Fijn dat t verder in orde was Toch3. Mannetje voelt zich alweer iets beter, gisteravond koorts maar was vanmorgen alweer 37,6 graden. Zielig hoor zo'n klein koortsig lijfje. Veel geknuffeld! Vond ie heerlijk en papa&mama ook! Vandaag lekker rustig dagje wandelen, badje etc. Fijne dag dames
lekker rustig dagje er van maken dna pharilla hier ook rustig dagje, tis gister iets teveel geweest voor E en morgen moeten we ook weer op pad. Geen plannen vandaag, misschien komt paps vanavond bij ons eten, heeft cursus hier vlakbij tot half 5 dus als hij aan boord kan komen komt hij gezellig hierheen
onze kindjes zijn allemaal van september. Nu vroeg ik me af of jullie dit herkennen/of dit dus iets is wat bij de leeftijd hoort. Mijn zoon heeft vaak z'n handjes bij zo'n oortjes of boven/achter z'n oortjes. Dit doet hij meestal als hij drinkt en als hij in de box ligt. Niet als hij op schoot zit ofzo. Symptomen voor oorpijn is oa grijpen naar het oor maar de andere symptomen heeft hij niet. Herkenbaar? Is dit gewoon ontwikkeling of heeft hij ergens last van
Wat goed om te horen toch3 dat het niets ernstigs is. Hier net vorige week de eerste ongi en maandag weer weg. Dus netjes weer 4 daagjes gelijk. Maar vanavond spotte ik weer een nieuwe ongi dus tja we zien wel van hoe en wat. Hier ook nog niet aan de pil. Hier is toch echt het gapen en huilerig worden als hij moe is. Daarom bij het 3de gaapje hop naar bed. Vandaag een heerlijk daagje gehad na een lange drukke periode. Meneertje heeft vandaag 4 flessen van 200 gedronken en heeft eindelijk vandaag voor het eerst na een aantal weken van half 6 tot 20.00 uur geslapen savonds. Heerlijk was het en heb hem zelfs om 8 uur zelf wakker gemaakt voor het badderen en daarna zijn laatste fles. Het verliep voor het eerst heel soepeltjes. Om half 10 lag me mannetje alweer heerlijk in bed te slapen, zoals het hoort. Ik heb me oudste zoon gezellig kunnen helpen met zijn huiswerk en op me gemakje kunnen douchen en een kopje koffie kunnen drinken. Heerlijk, van mij mogen er meer van zulke dagen komen. Ik ben benieuwd wat hij morgen weer doet of dat hij dit gaat vast houden. Nou dames ik ga weer ff voor de buis hangen en genieten nog van mijn resterende avond. X
Hoi dames! Ben niet zo actief op zp. Maar erg benieuwd hoe het met jullie en de Kids gaat! Hier gaat het heerlijk.... Jiro is nog steeds een rustige baby. Slaapt veel overdag en savonds van 21.30/6.30. Hij heeft wel veel honger... Krijgt nu 2x 210+7 en 3x 180+6, hongerlap. Persoonlijk zou ik het makkelijker/leuker vinden om contact te houden via een geheime groep op facebook. Wie heeft daar ook interesse in?
Voor degenen die het leuk vinden... Als je mij zoekt en toevoegt op facebook. kan ik jullie toevoegen aan de groep. Niemand anders dan alleen wij kunnen plaatsen en lezen in de groep. Stuur me maar even een pbtje voor naam
@kitty, klinkt fijn @risu, dat is de moeite wat hij wegdrinkt je heb dus al een fb-groep gemaakt begrijp ik?
Klopt aangezien het een geheime groep is, kun je het niet vinden op groepsnaam. Je kunt mijn naam pb krijgen, als je me toevoegd kan ik je toevoegen aan de groep. Je kunt me daarna weer verwijderen als je dat wilt, maar wel contact houden via de groep.
vandaag weer naar cb geweest, ze is nu 60cm en 5490gram, netjes gegroeid weer. Ook de eerste prikken gehad, krijsen dat ze deed, gigantisch! Hopelijk krijgt ze er niet veel last van vanmorgen ook bij action sint-inkopen gedaan, straks als de oudste 2 op bed liggen even kijken wat ik voor wie heb en vast inpakken. Hopen dat ik het verstopt kan houden tot die tijd
Sorry ik schrijf weinig mee momenteel.. Druk!! Hoeveel fv krijgen jullie kindjes nu?? Hier 7 weken, 5x150 en 1x120 maar wel maar met 3 schepjes
Sorry voor mijn late reactie. One of kind:Ja gelijk heb je moet het eerst geprobeerd hebben. Angtebv: oh Thanks voor de tip ga het meteen uitproberen Hier; kleine man is erg huilerig wil liever bij me liggen, prima vind ik ook fijn haha.
Hej krullenbol en mamvk, Kom je ook gezellig in de Facebook groep? Moet je even een pb sturen naar Risu (hier op zsp).