Zo k heeft 3 uur geslapen toen heb ik hem wakker gemaakt en ik heb ook even uurtje geslapen. Heb denk ik de griep te pakken. Dus vandaag thuis blijf dagje. Het is ook vies weer. Mijn man is bijna nooit.alleen met k maar als die dat is krijgt die niks gedaan?? Alleen opruimem wel of wel verplaatsen
Lekker 3 uurtjes! Hier voor het eerst weer 2 uur en een kwartier, ik verveelde me gewoon. Balen zeg dat je griep hebt! Is K niet ziek, ben je het zelf wel. Beterschap! Haha, mannen... Mijn vriend is 2 dagen in de week alleen met ze. Hij stofzuigt en dweilt wel, omdat ie dat echt moet doen van mij i.v.m. katten wil ik dat elke dag gedaan hebben, maar daar blijft het ook bij en eind van de dag is er niks meer van te zien dat de vloer gedaan is. Ik ben morgen werken en dinsdag ben ik van 6.15 tot ongeveer 23.00 van huis dus ben benieuwd hoe ik het hier dan aantref na die 2 dagen. Als ik het aan hem vraag doet ie alles wel opruimen, maar zou ook fijn zijn als het uit zichzelf gebeurd.
3 uur slapen, wat moet je doen al die tijd vind het al erg rustig als de oudste 2 op school zitten, laat staan als e ook nog zou slapen haha. Gelukkig gaan ze tot sept nog niet volledig naar school
Ik doe dan grondig het huishouden,kook alvast voor en uitgebreid en vandaag slapen haha want ben ziek. Heerlijk soms dan even oo de bank hangen en lekker niks zeggende tv kijken haha. Hij slaapt niet altijd 3 uur maar meestal dagen na de creche wel. Hij heeft het ook echt nodig was vanavond om 19'00 ook echg weer moe. Hij is ook weer wat meer benauwd en aan het snotteren Speelt ook vaak mee. Nou ik duik mijn bed in zit tegen de 40 graden aan en moet morgen weer vroeg op.
Balen Natasjee, dat zieke mannetje! Hopelijk morgen wat duidelijkheid (en een echte oplossing) van de huisarts! Sneu voor de kleine man ook... Ik heb dit weekend een pil genomen om het vruchtje te laten afvloeien... Is helaas niet gelukt, zover ik weet iig (ik zou het afvloeien moeten merken, wel veel bloedverlies, maar geen vruchtje gezien). Morgen weer naar de gyn om te checken en dan waarschijnlijk een afspraak voor een curettage (operatief verwijderen). Het leek wel of R. het merkte want hij was heel aanhankelijk het hele weekend, niet lekker in z'n vel, moe en hangerig, maar niet willen slapen. Vermoeiend! Mijn man is 1 dag in de week met hem (ik ook, werken beiden 4 dagen) en is veeeeel omruimeriger dan ik. Wel minder van het speelgoed opruimen, maar heeft dan wel veel boodschappen gedaan enzo. Ik zit op zwemles met de kleine in de ochtend op 'mijn' dag, daarna slaapt hij en kom ik even bij de op bank (best een gedoe, met jezelf omkleden, en hem, zonder dat hij wegloopt, of valt op gladde vloeren etc).
Hoe was het bij de gyn, Sjinkie? Vervelend dat het niet heeft gewerkt die pil! Hier net weer huisarts geweest en die weet het ook niet meer wat het kan zijn. Hij heeft foto's gemaakt en stuurt die door naar de dermatoloog en vanmiddag worden we gebeld. De plekjes hadden al veel minder moeten zijn, maar ze zijn juist verergerd.
Nou, nog 1 bericht over Senn dan Het is toch hele heftige eczeem (vraag me af hoe een dematoloog dat via een foto kan zien, maargoed). Morgen zalf ophalen bij de apotheek en dan hopen dat het snel over is. Het is niet besmettelijk! Morgen om 5 30 mijn bed uit, 6.15 de deur uit en om 23.00 ongeveer pas thuis. Lange, maar gezellige dag voor de boeg.
Klinkt als goed nieuws Natasjee! En niet besmettelijk ook erg fijn! Hopelijk helpt de zalf dan goed. Geniet van je dag morgen! Even afleiding van de zorgen is ook lekker. Bij de gyn bleek dat er wel iets is gebeurd, maar niet genoeg. Geen intacte vruchtzak meer, het zit nu laag in de baarmoeder (ik kan dit alleen navertellen omdat mijn schoonzus gyn in opleiding is en de echo gezien heeft en daarna appte ). Omdat het dus wel 'op weg naar de uitgang' is, heb ik nog een pil genomen, maar ook een afspraak gemaakt voor een operatie donderdag. Als het voor die tijd nog lost komt is het mooi, anders de operatie. Fysiek en emotioneel wil ik dat het niet te lang duurt. Onze kleine man was wel een mooie afleiding vandaag, heerlijk vrolijk en schaterlachen en kusjes geven (soms met open mond helaas, maar toch, en altijd aan ons allebei, als een van ons een kusje vraagt loopt hij daarna direct ook naar de ander om een kusje te geven). Hij wijst nu ook in boekjes de auto's aan als je er naar vraagt en noemt deze 'kaka' (het duurde even voor ik begreep dat hij 'auto' bedoelde, tot hij het ook deed bij een tekening van een auto in 'oei ik groei').
Jeetje wat is er veel gebeurd hier! Wat erg voor je Sjinkie hopelijk is er geen operatie nodig!! Arme Senn hopelijk is het snel over! Hier gaat alles goed, ons meisje groeit als kool! Baby is er nu echt af! Mond vol tanden, waren vorige week bij de tandarts voor d'r zussen en hij schrok van d'r mond vol tandjes alles zit waar het hoort. Wij (vooral ik) willen ook nog een kleintje maar we gaan er over een paar maanden voor. In september zijn we 10 jaar getrouwd en dat wil ik het liefst zonder dikke buik vieren en veel champagne!! Snap je trouwens wel Natasje na onze tweeling hadden wij beiden zoiets van... Even niet meer!!! Maar nu na de derde pffff kriebelt het vreselijk en gaan m'n eierstokken tekeer!!!
Gaat hard he Blackberry, hier dat baby ook echt helemaal eraf! Vanaf welke leeftijd moeten ze zelf eigenlijk naar de tandarts? Moet van de week even voor mezelf bellen, maar misschien neem ik ze dan wel mee ook. Haha, maar jouw man wilt er dus ook nog een kleintje erbij, super leuk! Jaaaaaaaaa, Senn zijn plekjes zijn al een heel stuk verbeterd met de nieuwe hormoonzalf! Was dus echt geen krentenbaard.. Wel beetje balen dat de dokter me daarvoor antibiotica had voorgeschreven en de kleine vent dus antibiotica voor niks heeft gehad. Ben echt super blij! Vince kan eindelijk sinds een paar dagen staan.. Hij kon niet uit zichzelf gaan staan. Weer een stapje vooruit!
Wat kan je dan trots zijn op je kind die eindelijk iets doet wat ie al lang had moeten doen, haha. Hoop dat ie nu vlot gaat en snel loopt. Kleine luie draak is het! Oké.. Dat is al bijna...
Ik ben vandaag toch geopereerd, medicijnen deden helaas niet genoeg. Operatie is me alles meegevallen. Operatie zelf is kort (20 min), narcose daardoor ook en dus ben je er ook snel bovenop. Geen enkele pijn gehad, nu alleen nog bloedverlies en dan kan nog even zo zijn (officieel maximaal week of 2 wat over kan gaan in een gewone menstruatie, maar ik lees van anderen dat ze maar 2 dagen bloedverlies hadden). Wat ze niet zeggen is dat je gaat stinken van die narcose! Tenminste, ik denk dat het daarvan was. Zurige lucht aan m'n handen en lijf, bah. Dus mochten jullie ooit geopereerd worden, dan weet je dat (ik had ook even een rare smaak in m'n mond, dus eten smaakte niet, maar dat is nu inmiddels weg)
Gelukkig is het meegevallen Sjinkie! Nu even herstellen, want het is en blijft toch een operatie. Wat kunnen kinderen toch draken zijn! Gisterenavond wilde Senn niet slapen en maakte hij daardoor Jae wakker. Toen pakte ik Senn en tijdens het van de trap lopen zei ik op een wat boze toon tegen hem 'je wordt bedankt Senn!', daarna was hij helemaal over zijn zeik en echt aan het snikken (ben nog nooit boos geworden dus dat had ie nog nooit meegemaakt). Ik voelde me zo schuldig en hij heeft ruim 20 minuten op mijn schouder gelegen. Nu komt het.. Vandaag haalde ik ze op bij mijn zus en normaal is Senn de eerste die op me af rent en me niet meer los laat. Nou niks dus he! Hij ging bij m'n zus op schoot zitten en ik mocht zijn jas niet aan doen, mijn zus moest dat doen. Hij had net voor we weg gingen gepoept, maar echt niet dat ik zijn broek mocht doen, dat moest mijn zus doen. Hij was gewoon boos op mij!! 😂 Ik heb helemaal dubbel gelegen van het lachen. Het is toch wat. Toen ik de andere jongens in de wagen laadde, wist ie niet hoe snel ie met me mee moest komen en toen was het weer goed, kaar wat een figuur haha
Hoe is het hier moeders? Hoe is het bij jullie met die griepepidemie? Hier de 1e net 39.3 graden koorts.. Zucht!
Hier R ook koorts en verkouden en benauwd. Arme vent... Hopelijk slaapt hij wel goed (vanmorgen werd hij onder de snot wakker... maar wel gewoon doorgeslapen. Fingers crossed voor vannacht, goed slapen doet wonderen).
Nou, minder snot, geen koorts, maar nog steeds benauwd... 19u naar bed, en om 21:30 wakker, om 2u wakker, en om 6u wakker. Daarna tot 9u bij ons gelegen (nou ja, bij mij, mijn man moest werken). Nu al de hele dag hangerig en zeurderig. Wil alleen bij mama op schoot. Lief maar vrij vermoeiend.... Nu een lang middagslaapje, even wat inhalen van vannacht...