Hier echt nog twee slaapjes,hij trekt bet écht nog niet. Is ook wel tussen 6/7wakker moet ook zoiezo 3 dagen als ik moet werken. Hier sinds vorige week 4 tanden en 1 kies erbij Hij heeft nu 10 tanden 1 kies. Ine of kind las dat d weer ziek is,hie gaat t. Natasje hoe is de nacht gegaan?vind het al slopend als we 1 nacht hebben met 1 kind haha die zo gaat.
De nacht is goed gegaan! De avond wat minder, helaas. Nouja, om 20.45 zaten we met z'n allen beneden op de bank. Gelukkig was mijn vriend vroeg klaar en om 20.30 thuis. Ik denk dat ze rond 21.15 allemaal weer zijn gaan slapen. Het slaapje na de lunch is eigenlijk net te vroeg, maar ze trekken het niet om later te gaan slapen. Ze zijn echt wel gesloopt dan. Ze slapen alleen gewoon niet langer dan 1.5 uur en zijn 's avonds ook echt gesloopt.
Hoi Dames, Ik ben een aantal weken niet actief geweest. Was ziek en op vakantie. Wat een vooruitgang in die paar weken. Mijn zoon is tijdens onze vakantie veel meer gaan lopen. Echt meters achter elkaar, omdraaien en weer terug. Nu thuis loopt hij rondjes om de eettafel. Hij kruipt eigenlijk nooit meer. Wordt voor ons dus ook tijd om schoenen aan te schaffen. Wij kregen tip om dat pas te doen zodra ze goed lopen en meer lopen dan kruipen. Dan kunnen ze de juiste schoen aanmeten. Ene merk heeft een hogere wreef of bredere schoen en dat moet allemaal maar net passen bij het voetje. We zullen zien. Tandenstand is hier geloof ik 4 voor boven en onder en 4 kiezen. dus 12. Ik mag niet echt in z'n mond kijken en voelen dus weet het nooit precies. Volgens mij heeft mijn zoon ook last van 15 maanden sprong. Eet moeilijk, hangerig, veel op schoot willen zitten snachts vaker wakker. Slapen doet hij thuis nog wel veel. Smorgens na z'n fles nog naar bed tot ongeveer 10.00. Smiddags na de lunch van 12.30 - 15.00 en voor het eten nog even rusten. Hij gaat dan om 20.00 naar bed en slaapt meestal de klok rond. Op de creche slaapt hij 1 keer goed en de rest is hij klaarwakker. Daar dus nog maar 1 slaapje.
Elvira lief voor het vragen. Ze heeft pseudokroep. Het is net zo'n zeehondje iig voornamelijk de avonden en de nachten.
Ik zag de opmerking voorbij komen 'nog maar' 8 tanden. Hihi, mijn kleine meid heeft er nog maar 5. Ik hoop dat de rest snel doorkomt, want ze heeft elke keer zo'n last van het groeien onder het tandvlees en eigenlijk niet echt meer als de tand op punt van doorbreken staat. Nu ook weer veel wakker, niet willen eten en drinken (ook de borst weigert ze dan) en algeheel lamlendig, hangerig en noem het maar op. Doordat ze er zo'n last van heeft en door het niet willen drinken de bv ook flink terug is gelopen buigt ze wat af van de curve. Twee weken terug 8770 gr en 73,5 cm. Geen grote meid dus, maar verhouding gewicht lengte helemaal prima. Hier slaapt ze ook nog 2x. Eén keer red ze wel, maar zeker niet elke dag, dus houden we het nog maar lekker bij 2 slaapjes. One en Natasjee sterkte met de kinderen. En Maagd inderdaad beter zo lang mogelijk wachten met schoenen. Eigenlijk pas als ze ook buiten redelijk lopen. In het begin hebben ze namelijk erg hun teentjes nodig voor de balans (kijk maar eens naar de voeten als hij op blote voeten loopt) en in de schoen kunnen ze die niet zo goed gebruiken. Belangrijk ook dat het eerste schoentje ook een flex zool heeft. Die zijn zo flexibel dat je ze helemaal kunt dubbelvouwen. Volgende week gaat mijn oudste al weer voor het 'eggie' naar school. Vorige week een dag en vandaag ook weer gaan wennen en vanmiddag afscheid op het kdv. Pfff, heel niet herkenbaar voor mij, maar had het vorige week wel even moeilijk toen ik haar voor het eerst naar school moest brengen. Heb ik bij beide meiden niet gehad met het kdv.
Vandaag bij de KA geweest met mijn kleintje. Ontwikkeling helemaal goed, grof motorisch is ze nog wel onder gemiddeld maar aan het inhalen. Groei blijven ze wel in de gaten houden...nu was ze 7.6 kg bij 73 cm. Ik ben zelf 1.76 en vriendlief groter maar aziatische familie (hij is half indonesisch). Moet elk half Jaar terugkomen. Maar verder dus helemaal tevreden.
Hier trouwens afwisselend 1 of 2 slaapjes Ik probeer naar 1 te gaan...maar Zoals vandaag moesten we half 2 bij de KA zijn. Heeft ze 1 uur geslapen 's ochtends en op de terugweg in de auto (maxi cosi nog steeds)...dus zo kan Ik het plannen net Zoals Ik wil met afspraken. Ideaal.
Jaaaaaa, de eerste heeft zijn eerste echte stappen gezet! Hij deed al een paar dagen 1 of 2 stapjes, maar nu kan ie echt een stukje lopen. Ben zo blij!
Wat goed zeg natasjee!! Dan zullen de andere twee snel.volgen,het gaat dan opeens zo snel. wij gisteren pakjes middag gevierd,meneer is verwend!!!!
Ja echt zo leuk! Hij loopt nu al grotere stukken. Heb vanochtend zo gelachen, jammer dat ik geen filmpjes kan plaatsen hier. Senn liep van de vank naar de tv dus ik dacht ik film het zo.. Daarna wilde Senn weer naar de tv lopen en toen kwam Vince op hem af (kontschuivend) en die duwt zo Senn omver met zijn hoofd. Staat toevallig op film. Wij hebben het neit gevierd, maar ik moest gisteren werken en ik zat even op het toilet, toen belde mijn zwager en tegelijkertijd wkam mijn collega naar achter en die zegt 'huh, er staat ineens een grote zak met cadeaus op de kassa' en indertussen zei m'n zwager aan de telefoon 'ik zie net zwarte Piet wegrennen bij je uit de winkel'. Hadden m'n zus en zwager gewoon een zak vol cadeaus voor de jongens!!
Hihi super grappig!leuk natasjee word dalijk nog drukker voor je Wat ontzettend lief van jr zus en zwager zeg! K is zo blij met zijn speelgoed heel de dag lekker aan het spelen! Zal zo even een foto uploaden. Hier trouwens sinds woensdag over op 1 slaapje,hij wiu of se middag of de ochtend niet op de creche en deed het super goed dus thuis ook geprobeerd hij doet het super. Slaapt tussen de 2.5/3 uur is avonda wel echt versleten. Morgen weer naar de creche be benieuwd hoe het dan gaat wanr hij moet vroeg uit bed. Maar heeft daar altijd veel afleiding.
Mijn lieveke helemaal blij! Oh en de tent staat op zijn kop maar dat doet k elke keer hahah En zijn outfi vandaag niet op letten we hebben piyama dag.
Haha boefjes! Ben benieuwd wat voor streken ze allemaal gaan uithalen Oh lief zeg! Leuke dingen gehad?
Leuke foto's! @all: hoeveel uur slapen ze overdag en dan snachts? Ik lees telkens over naar 1 slaapje gaan maar E slaapt helemaal niet meer overdag @sinterklaas: vrijdagavond bij mn ouders gevierd, was gezellig! Kinderen zijn goed verwent. En wij ook
Leuk Elvira!! Is dat die tent met ballen erin of zonder? Ze hebben leuke cadeaus gehad, gewoon kleinigheidjes, maar erg onverwacht. Het wordt nu al drukker. Staat de 1 aan de ene kant van de woonkamer iets uit te vreten, doet de ander het wel aan de andere kant van de woonkamer. Het worden nu wel echt bengeltjes en dan lachen ze me echt keihard uit en doen het gewoon nog een keer waar ik bij sta. Is dat herkenbaar? Hier zitten ze nu sinds een week of 2 op 1 slaapje en ze slapen 1.5 , maar vaak ook maar een uur. Vandaag toevallig 1 die weer eens 2 uurtjes sliep. Ik denk dat nr. 2 snel zal volgen met lopen, hij staat ineens ook langere tijd los en loopt aan 1 hand mee. Toen S aan 1 hand mee liep, liep ie daarna heel snel losse stapjes dus ben benieuwd! Ze doen niet onder aan een op tijd geboren kind in ieder geval. Zowel qua groei als qua ontwikkeling niet.
K slaapt snachts o.ongeveer 11 tot 12 uur En in de dag 2 a /3 uur heeft tot vorige week 2 keer geslapen. Gewone tent hij vind dat op mijn werk zo geweldig dus dacht waarom niet is makkelijk in te klappen hij word er helemaal blij van. Hij maakt er zon soort muizenrad van haha. Oooh herkenbaar natasjee vanmiddag zat die me ook uut te lachen nadat ik hem al eeb paar keer bij de kast had weggehaald dus ik hem echt weggezet toen was t brullen en liep die naar papa toe. Hij heeft nu ook dat als die pakt en dat mag niet hij snel weg"rent" als je er aan komt en dan stiekem lachen haha.