@tinebx: ook zo'n klein schatje Leuk om alle kleintjes te zien waar we zo (ongeduldig) naar uitkeken! De meeste zijn ook alweer een maand oud , het gaat echt zo snel
Klein is ze niet echt voor maar twee weken te zijn hihi. Maar ze heeft dan ook een week langer kunnen genieten van mijn buik! Ze weegt al meer dan 4000 gr! Geb.gewicht was 3950 na 8 dagen 4120! 52cm ong...
Mooi meisje hoor TineBx! Zojuist bij de gynaecoloog op controle geweest, t gaat allemaal goed. Knip nog niet helemaal dicht maar mag wel 6-7 weken duren bij een grote knip dus met 2 weken moet ie wel dicht zijn. Wel op mn kop gehad dat t nog maar 5 weken geleden is en ik wat rustiger aan moet gaan doen en best wat uit handen moet kunnen geven. Voor de rest hoef ik niet meer terug.. heerlijk dat hoofdstuk gynaecoloog afsluiten! Ijzer zit vast goed.. had mn kleur weer terug en ben lang niet zo moe meer. Alleen nog 's nachts wat moeite met plas ophouden.. maar dat moeten we in de gaten houden.. komt omdat de bekkenbodem een opdonder heeft gehad door alles. Voor de rest alles goed, joepie!! Verder met ons leven, genieten van die kleine perfekte man! XXX Joyce
Hallo dames, heb bijgelezen maar teveel om overal op te reageren. Prachtige foto's zeg! Heb ook die van jou bekeken Tine, wat mooi! Hier nog steeds alles goed met de kleine man. HIj doet het super, al gaan de nachten nog niet helemaal naar wens Nu is het nog niet zo erg omdat ml nog vakantie heeft en de andere kids naar school/psz brengt, maar na de herfstvakantie moet het me toch lukken, 3 kids om 8.15 klaar hebben.. Ach, komt vast goed. Niemand kijkt toch raar op van een mama in pyjama op het schoolplein Met mijzelf gaat het ook goed, ben weer redelijk fit (heb niks te klagen zonder hechtingen/scheuren/knippen oid). Ben alleen vanochtend naar de ha geweest, exzeem weer vrij erg en op veel plekken. Toch maar weer aan de zalfjes. Gelukkig zijn er die mogen tijdens bv geven! Nu maar hopen dat het snel afzwakt...
Gelukkig dat alles goed gaat met je! Bij mij zal de knip ook iets langer tijd nodig hebben om te genezen! En mijn kleur heb ik ook nog niet trug! Is best moeilijk om rustig aan te doen, je wil gewoon verder gaan weer met je normale leven he... Ik voel wel dat dat nog niet gaat, maarja ben maar twee weken geleden bevallen.,, (zo kort maar lijkt al zo ver weg )
@dolfie, fijn dat het goed gaat @pharilla, nog goed kunne nslapen vannacht? fijn dat de gyn tevreden is. hopelijk is de knip nu snel dicht @hikken: hier ook heel vaak, al word het gelukkig al wel minder @all: thanks voor de complimenten ik vind het ook een schatje @joyce, groeit ook lekker dus @tine, lieve foto's! hier ook speentje, kan dr niet hele dag aan de borst of pink hebben @firstone, komt goed! uk aankleden kan ook als je weer terug bent he. @hier: E wilde hele dag niet slapen en had eind van de middag fikse spuitluier waarna ze weer rustig werd, heeft blijkbaar hele dag dwars gezeten. met mij: vrees dat k ongesteld word/ben. Met hoofdpijn wakker geworden (altijd eerste dag hoofdpijn) en bloed weer maar vind het nog te weinig voor menstruatie dus we wachten maar af. @lichaam: wat gaan jullie er aan doen om het weer beetje in vorm te krijgen?
@lichaam ik heb me vandaag opgegeven voor 'mom in balance' waarbij je onder begeleiding sport met andere vrouwen die zwanger zijn of net bevallen. Zonder die stok achter de deur wordt het niks bij mij (ik ken mezelf) en er moet wel weer wat gebeuren. Ik begin overigens pas over 2 weken. Ik voel me dan wel prima maar die 6 weken grens vond ik wel mooi. Zoveel haast heeft het niet.
@lichaam, ik ga meedoen aan een moederfit cursus. 10x onder begeleiding van een fysiotherapeut sporten, oefeningen voor bekkenbodem etc samen met andere dames die ook net bevallen zijn. Net wat Sjinkie zegt, dan heb ik een stok achter de deur ik vind het ook wel prettig om dat beginnetje te maken onder goede begeleiding, conditie lijkt ver weg en ook nog wel last van de knip dus voorzichtig beginnen!
stok achter de deur lijkt mij ook wel fijn. Helaas is het door het varen niet mogelijk om naar sportschool ofzo te gaan Maar volgende week komt wel mn hoepel weer uit de kast
Ik zou over een tijdje ook wel willen gaan sporten. Maar ik ken mezelf, als ik alleen moet gaan dan hou ik t misschien een maand vol. Dat vind ik dan een beetje zonde. Als ik weer ga werken zal ik regelmatig op de fiets moeten, dus zal ik dat als sporten beschouwen denk ik. Vanmiddag voor t eerst voor een wat langere tijd van huis met m'n mannetje. M'n ouders komen terug van vakantie. Hebben m'n mannetje 10dgn niet gezien, dus zullen wel staan kijken hoeveel hij al gegroeid is.
Sporten: Als ik goedkeuring heb gekregen van mijn gyneacoloog ga ik weer volop sporten kan niet wachten !! Mijn kleine jongen is snot en snot verkouden zo zielig. Morgen even langs de huisarts. Hij is erg huilerig en slaapt super slecht. Zo zielig om aan te zien.
Krullenboll wat zielig meid Hier ga ik postnatale gym doen. Mijn meisje krijgt steeds meer last van reflux ocharme
@one Waar ga je die postnatale gym doen? Lijkt me ook wel wat. @krullenbol Ocherm arm mannetje. Ik ben zelf sinds vandaag ook snotverkouden. Ik hoop maar dat ik m'n mannetje niet aansteek. Pff ik heb sinds een paar dagen weer aardig wat last van m'n buik. Ml zegt dat ik morgen huisarts moet bellen, maar ik moet as donderdag sowieso op controle bij gyn. Denk dat t misschien beter is om dat af te wachten. Pff keizersnede is echt niet niks....
@dolfie. ... Ik had het toevallig vorige week ook. Ineens weer veel meer last, terwijl morgen de 6 weken voorbij zijn. Ik werd er behoorlijk angstig van (het is mijn 2e keizersnee maar bij de eerste niet gehad) Ik ben nu weer aantal dagen verder en het gaat een stuk beter. Ik denk even teveel gedaan/verminderde weerstand. Ik voelde me ook 1 dag niet lekker, leek wel griepvlaagje. Ik had zelf ook zoiets van, wacht het weekend even af en anders trek ik aan de bel. Gelukkig hoeft dat niet meer. Ik hoop dat het bij jou ook snel weer verandert!
Dolfie bij groene kruis envida. Kunnen we anders misschien ook nog samen doen hahhaa. Mijn meisje heeft veel gehuild en gekreund Ga op het goede moment naar de kinderarts.
Vraagje wat betreft menstruatie... Wie van jullie is alweer ongesteld geworden ? Mn kleine meisje is vandaag zes weken oud vroeg me af wanneer de ongesteldheid weer begint... Mn buik rommelt al een paar dagen nu.. En heb zon raar gevoel in mn hoofd, alsof er watten inzitten, Word er een beetje onzeker van..
Kiimmie, ik heb precies hetzelfde. Mijn meisje is vandaag 5 weken oud en heb ook wat gerommel en het gevoel alsof ik een hoofd vol watten heb. Ben ook sinds vandaag steeds duizelig, echt heel vervelend! Ik zat ook te denken of dat misschien de eerste menstruatie gaat worden. Ik was vorige week bij het cb en ze hoorden een ruisje op het hartje. Moest naar de huisarts en nu door naar het ziekenhuis. Iemand hier ervaring mee? Het schijnt vaak niets ernstigs te zijn maar toch..