September 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door one of kind, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Natasjee...hoe was monkey town?

Hier vandaag lekker Thuis geweest (werk 28 uur pw). Tot 11,5 maanden deed mijn meisje niks op grof motorisch gebied, toen ging ze vanuit het niets kruipen (niet getijgerd), maar ze gaat zo hard nu! Vandaag stond ze los en ze raced de Kamer door met haar loopkar en loopt goed aan handjes. Dit weekend gaat ze lekker bij opa en oma slapen en gaan papa en mama samen weg! Heeeerlijk!

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Was leuk! Alleen onze normaal zo bijdehante mannetje, hing de hele tijd aan mama. Kon hem geen seconde loslaten! En degene waarvan we dachten dat ie bij ons zou hangen, ging de hele tent door. Sinds S. Ziek is geweest wilt ie alleen nog maar bij mama zijn.

3. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Hier ook natasjee.

K is deze week weer ziek geweest,het is alkeen maar
    jengelen jammeren en in mama klimmen.
    Ik zit nu bij te komen meneer ligt op bed haha.
    Vanochtend cb hij weegt nu 9'7 en 77 cm was weinig aangekomen maar ja logisch als.je zo vaak ziek bent.
    Moest het wel in de gaten houden.
    Heb de bmr wel uitgesteld hij is sinds. Andaat pas weer koorts vrij.

4. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Heerlijk miepiemoos is ze al vaker uit logeren geweest?

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    Pfoe, gisteren open dag op het schip gehad en daarna nog after party gehouden, lag om half 4 plat. Blij dat ma thuis bij de kinderen sliep en wij aan boord sliepen

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Arm ventje!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier heeft Dilara al haar 2e hoektand door.
    14 tandjes nu

8. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Ja ze was al twee keer uit logeren geweest. Mijn moeder past ook 1 dag in de week op dus ze heeft daar een eigen bedje en slaapt perfect. Zit nu heerlijk in de kroeg aan een drankje! Dat is ook wel een keer lekker zeg. Zo dan one of a kind al 14 tanden!!! Hier pas 5 maar dus wel al 1 kies...zo vreemd bij haar kwamen ook haar boventanden eerst Maarja ik heb dan ook een heel vreemd klein meisje die alles anders doet...

9. Sjinkie

Sjinkie Lid

4 mrt 2014
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net de 7e tand door. Nu 4 boven en 3 onder.
    Bij het zoontje van vrienden kwam er ook ineens een kies door Miepiemoos, er verder nog maar 4 'gewone' tanden. Allemaal een eigen volgorde he ;)

Mijn man zou afgelopen week naar cb gaan, maar 'wist niet' dat je 10 min van te voren aanwezig moest zijn. En was nog wat vergeten dus was uiteindelijk 5 min na de officiële afspraak tijd binnen en werd toen niet meer geholpen! Heel irritant! Maar goed, omdat de kleine pas net beter was niet heel erg om hem iets meer aan te laten sterken voor de prik.

Eenkennigheid lijkt er toch ook ingeslopen nu (eerder nooit gehad). Maar dus alleen bij mij, ook als meneer 's nachts wakker wordt en we het om en om willen doen, heeft dat geen zin, want hij wil alleen mij. Bij mij man krijst hij alleen maar harder. Ook niet leuk voor mijn man maar is helaas een fase waar we even doorheen moeten (en dat zeg ik ook steeds, want voelt toch als een afwijzing soms, ook al weet je rationeel dat het erbij hoort en tijdelijk is). Dus overdag ga ik steeds stiekem weg als er anderen zijn ipv zwaaien.
    Het is gelukkig niet altijd, vrijdag liet ik juist een heel vrolijk kind achter bij de opvang die mij niet meer zag (dus ook te druk was om te zwaaien, haha), en ook bij het ophalen nog helemaal geen interesse had mee te gaan, want hij was nog druk aan het spelen!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Dilara heeft 4 beneden, 4 boven,4 kiezen en nu 2 hoektanden ( links boven en onder) Maar de andere 2 hoektanden zijn ook al aan het duwen!:$

11. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hier pas 8 tanden en nu doorkomende kiezen!

Pff, 15 maanden sprong, wat een drama! Al avonden en nachten is het gewoon drama hier. Heb er 1 van de week 2 nachten in campingbed op onze kamer gezet. 1 Nacht daarvan sliep ie alleen tussen ons in.. 1 Die zeurt echt aan 1 stuk door en wilt dan alleen maar spelen als ie beneden is of op onze kamer. Gisterenavond zaten we om 1.30 met 3 kinderen op ons bed. Hoop dat dit sprongetje heel snel voorbij is! 😱

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heftig meid vooral met 3!

13. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Met deze fases is het soms wel even lastig ja! Ze worden echt van elk geluidje wakker. We durven amper nog onze tanden te poetsen, de badkamer is naast hun kamer. Zodra er 1 wakker wordt en we stappen hun kamer in, staat de volgende al rechtop in zijn bed. Ze worden 's ochtends ook pas om 9.00/9.30 wakker, maar het hele ritme is dan in de war en de kinderen dus ook overdag. Als ze vannacht weer komen dan hebben ze morgenochtend pech, want ik maak ze toch echt rond 8.00 wakker. Hopen dat dat werkt.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wow slapen ze altijd zolang echt waar?
    Hoe laat gaan ze naar bed eigenlijk

Dilara is daar eigenlijk altijd heel erg gevoelig voor.
    Ik moet Seyhan heeeeeeeeeeeeeeeeel stil voorlezen hihi.
    Hier is ze ook nog ziek aan het worden helaas.

15. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    O jeeee...niet leuk. En dan met drie kids...respect voor jou natasjee!
    Hier net over naar 1 slaapje en slaapt snachts daardoor wel super goed ong van 19.30 - 8.30 oooo wat fijn na Jaar lang vreselijke nachten gehad te hebben.

16. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ze slapen sowieso altijd van 19.00 tot 8.00/8.30 hihi. Slapen al vanaf 4mnd klokkie rond. Alleen nu ze 's avonds laat en 's nachts zo bezig zijn worden ze nog later wakker, maar dat vind ik echt te laat. Gisterenavond werd er weer 1 wakker (ik denk dat hij nachtmerries heeft, want is uit het niets ineens krijsen). Daardoor werd nr. 2 weer wakker dus heb de eerste bij ons in bed gelegd en uiteindelijk ging de 2e ook weer slapen, maar degene bij ons in bed werd vannacht wakker en ging zingen en spelen haha. Liever dat dan huilen, maar het liefstgewoon slapen. :D

Hier sinds 2 weken op 1 slaapje, want met 2 slaapjes wilden ze helemaal niet meer slapen 's avonds. Ze slapen alleen maar 1.5 uur overdag.. Hoelang slapen ze bij jullie met 1 slaapje overdag?

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wow dat lang slapen ben ik wel jaloers op hihihih.
    Dilara wordt tig keer wakker al die maanden en om 6 uur wakker hahaha

18. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ja we hebben wat slapen betreft wel echt mazzel. Kwam paar dagen geleden iets op FB voorbij van een jaar geleden, toen sliepen ze dus al van 23.30 tot 7.00 met 8 weken. Daarna was het altijd van 23.00 tot 6.00. Extra vermoeiend dus nu ik het niet meer gewend ben dat ze 's nachts wakker zijn. 6.00 is wel te vroeg hoor! En hoelaat gaat ze dan naar bed?

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ze is rond half 7 max echt stikkapot.
    Nu slaapt ze gelukkig alweer 1,5 uur wat uitzonderlijk is!!!
    Maar of ik haar nu bv laatst proberen op te houden tot 20.
    Ze wordt gewoon haar gewone tijd wakker.
    Mijn moeder zegt hebben je kindjes van hun mama hahaha

20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    E slaapt helemaal niet meer overdag, was dat gemier de hele avond zo zat. Ze trekt het aardig, wel op tijd eten, in bad en naar bed. Slaapt dan ongeveer 12/ 13 uur (19.00-7/8)

Tanden : 8 tanden, 4 boven en 4 onder.

Deel Deze Pagina