middags 1x orthiflor en laatste fles 1x orthiflor. Ze was al geboren met gewicht 3960gr. En volgens mij was ze al een kilo gegroeid. Sex heb ik nog niet zo heel veel zin in. Ik heb ook nog wel op de plek waar het spiraaltje zit, een raar gevoel. Dus is nog niet helemaal rustig in mn lijf. Dus ik wacht nog even. Ik zal zo eens googlen of dat er meer mensen last van hebben. Ik weet ook niet meer of ik dat de vorige keer ook had.
@one, dat is dan weer een voordeel van alleen zijn, geen ac nodig fijn dat ze een neiuwe spreidbroek heeft gekregen @kimmie, ook lekker gegroeid dan @firstone, jou mannetje dus ook lekker gegroeid @krullenbol, jammer zeg, hopelijk werkt de jbpm. @geluidjes: hier ook heel veel als reactie, als ze gewoon in de box ligt niet echt @zijn er hier nog meer die nog steeds vloeien? Ga maandag denk de vk maar even mailen erover, E is al 2 maanden en tis nog niet over, ken dit niet van de andere 2. Tis niet veel, inlegkruisje is voldoende, geen pijn ofzo maar tis gewoon vervelend
meidenmama's, wisten jullie dat loombandjes ideale haarelastiekjes zijn? Had die "beugelelastiekjes" die je bij kruidvat etc kan kopen maar loombandjes werken veel fijner!
Wat een schatje Joyce!! Hahaha toch3 ja dat is ideaal heh aan alleen zijn en ex kon geen kinderen verwekken dus ik zit al 10 jaar zonder ac inmiddels! Hier overigens alweer voor de 2e keer ongi precies 4 weken na de vorige keer. Angebvt wat schattig zeg hihih. Dilara wil echt babbelen , soms komt er wat uit soms niks hahaha. Hier heel wat gekloemel met de voeding enz , vermoedde zelfs op een gegeven moment kma maar de pepti hielp niks aan haar klachten. Nu de kv wat ze van ka heeft gekregen gemengt met de antireflux voeding van Nestle en dat schijnt tot nu toe ( durf niet te hard te zeggen ) effect te hebben.