Hier 's nachts 13/14 uur. Gelukkig is het sprongetje voorbij! Merk gelukkig wel echt vooruitgang, want S loopt nu na het sprongetje en J is ook verder. V blijft nog wat achter hihi. Oh wat een draak he Elvira! Hier kruipen ze dan heel hard lachend weg. Of dan zitten ze aan de lampenkap en dan zeg ik er wat van en dan gaan ze op een milimeter afstand met dat kleine vingertje van de lampenkap af, zo van ik zit er nu niet aan, ha! Moet soms echt mijn lach inhouden.
Haha zo herkenbaar natasjee het lijkt ook wel des te harder ik nee zeg des te leuker hij het vind en dan brullen als ik hem weghaal om het vervolgens nog een keer te doen Vaak komt die dan daarna mij toe om een kus te geven Hier trouwens een boekenfanaat heel de dag door worden er boeken naar ons gebracht en wacht net zolang tot we lezen. Hij heeft gisteren nieuwe boeken gehad we hebben. Andaag ze wel 15 keer gelezen,hij gaat helemaal stralen als je dan het boek openslaat.
Elvira wat leuk dat hij boeken zo leuk vindt hihi. Dilara vindt ze ook super! Bladert ze zelf door en dan hoor ik haar lachen. Natasjee zal zeker nu drukker nog worden jeetje. Nu beginnen ze vanalles uit te vreten. Seyhan was echt een engeltje tegenover Dilara. Dilara is ook wel lief hoor dat niet.... Maar als ik tegen Seyhan heel streng nee zei, niet doen, deed hij het ook nooit meer. Dilara lacht me ook uit in mijn gezicht!
Te vroeg gejuichd, gisteren was het weer drama! Hopen dat het vanavond en vannacht weer beter gaat. Morgen naar een vriendin in Deventer toe en even een bakkie drinken bij de vierling die 4 dagen na de jongens geboren is. Leuk! Papa heeft vanochtend de tondeuse over de jongens heen gehaald. Op de langste stand, maar ik vind het toch echt te kort. Kan er nu niet eens gel meer in doen. Het was alweer te lang, maar dit is dan weer net even te kort haha. Het misstaat ze niet, maar toch.. Gelukkig groeit het snel.
Ik lees veel mee, schrijf alleen nooit sorry Vandaag naar het CB geweest; 15mnd check up! Hoe groot/zwaar zijn jullie kindjes nu? En kletsen ze al wat? En hoeveel tandjes hebben ze? Misschien leuk om een lijstje v te hebben
Dilara was vorige maand 82,2 cm en 11450 gram. Nu 14 tandjes alweer bijna 15. En kletsen voor haar is alles Mama!
Ah Natasjee dat is idd wel kort dan hihi. Hopelijk snel weer bij. Jammer dat het weer mis was deze nacht.
Hier waren ze met 14 maanden 78.5cm en 9.8kg, 79cm en 9.8kg en 79cm en 11.3 kg. Ze zijn gemiddeld, alleen de zwaarste zit echt een halve lijn boven gemiddeld. Voor hun gecorrigeerde leeftijd zouden ze denk ik boven gemiddeld zijn. Ze kletsen vooral veel onverstaanbare dingen. Mama, papa, Dirkie (onze kat), Owa (Nola onze poes). Verder nog niet heel veel.. 1 roept wel een beetje zijn broertjes naam, want als ik hem roep dan roept ie mee alleen ben er nog niet uit wat ie nou precies roept. Alledrie hebben ze 8 tandjes. Wel wat opgezwollen tandvlees bij de kiezen dus die komen er ook snel aan, denk ik.
Hier een foto. Het misstaat niet, maar ik vind het haar omhoog gewon leuk, hihi. 1 had geen zin om op de foto te gaan
Bij 14 maanden 74 cm (dacht ik ) en goeie 7,5 kilo. Moet in januari op extra controle komen Papa mama eten is. Nog niet veel dus maar komt nog wel 4 boven en 4 onder
Hier gaat alles goed. Eerste week varen weer achter de rug. Kinderen vinden het gelukkig ook fijn. Voor de rest weinig nieuws te melden
@slaap. Hier slaapt meneer snachts van +/- 20.00 tot 7.00/8.00 Momenteel is hij smorgens echt om 7.00 wakker. Overdag zitten we in een overgangs fase. Soms slaapt hij na z'n papfles van 8.00 nog een uurtje maar laatste tijd niet meer. Na de lunch slaapt hij meestal nog 2 uur maar soms slaan we die over en gaat hij later op de middag nog slapen. Dus overag zo'n 3-4 uur nog @Gewicht: We kunnen in januari pas naar CB maar laatst op de weegschaal met hem gestaan en toen wij hij iets van 11 kilo. Hij draagt broeken maat 80 maar sommige worden iets te kort, maar de 86 zijn meteen super lang! Enorm verschil vind ik t. Ervaren jullie dat ook zo?
Haha ja ocharme ze wordt hier gekweld haar 15e is nu erdoor aan het duwen ( zie hem onder het tandvlees direct) 16e is ook bezig nu hoektand beneden.
Maandag naar CB geweest (15 mnd): 75 cm en 9,8kg. Prima rond de -1 lijn, al vanaf geboorte. Tandjes: 4 boven, 3 beneden (4e komt langzaam door). Praten: Veel klanken, nog geen woorden (wel mamamamama maar niet gericht tegen mij ofzo, meer als een van de klanken). Maandag beetje koorts gehad van prikjes, dinsdag niks, vandaag weer 39,4. Nu met zetpil naar bed. Hij heeft wel al 2 nachten doorgeslapen (wordt dan rond 22u wakker maar slaapt daarna tot 7:30 ongeveer). Wat een zaligheid. Gaat meestal met fases, even doorslapen, weer even niet. Sloopt ons wel, helemaal omdat ik volgende week mijn promotieonderzoek ga verdedigen + mega druk op het werk met allerlei deadlines... Na volgende week mini weekje op vakantie (zonder kind) om even bij te komen en op te laden (vooral van promotie en werk, vrolijkheid van de kleine geeft juist veel energie, op die nachten na...)
Hier komt er ook weer een tand en kies door,ben de tep kwijt qua tanden en kan ook niet goed kijken! Hii heeft er echt wel last van! Heeft ze er veel last van one of a kind? Ah vind het wel stoer natasjee,lekkere mannetjes! Maagd hier zit over het algemeen in 80 qua broeken wel goed gaat qua shirts er tussen zitten en 86 is qua mouwen vaak gped maar qua omvang echt te groot nog terwijl 80 van veel de mouwen tekort worden. Hier vandaag toch weer 2 slaapje s die 1 slaapjes hebben hem afgedraaid dus hij moest even bijtanken. Nou als die 2 slaapje nodig heeft ook prima!!
Hier zitten de meeste broeken maat 80 nog wel goed, maar de meeste die ik heb vallen volgens mij wat langer, want heb altijd de pijpen 1 keer omgeslagen, vind ik leuk staan zo. Shirtjes ligt er een beetje aan welk merk. De meeste dragen ze in 86.
Elvira arme K. Hier heeft ze er ook heel veel last van. Ze zit constant met haar vingers in haar mond. Dilara heeft in haar broeken 86 en in haar bovenkleding 86 a 92.
Wat een lekker kleintje. Seyhan is ook altijd een -1 kindje geweest. Dilara valt hem echt kapot qua dat.