September 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door one of kind, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjex3

Muisjex3 Actief lid

25 mei 2012
    223
    20
    18
    Vrouw
    Werkende mama. Logistieke/poetsmedewerkster
    Oost-Vlaanderen (BE)
    Hoi dames,
    Wat leuk dat één van jullie dames met je gezin naar de Sint bent geweest. Hier organiseert mijn werk op 5 december een Sinterklaasfeest met snoep en cadeautjes, kijk er al zo naar uit en vooral hij zal reageren! :p
    Ik maak me nog altijd zorgen over ons zoontje..
    Hij doe nog altijd met zijn heel handje in zijn mond en wurgen tot het eruit ligt. Het is echt met momenten en ik kan er eigenlijk geen uur op plakken. Hij doet het vooral als hij in zijn park zit/speelt! Ik zit te denken dat dit een manier is om aandacht te vragen, dat kan niet anders.. We hebben eigenlijk al alles geprobeerd, genegeerd, streng op gereageerd en echt zijn hand weg slaan (maar eigenlijk lacht hij daarmee..) Dus geven we hem toch een "hard tikje" Dan weent hij natuurlijk omdat hij iets niet mag, maar zo leert hij te minst wel dat hij zo iets niet mag doen. Maar als ik hem afleid lukt het wel, dus aandacht besteed. Ik moet alle sinds in Januari nog naar k&g en ik wil er met de verpleegster over hebben of er geen andere oplossingen zijn. Ik moet wel zeggen dat hij van alles graag in zijn mond steek, maar echt alles! Zijn tut, touwtjes, speelgoed, Knuffelberen,... Als hij er maar kan op knagen en sabbelen is het voor hem ok en leuk!

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hier nog geen loslopers. Wel steeds vaker en langer los staan, maar echt lopen nog niet.

Wat leuk muisje op je werk! En misschien is het inderdaad aandacht vragen wat ie doet als het vooral in de box is!

De jongens zaten net in de grondbox en ineens kroop Senn naar de keuken toe dus ik dacht huh? Heb zeker het hekje niet dicht gedaan.. Ben ik net met 1 bezig, zie ik dat die kleine draak het deurtje probeert open te krijgen en dat is hem denk ik daarvoor gelukt!

3. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    O jee, Natasjee, niet handig als ze dat ineens kunnen!

Ik was van plan naar de Sint te gaan, maar wist niet of het nog door zou gaan gezien het weer (wandeltocht door het dorp). Maar maakte uiteindelijk niet uit want R is ziek, heel aanhankelijk (lekker knuffelen met mama is dan stiekem een voordeel vandaag, had ik ook behoefte aan ;)), veel slapen, en nu ook koorts. Morgen even naar de huisarts om zijn luchtwegen te checken ivm heftige hoest, oppervlakkig ademen en verstopte neus. Just in case.
    Dus maar even niet naar zwemles morgen helaas (doen we elke maandag, is hij dol op).

Bizar hoe snel je went aan nieuwe ontwikkelingen trouwens. R kan al 1,5 maand lopen en rent meer dan hij loopt. Ik kan me nu nauwelijks nog voorstellen dat hij het 2 maanden geleden nog niet kon!

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.371
    17.294
    113
    E zit er nog in, past nog uitstekend en ze vindt het nog best.
    D ging met 7 maanden over omdat het elke x heel de rit krijsen was, L weet ik niet meer maar ook voor het jaar

Sinterklaas : niks van meegekregen

Natasjee, hangslot erop doen :D

5. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Hier wel lekker dagje vrij samen,meneer was om 6 uur wakker dus die had er zin in.
    Maandag voor t eerst weer naar het kdv geweest nadat hij flink ziek was geweest. Hij vond het zo leuk weer,hii was zo blij en vrolijk aan het einde van de dag.

Meneer heeft nu tegenwoordig als die iets doet wat niet mag en je corrigeert hem dst die gaat lopen miepen heel drama kinf achtig haha ik negeer het maar,dan is het zo over. Komt die daarna vaak wel even een kroel halen en kus geven charmeur...

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.371
    17.294
    113
    Elvira, een echte vent dus, kinderachtig lopen doen :D

Nog 1 week, dan gaan we beginnen met (proef)varen :) Dat word weer schakelen naar het schippersleven ipv walleven

7. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Wat is het hier rustig!
    Wij gisteren op schoenen jacht geweest maar viel echt tegen!dus niks gevonden.

Vandaag lekker wezen zwemmen met meneer was heerlijk!

Zal weer omschakelen zijn toch3 zeker,lijkt me pittig.

8. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    O wat leuk zwemmen! Doen wij ook vaak!

Hier heeft onze dame een kies zag ik vandaag...best gek als je bedenkt dat ze met 12 maanden haar eerste tandje kreeg. Ze heeft nu dus 4 tanden en een kies hahaha. Dat verklaart wel ineens die nachtelijke avonturen en 38 graden koorts van vandeweek ;)
    Hier gaat alles goed. Vandaag uit eten geweest en dat vind ze altijd heel gezellig!
    Ook wijst ze sinds kort haar eigen neus en buikje aan (waar is je....) nou echt te schattig gewoon! Ik vind het wel heel leuk om te zien dat je steeds meer kan communiceren. Ze begrijpt al echt veel. Knap hoor van die kleintjes, verbazingwekkend!

9. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Idd rustig.

Een vriendin heeft net met haar vriend hier opgepast een paar uurtjes. Was even spannend voor zowel mij als hun, maar het is goed gegaan! Ik ging bowlen en uiteten met collega's en mijn vriend was werken. Gisterenavond al wezen stappen, was om 4.00 thuis, heerlijk! :D

Ik ben om precies te zijn NU jarig, haha. Morgenavond lekker uiteten samen met vriendlief, de kids logeren bij opa en oma. Een paar leuke dagen dus! Hebben ook lekker een weekje vrij samen.. :)

10. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    En Miepiemoos, leuk he dat ze nu steeds meer begrijpen, zo leuk!!

11. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Gefeliciteerd natasjee!!! Heerlijk zo een week!!

12. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Gefeliciteerd natasjee!! O heerlijk om lekker te stappen! Hier gaan wij volgende week lekker uit eten samen en op stap. Kan niet wachten gewoon!

13. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Wat leuk zeg natasjee even tijd voor jezelf en jullie samen!gefeliciteerd nog.

Leuk miepiemoos,samen op stap doen wij te weinig

Hier komen er 3 tanden door dus meneer eet slecht ook zijn avond fles wou e bijna niet vanavond.
    Dus ben benieuwda naar de nacht.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Van harte gefeliciteerd Natasjee!!!

15. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dank jullie wel! :)

We zijn lekker uiteten geweest en daarna waren we gewoon moe, hahaha! We zijn naar huis gegaan. Echt erg gewoon.. :D Maarja, zaterdag van het stappen was ik 4.00 thuis en de jongens kwamen om 9.00, gisteren gebowld en uiteten geweest en dan vandaag.. Zijn we niet meer gewend he hihi.

Wij gaan ook eigenlijk nooit samen weg. Mis de jongens nu wel, ze hadden net zo goed thuis kunnen slapen nu we redelijk op tijd thuis waren.

16. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Nou hier naar cb geweest, prikjes gehad :(...ze weegt nu 7.8 kg!!! Whoehoe kleine vreetmolen. Ze is ook niet lang dus perfect in verhouding. Loopt helemaal op schema met alles. Hier dus een trotse moeder! Hopelijk wordt ze niet al te ziek van de prikjes, bah!

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.371
    17.294
    113
    Elvira, welke maat moet hij? Hier voor E ook heel lang moeten zoeken, maat 17/18, haast nergens fatsoenlijke schoentjes voor normale prijs te vinden

miepiemoos, ja leuk he! ook wel heel fijn dat ze snappen wat je zegt. Al heeft E er een handje van om dan precies de verkeerde richting op te lopen met een bigsmile :D
    Is ze van het begin af aan een kleintje geweest?

Natasjee, gefeliciteerd!

18. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Hier maat 20 nodig denk ik ze hadden zijn voet opgemeten maar beetje knullig dus ga het nog goed laten meten.

Hier weer een ziek.mannetje,koorts,benauwd veel hoesten en snotteren en komen tanden door dus hij is heeeeel zielig gelukkig ben ik vrij nu dus het zal een kroel/hang dag worden.

Jullie ana t genieten samen natasjee

Wat eeb fijn poppetje nog miepiemoos, wij moeten vrijdag eigenlijk prikjes maar ga die uitstellen dit is dr 2e keer in 2 weken dat die zo ziek is,hij moet eerst goed aansterken.

19. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Miepiemoos, hopelijk wordt ze niet ziek idd! Hier alledrie niet echt ziek geweest, niet door de prikjes in ieder geval. Hoelang is je meisje? Klein, maar fijn! ;)

Thnx toch3!

Wij zijn zeker aan het genieten Elvira. Gaan zo naar Monkey Town, voor het eerst. Ben benieuwd wat ze ervan vinden. Beterschap met je kleine man!

20. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Leuk natasje wij zijn twee weken geleden ook nog geweest!zo leuk!

Deel Deze Pagina