Hoe dan ook diep respect dat je het maar doet met 3 kleintjes. Mijn zoon is ook niet heel moeilijk, maar het idee alleen dat ik er 3 zou hebben... heftig. Dus knap! Mij nichtje heeft een tweeling en gaat daar ook mega relaxt mee om, ik vind haar echt een oermoeder, hoe makkelijk ze het allemaal doet. Dus misschien inderdaad iets in de houding van de ouders? Dan ben ik misschien niet zo relaxt als ik dacht Hier loopt de kleine man sinds 2 dagen los! 2,5 week geleden de eerste stapjes, maar minder bewust, meer per ongelijk omdat ik net mijn handen iets verder weg hield. Daarna is ziek geweest en wilde alleen maar op de arm, en zondag ineens hele wandelingen door de kamer los! Hij is heel trots als hij het doet en loopt bijna net zo hard als aan de hand (hij rent echt bijna). Eerst nog met z'n armen naar voren (als een soort zombi, haha) maar hij krijgt steeds meer vertrouwen. #trotsemama!
Hij doet dit alleen als hij heel veel last heeft van zijn tandjes. Sinds ik dit berichtje hebt geplaatst heeft hij dit niet meer gedaan. Idd, dat afleren gaat moeilijk zijn maar toch grijp ik in als hij het doet!
Waaauw wat heb jij geluk zeg! Maar toch chapeau dat je dit aan kan, je moet wel hé maar toch je doet het zeer goed! Pasop mag ook niet klagen hoor want mijn zoontje is ook zo. Goed slapen, goed eten en drinken, goed luisteren,... Wij mogen dus ons 2 pollekes (handjes) kussen! Zoals ik al zei tegen Maagd, hij doet dit alleen maar als hij heel veel last heeft van zijn tandjes.
Blijkbaar heeft mijn zoon korte benen want broekjes maat 74 (en dat blijft nog wel even zo als ik zie hoe groot maat 80 is) en shirts gaat langzaam over in maat 80 (afhankelijk van het merk)
maat 74... en dan zijn er zelfs nog dingen te groot Natasjee, fijn dat je mannen zo makkelijk zijn! Je zou maar 3 huilbaby's tegelijk hebben... Hier gaat alles wel goed met de kleine meid. Zelf wel keelontsteking (gelukkig al eind beter sinds ik maandag kuur heb gekregen).
Maatje 74 maar bij zijn broeken worden zijn pijpen te kort maar is het aan zijn buik te groot en in maatje 80 zwemt hij er helemaal in. Van truien, t-shirts, body's maatje 74 soms 80 te zien welk merk!
Jullie Kletsen natuurlijk al heel lang samen, maar mag ik misschien nog meepraten? Eerlijk zeggen hoor! Snap het ook goed als jullie liever met je eigen clubje verder praten!
Dilara doet dat ook de laatste tijd. Eigenlijk altijd tijdens het eten en voornamelijk als ik het eten in haar mond duw Zelluf doen! Heel duidelijk te zien bij haar. Komt wel goed
Mijn zoon heeft 74/80 aan. Heeft klein kontje en smalle heupen en dat maakt het kopen van broeken soms wel lastig. Niet alle merken hebben knoopelastiek aan de zijkant.
Muisje. Ik heb boulimia kindjes, M steekt sinds kort haar vingers in dr keel en geeft dan over. N deed dat ook rond die leeftijd. Hier helpt niets, boos worden niet, positief benaderen niet.. Probeer nu elke keer dr handje weg te halen als ik het zie en verder zoveel mogelijk te negeren. Sjinkie. Wat leuk dat hij loopt! Wat zijn ze ineens groot dan he? Kimiej. Hier zit ze in 68, sommige dingen al in 74. Zal mijzelf ook eventjes voorstellen. Ben Boommm, 25 jaar en heb twee dochters. N is bijna 2 en ontzettend eigenwijs momenteel M is net 1 en een super lief dametje.
Ze gaat zo hard echt niet normaal! Truitjes van c_a maatje 86 spannen Ik heb al zoooooooooooooooveel kleren wat weg kunnen
Welkom!! Ik ben hier ook niet lang hoor. Ik wist eens niet dat er een apart groepje bestond, tot ik verder zocht kwam ik hier terecht en het is een heel tof groepje! Hoe meer ziel, hoe meer vreugde! Over mijn zoontje met zijn hand in zijn mond: Ik begrijp het niet zo waarom hij dat doe?? Er soms dagen dat hij dat niet doet, zelf niet tijdens zijn eten. Het is heel verschillend, soms voor zijn eten, soms na zijn eten of de loop van de dag, heel raar.. Voor hem is het natuurlijk een spelletje want als ik zeg neen of ik duw zijn hand weg lacht hij ermee. Ik denk echt dat hij dat doe omdat hij last heeft van zijn tanden, er is namelijk nog altijd eentje opkomst erboven en die zijn heel vervelend voor hem! Nu ben ik eigenlijk wel heel bezorgd hoor...