hallo meiden, Hier een blij mannetje dat los kan lopen. Hij is zo trots ! mama natuurlijk ook. cb geweest hij weegt 9735 gr en is 75 cm lang. Prikjes heeft hij ook gehad. Hij is er wat ziekjes van geweest maar de volgende dag was het al weer over. Hij had wel harde schuiven in zijn boven beentjes door het prikken. Verder had hij er geen last van. 20 sep is hij jarig. Het gaat zo hard ! Het baby zijn er is er wel vanaf. Wij hebben besloten dat er ooit een 2de gaat komen maar ik moet er nu nog niet echt aan denken haha. Eerst me keizersnee wond goed laten genezen.
@maagd, van de 11maanden prik heeft ze flink koorts gehad ja @one, kijk aan, dat gaat tenminste door hopelijk nu weer rust @krullenbol, gaaf he, hoe trots dat ze zelf kunnen zijn al! E loopt ook steeds vaker los, na een vakantie van 2 weken ofzo, ze deed het ineens niet meer. Sinds vorige week wel weer en steeds verder nog steeds last van je wond dan? @volgende... zou best willen, maar manlief vond 2 ook al wel genoeg
Wat is het jaar snel gegaan he!! Pfff over precies 2 weken vieren wij ook feest!! Hier was ze ook niet lekker na de 11 maanden prik, erg sneu om te zien! Lopen doet ze nog niet los, maar hobbelt wel overal naar toe met de babywalker hahaha. En de tanden blijven maar komen!! Ik zou graag nog een baby willen, maar weet niet of het lichamelijk gaat werken, we zullen zien! Als we ervoor gaan dan denk ik wel volgend jaar ofzo (word er ook niet jonger op natuurlijk haha)
Hier is de verjaardag achter de rug Leuke dag gehad, ze is lekker verwent. Zo nog even naar school omdat L nog mag trakteren (was in de vakantie jarig) en dan is het feesten weer even klaar
@toch3 hier nog af en toe last ja meer van me litteken. Geneest niet mooi. Opgezet en jeuk. Oh wat is het snel gegaan !! Toch3 gefeliciteerd !! @one of kind geniet er morgen van en ook jij gefeliciteerd met Dilara !
Gefeliciteerd met alle kleintjes 💖 Wat is het voorbij gevlogen ! En wat knap @krullenbol dat hij al los kan lopen !!
Ja !! Echt opeens. Nu loopt hij alleen maar. Kruipen is verleden tijd haha. Hij is opeens zo groot nu. (Traantje)
Kleine man is vandaag 1! Zondag gevierd met familie, slaapje overgeslagen dus daarna om half 7 als een blok in slaap gevallen, en de dag erna ook meer geslapen. Enerverend, zo'n verjaardag Hij is dol op aandacht dus vond het prachtig! Vrijdag trakteren op kdv, kunnen we bij zijn, dus dat is leuk. En daarna eerste lange weekend zonder de kleine voor een bruiloft in het buitenland. Leuk, maar ook spannend. Hij zal het prima hebben bij opa en oma maar ik vind het voor mezelf spannend, zo lang zonder hem. Maar quality time met mijn man is ook fijn! @prik: daar had hij wel last van, prik zelf viel mee, maar daarna hangerig, moe, beetje koorts, en wat last van de prikplek (denk ik, hij huilde iig of hij pijn had, zou soms best handig zijn als hij kon vertellen wat er dan is...). Maar dag erna weer over. Extra knuffelen doet wonderen (en een zetpil voor de koorts/pijn). Hij was 9,3kg en 73 cm. Netjes op de -1,5 lijn. Als sinds geboorte dus hij volgt prima zijn eigen lijn. Gefeliciteerd ook andere mama's met (weer) een jaar moederschap!
Kleine man hier was gister ook jarig! Pff wat is dat jaar voorbij gevlogen zeg! Hij was gister zo vrolijk, stapte rond de tafel en keek me zo lief aan.. toen kreeg ik het wel even warm en hield ik het bijna niet meer droog. Iedereen nog gefeliciteerd of alvast gefeliciteerd!!
@krullebol ja dat snap ik ! Even een emomama momentje hihi. @sjinkie Jaaa dat lijkt me ook heel spannend zo zonder je kleintje. Maar ook even tijd voor jullie / jezelf. En bij opa en oma is het toch prachtig , want alles mag daar . @ maagd gefeliciteerd met je kleine zijn verjaardag! Voorbij gevlogen 😢 Vandaag met mijn meisje naar n klein dierenpark geweest hier in de buurt.... Ik dacht leuk diertjes kijken. Kleine meid vond het denk ik iets minder leuk. Ze was zo overstuur.. Ging gelijk van alles door me heen, oh heeft ze het te warm, of is ze geprikt door een beestje en nog allerlei andere scenario's. Die nu achteraf nergens op slaan.. Blijkbaar vond ze het gewoon heel eng, want nu thuis is ze weer heerlijk aan het spelen. Ben ik de enige die sinds ze moeder is de paniek knop heeft gevonden? Ik maak me druk om dingen waar ik me voorheen echt niet druk om kon maken 😨
Gefeliciteerd allemaal!! @kiimie haha volgens mij krijg je die paniekknop bij het moederschap heb er ook last van hoor!
Haha denk idd dat we die soms allemaal wel hebben. Voor de meiden die t leuk vinden en t merk name it erg leuk vinden... Een groep op fb om dingen te delen. Lijkt me leuk jullie daar te zien 😊 https://www.facebook.com/groups/532136550268091/
Haha gelukkig maar.. Dan ben ik niet de enige 😅 En leuk kimmiej ! Heb zelf helaas geen FB hihi
hoi hoi! Lang niet geweest hier !!! Gefeliciteerd aan alle verjaarde kindjes! F wordt 24 september een jaar en kan nu af en toe al loslopen. Ze zet stapjes en gaat weer zitten .... ze kan het wel maar ze vindt het nog net iets te eng. Het gaat echt snel ja, ik verlang zo naar een babytje weer ... we zijn dus ook aan het proberen voor een tweede!!!! Spiraal laten verwijderen en nu al weer een cyclus op gang, tenminste hoop toch dat het zo is en mijn lichaam me niet voor de gek houdt haha
@Artife. Spannende tijd hoor! Leuk. Wij wachten nog even. Vind de baby tijd ook erg leuk maar manlief wil dat er zeker 2 jaar tussen zit. Dus zomer 2016 maar s kijken. Knap dat je dochter nu al losloopt. De mijne wil nog niet eens aan de hand en is inmiddels 1. @kiimie Ik heb die paniekknop er niet bij gekregen... Ben ik denk ik te nuchter voor. Grappig dat je dat ineens kan hebben dan.