Wat pittig zeg natasjee dst jullie elkaar zo weinig zien! Kan je ook geen ruzie maken Knap van je zus heeft ze een eigen crèche
Doen jullie sinterklaas vieren? Wij wel neem nu elke keer iets mee als ik wat zie. Maar weet niet zo goed wat ik nog kan kopen.
Nee, denk ik niet. Misschien dat we voor ons zoontje speelgoed inpakken wat al tijdje op zolder staat en hem dat laten uitpakken. En voor onszelf dan misschien ook iets kleins zodat hij ziet dat wij ook iets krijgen maar verder niet hoor. Vind het op deze leeftijd nog een beetje onzin, hij begrijpt er toch nog niets van.
Nog niet uitgebreid.. Maar ja wel zakje snoepjes/pepernootjes ed. En wat klein speelgoed. Hij krijgt t nog niet echt mee.. Maar willen er toch wat leuks van maken.
Ja, doen het bij mijn ouders met heel t gezin jongste zusje en D schelen maar 7 jaar dus pa en ma zijn nooit gestopt met sinterklaas. Thuis nog x schoen zetten
Ik kan nog steeds heel goed ruzie maken hoor! Wij vieren dit jaar nog geen sinterklaas. Doe wel een cadeautje in de schoen, maar pas vanaf volgend jaar echt vieren.
Haha natasjeee heb je nog een bestel linf gedaan bij de bijenkorf? Ik vind het wel leuk om sinterklaas niet voor bij te laten gaan vond dat altijd zo'n leuk feest. En ik pak elk moment aan om meneer te verwennen
Jaaaa! Zelfde longsleeve van Z8 als jij hebt besteld. Wilde eerst ook de Elvis erbij doen, maar toch maar niet gedaan. Ik vind sinterklaas ook echt super leuk, maar sla het toch even over nu het nog kan, haha. Verwend worden ze evengoed wel.
Nee, jij? Er stond dat het wat langer kon duren i.v.m. die dolle dwaze dagen.. Volgende week komt de limited edition van Z8 uit. Wil daar 2 truitjes van en daarna ben ik even uitgeshopt met Z8.
Nee ik heb het naar zon punt laten sturen dacht daarom misschien. Heb gisteren nog 1 trui besteld van armin ben benieuw d naar de limited heb ze nog niet gezien.
Oh, nou het duurt dus sowieso iets langer vanwege de drukte. Ben wel benieuwd. Ik las ergens dat die longsleeve can Z8 van de Bijenkorf in het echt nog leuker is. Moet je even op de Z8 site kijken daar kan je de limited collectie bekijken is black & white
Jep, die ga ik dus halen! Heb hem ook in het wit van de newborncollectie gehad. Had al in de winkel nagevraagd of ie in maat 86 komt en dat komt ie. 😄
Ok nou zie het van de week wel. Wanneer begint eigenlijk de sale van z8? Het is verder rustig hier. Hier gisteren een ziek mannetje met koorts Hij ligt nu ook nog lekker te slapen terwijl die normaal een vroege vogel is. We zouden met zijn 3tjes uit eten gaan dus datmaar niet gedaan. Vind het zo sneu als ze ziek zijn! Hopelijk is na een goede nachtrust de koorts afgenomen.
Volgens mij pas in januari, maar voor die tijd vaak wel op sites al 2+1 gratis ofzo. Hoe is het nu met je mannetje? Ik zou idd ook niet weg gaan als m'n kind ziek is. Dat gesleep dan, zo zielig. Hoe hebben jullie kindjes geslapen? Hier normaal 8.30 wakker en vandaag 7.30 dus dat valt mee gelukkig. Liggen nu weer lekker te slapen na het badje. V heeft ineens een blaar op zijn kleine teentje en z'n hele hoeslaken onder het bloed. Heb echt geen idee hoe het er ineens gekomen is, hij lijkt er gelukkig geen last van te hebben. S heeft denk ik de hele nacht in een poepluier gelegen, want zijn hele billen zijn vuurrood en hij moest hard huilen toen ik hem ging verschonen, zo zielig! Normaal kijk ik 's avonds voor het slapen gaan even bij ze, maar gisterenavond niet anders had ik het gisteren al ontdekt en hem wakker kunnen maken omte verschonen..