@toch ik heb er nog niet echt behoefte aan om weg te gaan (ik zou het ook wel moeilijk vinden zelfs om de kleine achter te laten, bij wie dan ook) maar ik wil er gewoon de tijd voor nemen om een voorraad melk op te bouwen en niet dat als ik een afspraak heb ik dat in stress moet doen. Dan durf ik helemaal niet weg omdat ik weer bang ben te weinig voorraad te hebben etc. Maar voorlopig wil R nog te vaak drinken deze week, waardoor ik helemaal niet aan kolven toe kom! In de ochtend/begin van de middag slaapt hij meer, dus morgen op die tijden nog maar proberen.
Hahah Toch3 nou hier slaapt ze nog lang niet door en toch echt heeeeeeeeeeel erg ongi nu. Bah!!!!!!! Kindje uit handen geven moeilijk idd, bij mijn zoon heel erg, althans bij mijn ex schoonfamilie. Nu kan ik haar makkelijker delen. Ik hoef haar thuis al niet te delen met een man Pharilla wat lief!!! haarknipje nog niet geprobeerd
:O nou, ze word ook wel sterk door alle bacteriën die de zussen mee van school nemen hoor! zal zo nog foto proberen te plaatsen, ze heeft echt flinke bos haar @one, bij jou gaat dat dus niet op (helaas) Wel snel zeg, nu al ongi @blij dat de oudste 2 op bed leggen, werd echt gek van ze. Zelfs buiten spelen maakte ze niet rustiger :/
Enigste voordeel weet dat alles goed werkt hihi. Bacteriën wel erg opletten met mensen met buikgriep!
Wat een schattige foto's zeg... Vandaag met m'n mannetje naar het consultatiebureau geweest. Hij weegt al 5250gr en is 55,8 groot. Hij vliegt door de ontwikkeling zei de arts. Zei dat ie echt al veel dingetjes kan voor z'n leeftijd. @one Ja we moeten binnenkort eens afspreken. Gaan we kopje koffie drinken in de stad ofzo
Lekker dolfie! Hier moet ik morgen terug naar t ziekenhuis, nacontrole bij gyn, knip nog niet dicht, ijzer word gechecked ed, zie er zo tegenop! Terug naar t ziekenhuis... Stom he!! Wel blij dat t daar onder ff goed nagekeken word hihi, moet wel goed helen heh! Zo hier zit t flesje dr in, ik ga ook terug op bed! (Was om 8:30 al gaan slapen!) Slaap lekker meiden! Xxx Joyce
Pharilla heftig ! Dat is niet fijn he. Hier heeft ze de hik dus ff wachten . Komt snel terug. Dolfie leuk ! Misschien ontbijten bij v&d hebben we ook direct gegeten haha. Netjes hoor. Is hij 0, 8 cm groter dan Dilara.
@toch3: wat een schatje, dat is inderdaad een flinke bos haar! Wat leuk m'n middenste dochter had ook veel haar maar toch niet zoveel! @one: nog zo'n schatje, ook jouw dochtertje heeft best veel haar he
Amélie haar geboortegewicht was 3300g en 52cm, gisteren 3840g en 54cm, volgende bezoek aan cb is pas binnen 2weken
Schattige kindjes, @vinger in de mond steken, de eerste dag en van iemand anders... Kan indd echt nie! Worden ze sterk van? Das echt onzin! F neemt nu een tutje! Moet ik haar niet altijd troostvoeden! Ik kan geen fotos meer uploaden, zal op mn profiel eentje zetten en delen!
@one Ontbijten vind ik inderdaad nog een beter idee hihi. Heeft jou meisje ook zo vaak de hik? M'n mannetje soms wel 3x per dag, echt zielig vind ik. Ik moet de 16de op controle bij gyn. Heb de laatste paar dagen weer wat meer last van m'n buik. Vraag me af waardoor dat komt, ben bang dat ik toch weer te veel doe. M'n mannetje moet de 21ste op controle bij de kinderarts. Dit omdat ie een paar dagen op medium care gelegen heeft na de geboorte.