Hooii dames Lang niet hier op het forum geweest super druk gehad op het werk en met J. Eef29: och wat erg. Als ik met me kleine douche denk ik er ook altijd aan van stel hij valt. Gelukkig is alles wel goed gekomen. Tandjes: hier zijn ze eindelijk er door heen!! Al weken diarree en een zuur lucht !! En het vorige week 4 dagen 40 graden koorts !! Maar hij heeft nu wel 2 tandjes onder Hahah. Gaat super hard. Hij kan ook al een paar seconden blijven zitten. Slapen: ja hier slaapt hij ook nog niet door. Ik weet ook niet wat ik nog kan doen. Ik hou maar in me achterhoofd dat hij ooit gaat doorslapen. Eten: af en toe fruit of groente maar nog niet elke dag. Ga er wel echt mee beginnen maar wat Priscillaxxx zegt ik kan me draai ook nog niet echt vinden.
Komen de kinderen bij degene waarvan de kinderen nog geen fruit en groente krijgen 's nachts nog? Hier kwamen ze namelijk ineens 's nachts weer en sinds dat ze groente kregen, sliepen ze weer door. Toen ze pap kregen sliepen ze door en een week later ineens 's nachts wakker, ze waren dus toe aan de fruit en groente hapjes.
Oké! Dat is gewoon pech hebben... Senn draait zich sinds 3 dagen op zijn buik en er is geen houden meer aan. Hij ligt geen seconde meer op zijn rug en wilt alleen nog maar op zijn buik liggen. Ben wel trots op hem, aangezien hij gecorrigeerd nog maar 3,5 maand oud is (anders was ik net zo trots, daar niet van).
E rommelt met de nachten, soms wel, soms niet. Al heeft ze dr ritme nu wel weer te pakken nu we weer gewoon paar dagen aan boord zijn. Hebben nu ook een box in de stuurhut staan, vind ze helemaal te gek! En papa vind het ook gezellig Natasjee, leuk Ben benieuwd of zn broertjes snel volgen. Zitten gaat hier nu echt goed, blijft nu gerust een kwartier zitten! Laat de lente maar komen, dan kunnen we gaan fietsen
Box naar beneden gezet nu. E ontdekte net in badje dat ze zich aan de rand kan optrekken tot staan Eerst was ze alleen aan het billenschuiven door aan de rand te trekken en ineens komt ze met de billen helemaal uit het water en toen bleef ze bezig, moest dr echt vasthouden anders was ze zo over de rand in het grote bad gevallen Straks als ze weer wakker is ledikantje ook maar laten zakken
Bij ons geen groente en fruit maar komt snachts ook niet. Is snachts wel wakker maar wil dan zijn speen en dan is het ook weer goed. Meneer is nu 7.5 kilo, 68,5 cm en hoofdomtrek is kleiner dan gemiddeld. Handig voor kleding die soms al wat te strak zit. Mannetje is heerlijk vrolijk
En toen was ons moppie al ene halfjaar oud! :O Is echt ongelooflijk snel gegaan zeg. En wat ik niet verwacht had: ik geef nog steeds volop borstvoeding en voorlopig nog niet van plan om ermee te stoppen!
Wat goed toch3! Knap dat je dat volhoudt. Hier helse nachten de laatste tijd! Vaak wakker en soms elk half uur eruit omdat meneer zn speen wil. Wordt er gek van. Zit nu ook in een sprong en hoop dat het daarvan komt. Dan gaat het dus ook over. Maar voor de sprong was hij ook steeds snachts wakker.
nachten gaan hier wel goed, 1x voeden. Maar ze gaat laatste week rond half 8 al slapen, dan rond 4u voeden en door tot ongeveer half 8. Bij de voeding word ze ook neit echt heel wakker en slaapt gelijk weer door. Pittig hoor als je er zo vaak uit moet!
En toen kon madam zelf gaan zitten vanuit buikligging, knappe meid! En trots dan ze dan is er na hihi
Echt kruipen is het nog niet te noemen maar wel hard op weg Ze moet nog even leren dat ze de armen ook op moet tillen. Met de armen tijgert ze, met de benen kruipt ze
Wow wat gaat dat allemaal snel! Ons ventje neemt allemaal iets meer de tijd. Maar: hij slaapt wel (vrijwel) door! We hebben na een tip van een vriendin het boek 'baby in een droomritme' gekocht en ons ventje gecontroleerd laten huilen. Bleek geweldig te werken. Toen hij vervolgens een nachtje bij z'n opa en oma sliep (omdat wij beiden griep hadden en even extra slaap nodig hadden) bleek dat bij 2x wakker worden een speen genoeg was en hij weer in slaap viel. Dus dat thuis ook gedaan. 2 nachten wat vaker moeten gaan, en steeds speen erin of even laten huilen (max 5 min). Maar gister nog maar 1 keer om 6u en vannacht ook maar 1x. Dus wij zijn super blij! Hiervoor werd hij elke 1,5 a 2u wakker en dronk dan ook (bv) dus dat was vrij slopend.
Dat is zeker slopend Sjinkie! Fijn dat het nu niet meer hoeft! Hier drinkt ze rond 4u 1x, maar ze gaat savonds rond half 8 ook al aan de nacht beginnen dus vind het niet zo heel erg. Ze slaapt daarna ook gelijk weer verder tot uurtje of 8. Vind dit fijner dan dat ze van 23-7 doorslaapt want dan heb ik geen avond meer over. Nu heb ik savonds echt nog even tijd voor mezelf en van het voeden word ik amper wakker. Van het weekend is ze ziek geweest, flink koorts. Gelukkig bleef ze wel veel drinken. Voor de rest veel slapen, zolang ze bij me lag dus ik was gebonden aan de bank Zelfs snachts wilde ze niet in eigen bedje, dat was wel vervelend want ik kon niet bewegen zonder dat ze wakker werd. Nu is ze gelukkig weer koortsvrij. Nu de eetlust nog terug en het is weer helemaal goed Vanmiddag al lekker uurtje buiten gespeeld
Oh wat gaat dat snel Toch3! Hier heeft meneer zondag z'n 1e tandje gekregen. Dagen ervoor al hangerig, koorts, overgeven en diarree. We dachten zondag dat dat wel over zou zijn maar niet dus. Gister nog steeds niet ok en sochtends vermoedde ik oorontsteking. Huisarts bevestigde dat. Alles kwam tegelijk: tandje, oorontsteking en laatste week van z'n 6 maanden sprong. Heel vervelend voor hem. Snachts is hij nog steeds onrustig, wil dan steeds z'n speen. Weet niet zo goed hoe we van die nachten af kunnen komen. iemand tips?
Valt me op maagd dat heel veel kindjes ziek zijn voor en tijdens de 6 maanden sprong! Hier ook en bij toch3 ook! Ze heeft gelukkig ( durf niet te hard te zeggen) weer goed geslapen na weeeeeeeeeeeeeken.
leuk maagd, een tandje! daar is hier echt nog niks van te merken. Zielig zeg, oorontsteking! Beterschap ermee!