Ik ben ook al lang niet geweest. Ook niet alles terug gelezen. Maar bij ons alles goed. Nog steeds maar 2 tandjes. Tijgert door de kamer en soms al wat op z'n knieen. Gaat mooi zitten en op de bank of op schoot gaat hij zelf staan. Box en bed al op de laagste stand. Eten gaat goed alleen vlees wil hij niet echt hebben. Ook ei is geen favoriet. Gaat eigenlijk z'n gangetje.
hallootjes! laat ik hier ook maar wat zeggen Alles gaat lekker hier. Kleine dame doet het erg goed, op groeien na dan, daar heeft ze niet zoveel tijd voor hihi. Heerlijke meid, bijna altijd vrolijk en erg actief. Vorige week ging ze zelf met de wandelwagen op pad. Tja, je moet wat als je wil wandelen en mama gaat niet mee Tandjes gelukkig weer rustig. 6 tanden in 6 weken! :O gelukkig niet erg veel last van gehad, alleen snachts erg onrustig en snel rode billen. Hoe hebben ze bij jullie de warmte doorstaan? E wel aardig goed, veel met water gespeeld. Nou, ik ga weer, op bezoek bij mn zusje, die is donderdagavond bevallen van een zoon En nicht afgelopen maandag, ook van een zoon Dus lekker veel echte baby's knuffelen komende tijd. E is geen baby meer te noemen hihi. Ze word elke keer tusse nde 1 en 1,5 jaar geschat :O Alleen sommige raken in de war als ze dan in de maxicosi ligt, dat klopt niet met de rest zeg maar Wijs koppie met een berg haar en 6 tanden maar wel in de mc hihi
Toch3 hahaha ja met alles dat ze kan. Misschien nog ff de grootte van Dilara erbij snappen ze het helemaal niet Hier ook weer ff wat schrijven. Dilara was eergisteren 10 maanden geworden en groeit of het niks is: 77.5 cm en 10480 gram Gaat eigenlijk wat te snel maar ja. Ze zit heel goed en begint op haar kontje vooruit te schuiven hihi. En probeert maar iets eruit te krijgen, soms komt er mama uit alleen als ze verdrietig is
Hoi hoi, hele tijd niet geweest! Leuk om te lezen hoe t allemaal gaat. Onze kleine doet t ook heel goed. Ze is nu 8700 gram en 73 cm. Nog wat kleiner dan de rest maar ja dat mag . Hier alleen nog maar twee tandjes. En ik vermoed een sprongetje, dametje slaapt al n week heel slecht in. Meer van jullie die hier tegen aan lopen? Heb ondertussen alles geprobeerd 😊
Hoi Allemaal, Ik herken t wel kimmie! Idd een sprongetje volgens oei ik groei. Gaat vanzelf weer over gelukkig. Hier inmiddels 6 tanden en 7e is er bijna geloof ik dus gaat best snel. Hier geen kruiper maar een buikschuiver. Haha hij trekt zich met zijn armen naar voren dus dat kind moet dalijk een partij armen hebben haha. Verder gaat alles goed hier
Hallo! Ook van hier maar eens een update. Kleine is nu ruim zeven kilo, en ruim 74 cm. Klein, maar heel erg fijn!! Ze drinkt nog steeds bv, maar ik wil het in de zomervakantie afbouwen. Dan heeft ze bijna een jaar bv gehad, lijkt me wel mooi genoeg! We hebben d'r wel van genoten met z'n tweetjes, ik zal die fijne, intieme momentjes echt missen... Twee tandjes, kruipt en trekt zich overal aan op en loopt langs randjes, loopauto en aan de hand. Super vrolijk en ondernemend!! Slapen gaat de laatste twee maanden eigenlijk heel wisselend. Zie wel paralel met d'r snelle ontwikkeling de laatste maanden.
Slapen : gat hier weer goed na een paar weekjes rommelen Bv: hier ook nog wil het jaar nu volmaken Groeien : wat is dat? Hihi 6 tandjes waar ze flink mee kan bijten. Op de bank en in bed kan ze los staan. En vanmiddag een heel stuk aan 1 hand gelopen buiten
Hallo dames Hier een temperamente jongentje. Gaat gillen als hij iets wilt maar niet krijgt of hem weghaalt waar hij niet mag komen. Etc !! Ik merk dat ik steeds minder geduld heb. Hoe doen jullie dit. Geen idee hoe groot en zwaar hij nu is. Aug pas naar het cb. Hij heeft in hele korte 4 tanden boven gekregen. Niet gemerkt dat hij er last van had. Wat hij wel doet is tanden knarsen Vraagje. Denken jullie alweer aan een volgend kindje?
Negeren krullenbol, in ieder geval niet toegeven. Volgend kindje... denken we niet echt aan maar ook niet supervoorzichtig. Het is welkom maar als het niet is is het ook goed
Ik dacht heel snel na de bevalling alweer aan een volgende. Het wordt nu ietsje minder, gelukkig, want die volgende gaat er als het aan mijn vriend ligt zeker niet komen! Wat gaat he hard he dames.. Bijna een jaar alweer!!
Hoi dames, het is ook weer even geleden dat ik hier ben geweest. Hier ook even een baby update! In 3 weken tijd is er hier heel veel veranderd. Hij kan nu eindelijk volledig zelfstandig zitten zonder steun, kan rond kruipen en kan van kruip stand naar zit stand gaan en ook omgekeerd, hij kan hem ook vlot recht trekken in zijn park! Hier een hele fiere mama! Hij weegt 7,960 kg en is 72 cm groot, hij weegt een beetje te weinig maar dat komt omdat hij ziek is geweest en nu dat hij meer beweegt komen ze ook niet meer zo gemakkelijk aan. Nog 2 maandjes en hij wordt 1 jaar.. t'ga veel te snel en ik ben natuurlijk al bezig voor zijn eerste feestje! Groetjes!
Gaat veel te snel idd meiden!!! Over nog een kindje. Hier wel het gevoel maar mijn verstand zegt het is goed zo alleen met 2 kindjes
Ik heb toen DIlara pas 1 maand was van Little People een disney prinsessenkasteel gekocht met licht, geluid en sneeuwwitje met assepoester. Was toen zo goedkoop. Seyhan heeft toen ook de boerderij van Little people en een wagen ervan gekregen. Dilara "speelt daar nu al mee
Hiiii Hier gaat ook alles goed! Het is een temperamentvolle dame met een duidelijk eigen wil... Ook een duidelijke sprong hier, mevrouwtje slaapt niet like she used to helaas... Verder gaat het lekker, de tandjes vliegen je om de oren ze heeft er inmiddels 5 en nummer 6 & 7 zijn onderweg... De afgelopen maanden zijn echt ontzettend snel gegaan... En hier kriebelt het al maanden voor nog een baby, maar zo na een keizersnede wil ik mn lichaam toch nog even de tijd geven... We staan er iig allebei voor open! Heb nog werkelijk geen idee wat we gaan halen voor d'r verjaardag, dus.. tips zijn welkom hahaha
Wat vliegt de tijd inderdaad... nog 1.5 maand en dan is m'n kleine knappe vent alweer 1 jaar. Het is deze week een jaar geleden dat ik met verlof ging... Gaat allemaal zo snel. En soms ben ik bang dat ik niet genoeg geniet of stil sta bij alles wat er gebeurt. Die kleine dingen die je zo snel vergeet als ze groot zijn. Hier nog steeds 2 tandjes maar volgens mij is er wat onderweg (hebben we al vaker gedacht). Meneer heeft al paar dagen 2/3 natte poepluiers per dag waar dat normaal 1 was. Op de creche begonnen ze er ook al over. Ook rode billen en bij het verschonen kijkt hij angstig. Doet blijkbaar pijn. In aug weer naar cb maar hij zal nu zo'n 76 cm zijn en iets van 9 kilo wegen. Hij kruipt nu op handen en knieën, gaat echt heel snel dan. Ook gaat hij staan en dat doet hij ook vlot. Loopt dan een beetje rond de tafel of in de box. Kleine stapjes. Wat ik erg leuk vind is dat hij zelf bij me komt. Trekt zich aan mn been omhoog en wil op schoot. Hij kiest er zelf voor om geknuffeld te worden of om bij me te zijn. Zo vertederend.
Oh over nog een kindje.... Voor ik zwanger was van mn zoon was ik steeds erg jaloers als mensen om me heen wel zwanger waren. Ik dacht dat dat wel over zou zijn na het krijgen van een kindje maar helaas... Nu weer 2 vriendinnen zwanger, nou ik wil ook! Maar verstand zegt even niet te doen. Even wachten tot kleine man wat zelfstandiger is. Heb bij hem best wel wat momenten gehad dat ik me afvroeg waar ik aan was begonnen. Gewoon vermoeidheid waar ik slecht tegen kan. Eerlijk gezegd ben ik wel aan het plannen. Hoeveel pilstrippen ga ik nog halen, wat ik handig met verlof op t werk etc etc... Niet dat je het krijgen van een kind kun plannen hoor.. laten we even duidelijk zijn Ben er dus wel me bezig en probeer mn man er ook in mee te krijgen maar die hapt nog niet.
Kado: weet nog niet echt. Wil graag een loopfiets maar vrees dat die allemaal nog te groot zijn. Maar voor de rest eigenlijk geen ideeën