September 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door one of kind, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.426
    17.387
    113
    Brood krijgt ze hier al een maand of 3, halve boterham per keer maar moet er nog veel van weggooien dus echt veel krijgt ze er niet van binnen maar ze geniet er van, vooral van het samen aan tafel zitten met de rest :)

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dilara eet gemakkelijk 1 a 2 boterhammen helemaal op.
    Met appelstroop hihi

3. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Haaaii

Lang niks geschreven, druk druk druk. Zit namelijk midden in verbouwing + verhuizing.

Wat gaat het snel met jullie kleintjes. Lijkt net of die van mij nog niks kan haha. Hij draait wel dat is al heel wat haha.
    Hoeveel moet een baby van 6 maanden bij drinken aan water? Die van mij weigert water. Hij drinkt alleen zijn flessen leeg aan vocht.

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Volgens mij heeft mijne een beetje spruw..
    Ff in de gaten houden en alles goed uitkoken e.d en anders maar ff naar de dokter deze week

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Krullenboll die van mij draait ook pas sinds 3 weken zoiets.
    Maar ze slaapt weer niet door pfff ( heeft 3 weken in haar 7 maanden doorgeslapen)
    Huilen enz.
    Ze heeft 2 ab kuren gehad, daarna weer zware virusinfectie ( natuurlijk van school via seyhan)
    Wordt nu wel erg vermoeiend want ze slaapt uiterlijk 4 uur per nacht.

6. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of je echt al extra MOET geven. Zolang er voldoende plasluiers zijn is er geen probleem iig. Ik geef vooral water omdat hij zijn flessen niet goed leeg drinkt en dus ergens zijn vocht vandaan moet halen. Maar anders zou je ook (lauwe/koude) thee kunnen proberen, bijv rooibos, dat is wat zoeter.

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik geef die fruit fusion thee is zonder cafeïne ..

8. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    one of kind: Oh echt :O vermoeid inderdaad. slaapt ze overdag wel goed?
    Die van mij ging vast voeding eten en sliep opeens van 20:00 tot 07:30. Heerlijk.

Ja iedereen zit me een beetje te pushen van 'hij moet echt water gaan bij drinken etc' je gaat een beetje twijfelen aan je zelf vandaar die vraag.
    Wij zijn wel al begonnen met een tuitbeker. Hij drinkt hier niet echt uit. hij speelt er meer mee.

Hier eet hij alles. boterham met boter, fruit, warme maaltijd. Baby koek en nog veel meer hahaha.

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Wij hebben de 3 in 1 beker van beaba.. Mss die proberen. Gaat bij ons erg goed

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.426
    17.387
    113
    Hier drinkt ze naast de bv eigenlijk niks anders.

@kimmiej, was het spruw?

@hier: t gaat rap, dametje blijft maar doorgaan. Van de week stapte ze zo vanaf de bank via mn arm naar het tafeltje! Ook stapt ze er lustig op los als we haar handjes vastpakken, ziet er niet uit, zo'n klein hummeltje hihi

11. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed @Toch3! En snel ja! Zelfstandige meid dus :)

Hier is onze kleine vent nu wel echt volop aan het draaien. Vooral als het voor mama minder handig is (tijdens het aankleden bijvoorbeeld). Maar hij is zo trots als het weer is gelukt! En ik zie nu al de frustratie dat hij dan ook op z'n buik soms niet bij het speelgoed kan wat hij wil hebben dus ik ben benieuwd hoe snel hij het kruipen onder de knie heeft...

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.426
    17.387
    113
    En een dramaqueen, begint zich nu al achterover te gooien of met gezicht naar de grond te liggen als het haar niet aan staat, dat kan nog wat worden :D
    Ze trekt ook heel de tijd dr neusje op als ze moet lachen, zo grappig

Haha, ja wat dat betreft zou het heel fijn zijn he als ze nog niks kunnen :D

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Geen idee. Denk t wel is nu weg ben er niet voor bij ha geweest

14. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Brood is hier ook ngo geen succes. Hij plakt alles aan z'n gehemelte en begint te kokhalzen. Avond eten gaat er wel prima in. Volhouden dus.
    Afgelopen week sliep meneer ineens paar nachten (sinds begin januari) door. Maar laatste 2 nachten is het weer mis. Heel vermoeiend is het.
    Hij draait zich ook ineens om in bed. Vannacht toen hij huilde lag hij dus op z'n buik :S... vind ik best eng eigenlijk

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ow ja das schrikken idd.. Geef je nog bv?
    Brood blijft hier ook een probleem hij moet er niks van weten

16. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Ahaha hier gebeurd dat draaien ook. Alleen draait hij van buik naar rug en zet het dan op het krijsen Hahah.

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.426
    17.387
    113
    eng? haha hier draait ze al maanden om in bed. En denk maar niet dat ze op dr rug gaat slapen hihi. Vind het zelf ook neit eng, zeker niet meer nadat ik de oudste een keer op zn rug vond toen hij zn spuug niet kwijt kon, het was te veel om door te slikken maar hij kreeg het ook neit uit zn mond

18. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ons meisje slaapt sinds kort op d'r zijtje....! Ook bijzonder gezicht ;)

19. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje: wassen jullie nieuwe kleding van je kleintje nog steeds de eerste keer voor hij/zij het aantrekt? Vanaf het begin doe ik dat steeds braaf, met verantwoord baby wasmiddel, maar ik vroeg me af wanneer ik daarmee op kan houden (en ik er wel vanuit kan gaan dat zijn huid het aan kan). Bij mijn eigen kleding doe ik het tenslotte ook niet...

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik doe het ook nog steeds wel met gewoon wasmiddel

Deel Deze Pagina