Hier vandaag toevallig een zetpilletje gegeven (120mg) vanwege 3 tandjes waar ze last van heeft. Moest echt zoeken waar ze lagen want gebruik het eigenlijk nooit maar na een aantal slechte nachten leek het me wel verstandig. Morgen naar de winter Efteling! Leuk!
Rot tandjes allemaal! Met Jae gaat het gelukkig weer beter. Denk dat hij echt ziek van doorkomende kiesjes was. Vanavond Senn zijn bed onder gespuugd en daarna beneden op de bank over zichzelf en mijn been heen. Arm ventje! Hij had iets teveel gegeten.. Dus dat doen we maar niet meer. Na zijn eigen eten, had ie nog flink wat happen met mij mee gegeten en daarna ng een flesje die ie al half liet staan. Om 22.00 ging ie eindelijk slapen. Veel plezier morgen Miepiemoos!
Bij jullie gaat t ook lekker he natasjee. Hier ook echt een grote drama nacht gehad echt krijsen, ok heb 3.5 uur geslapen om 6 ging de wekker. Gelukkig kon K blijven liggen want papa was 1 keer thuis dus kwam mooi uit. Er komen kiezen en tanden door,snotverkouden,hoesten en heeft weer koorts. Dus hou mijn hart vast voor de nacht ben iig tot volge.de week do vrij dus dat scheelt. Maar.elke keer als.ik vrije dagen heb is meneer ziek
Nou idd.. Vandaag was ik aan het werk en Jae en Senn zaten helemaal onder de sch**t inclusief hun beddengoed. Arme papa, maar gelukkig niet bij mama hihi. Al kon ik het wel zelf in de was gooien, want dat was papa even vergeten, die had het in de wasbak geflikkerd... Soms! K is ook veel ziek de laatste tijd he, vervelend! Hopelijk zijn al onze kindjes tijdens de feestdagen beter. Gaan jullie nog wat leuks doen? Wij gaan eerste kerstdag bowlen en brunchen met mijn zwager, zus en kids. Ben benieuwd hoe dat gaat net 4 dreumesen. Daarna lekker maar huis zodat de mannen kunnen slapen. Verder zien we wel, lekker met ons gezin samen. Tweede kerstdag 's middags naar mijn schoonouders en verder ook weer gewoon thuis. Heb voor Jae net een Bentley loopauto besteld. Hij is zo gek op zijn loopauto die hij nu heeft, maar dat is een ding van niks. Hij kan er echt bij wijze van uren op zitten en glimlacht dan de hele tijd, zo ief! Wat geven jullie je kindje cadeau? Misschien doe ik ideetjes op.. Vind het heel moeilijk!
Oh lekker he natasj wel goee getimed bij papa K is gaan slapen met 39.5 graden weer wilt bijna niks eten drinkt wel redelijk gelukkig. Van soep word die wel blij gelukkig. Arm manneke zo zielig. Andaag weer. Heb nog niks wij hebben sinterklaas uitgebreid gedaan maar wil toch wat kleine dingen nog kopen voor kerstochtend bij het ontbijt. Het is dat io geen ruimte heb anders zou eeb keukentje wel leuk zijn! K is vooral verzot op autos groot en klein en boekjes haha. En een ballenbaan.
Heel goed getimed! Ach, arm mannetje! Zo sneu! Beterschap! Wij hebben met Sint niks gedaan dus doe met Kerst wel wat, maar niet te gek. Heb ook nog een ballentent gekocht vanmiddag bij Kruidvat. Ze vinden hun ballenbak zo leuk dus dacht koop er ook nog een tent bij. Hier zijn ze ook gek op auto's, maar dan wel de wat grotere. Hun Toet Toet auto's vinden ze nog niet veel aan. Ballenbaan? Wat moet ik me daarbij indenken? Btw, ik heb net broekjes ingeslagen bij Next. Ze hebben nieuwe broekjes binnen gekregen! Heb er gelijk 4 gekocht. 1 die ik al had, maar dan in een andere kleur.
Oh leuk k vind een tent ook zo leuk! Ik heb een fototje toegevoegd,als je d ebal in de mond doe gaat er een geluidje af. Je heb heel veel van zulk soort dingen. Weer lekker aan t shoppen geweest,hier ook een bestelling onderwet van hm en ali haha Heb ook een shirt laten bedrukken ben benieuwd! Welke maat bestel jij van next 80/86? Broeken van.74/80 zitten nog goed hier.
Btw let niet op zijn ochtend kleren haba piyama shirt en.joggingbroek want papa vind een piyama broek te koud en trekt dan nog.lekker zijn sokken er over heen. K.werd weer wakker met verhoging en heel.jengelig wil.niks drinken wel.gegeten dus draaien de.rollen om denk ik Gisteren wel drinken.niet.eten
Oh leuk! Zoiets zoek ik idd ook nogvoor de jongens. Pff, het houd bij jullie echt niet op he met koorts? Is daar niet een reden voor? Laatst had ie het ook al steeds toch? Hier net weer 1 zijn rug onder.. Ik heb hier ook nog broekjes van Next in 74/80 die perfect zitten of zelfs ruim. Heb volgens mij zelfs nog 1 btoekje in kleinete maat die ruim is. Heb nu 80/86 besteld, voor de zekerheid. En anders passen ze ze later wel.
Ja hij heeft nu in 1.5 maand al 3 keer.aantal dagen koorts gehad weet het ook.niet. het zijn elke.keer virussen. Komen nu wel tanden en kiezen door en enorm verkouden. Hij kwam om 11 uur uit bed had die 37.8 nu zit die alweer op 39'2 schijnt.als het zo schommelt vaak een virus te zijn. Maar het is heel vermoeiend voor t manneke. Ik heb die kikker toen bij de trekpleister gekocht. Heb al een poos niks bij de next.gekocht vind 86 gelijk weer zo groot. Heb. An de week wat dingetjes van ali binnen gehad zo leuk! Sterrensjaal en bretels en namaak z8 shirt
Rot virussen! Gaat ie naar de creche ofzo? Dan hebben ze er ook wat vaker last van toch? Mijn vriend had vandaag weer mazzel. Jae 4 keer moeten verschonen en 1x zijn bed, Senn 1x schone kleding en 1x bed. Echt top die kiesjes... Ik was me een ongeluk
Ja klopt 2 dagen per week,laat hem met die koorts wel vaak goed uitzieken thuis of bij opa en oma maarja pakt tich wel snel iets mee en met die kiezen en tanden ook extra vatbaar. Oh lekker die broeken hier was t vorige week paar keer raak maar tvalt mee nu. Soms deden we hem maar gelijk onder de douche haha
Oja dan zal het daar wel door komen. Vriendin haar dochtertje is ook vaak ziek, gaat ook naar de opvang. Mijn jongens zijn daarentegen weinig ziek (1 heeft nu 2x koorts gehad, 1 1x koorts en 1 is echt nog nooit ziek geweest *klopt af*), op verkoudheidjes na. En 1 had van de week teveel gegeten waardoor hij erg moest overgeven. Jae net weer waterdunne ontlasting, kon hem weer wassen en omkleden. En het stinkt zo erg, pff..
Ja denk wel dat het ermee te maken heeft en hij heeft denk ik gewoon echt geen goede weerstand! Er komem ook.zoiezo.2 kiezen.door voelde ik. T mannetje ligt alweer 2 uurtjes te slapen heef nog steeds verhogint/koorts. Wil eigenlijk deze week.met hem naar de kapper en wou naar monkey town maar vraag me af of het hem gaag worden. Hoe is het met de luiers?drinken ze wel goed.als.ze zoveel spuitluiers hebben. Gisteren een heel leuk shirt binnen.gehad!
Ja als ie niet lekker is dan is Monkey town ook niks misschien.. Wil er binnenkort oo weer heen. Hoop alleen dat Senn dan ook eens leuk gaat spelen i.p.v. aan mama hangen. Vandaag heeft Vince zichzelf 2 keer onder gescheten (hij had dat nog niet gehad) en Jae 1x. Hele verbetering al vergeleken met gisteren 4 keer. Senn vandaag wel zure ontlasting, maar zat gelukkig niet helemaal onder. Vraag me af of het wel door de kiesjes komt of dat het een virus is. Het is wel echt zuur en bij Senn is er 1 door en bij Jae was alles dik opgezwollen en hii zit de hele dag met zijn hand in z'n mond. Vince is helemaal schraal onder zijn mond..
We zijn de enige die kletsen hier Oj zou ook een combi kunnen zijn van alles. Drinken ze wel goed,arme billetjes! Bij k volgens mij ook een combi.komen twee kiezen aan zag ik en een paar tanden. Er is een tandenoorlog gaande in zijn mond Vandaag hebben we nog een heerlijk extra dagje vrij hier.
Gisteren nog e en de stad ingeweest wanner k sliep om een broek te ruilen kwam terug met 4 nieuwe broeken,muts en een shirt
Haha idd, verder is het stil hier.. Ze drinken gelukkig wel goed ja! Hopen dat ze vandaag wat minder zichzelf onder poepen. Ik moet zometeen werken. Fijn die kerst. Moet nu 9.30 beginnen i.p.v. 13.00.op de maandag. Daarna bij een vriendin thuis gourmetten met vriendinnen. Haha, dat is altijd zo he! Hij heeft in ieder geval genoeg broeken nu.
Oh fijn dat ze wel l drinken,hier een slechte drinker vooral als die ziek is/geweest. En broeken had die eigenlijk al genoeg Wat doe je voor werk? Ik moet deze week.alleen de do en volgende week di.en.do heb paar daagjes vrijgenomen met de kleine meneer. Oh leuk gourmetten met vriendinnen gezellig! Wat doen jullie allemaal met oud en nieuw.