Hier ook geen koorts meer, maar wel snotneusjes. Ook hier was het drama met slapen. Vanaf dat wij naar bed gingen 22.30 tot 3.30 ben ik er omstebeurt voor 1 uitgegaan. Pff! Hoop voor ons op een goede nacht! Vandaag ook 3 zeurende kinderen de hele dag. Had gehoopt dat het na het middagslaapje beter zou zijn, maar helaas. Heb ze na het eten onder de douche gegooid en nu slapen ze als een roos Hoop dat ze doorslapen..
Hier ook 3 verkouden kindjes, hoesten en snotteren. Gisteren was de oudste jarig, 6 jaar al, gaat rap. Nog even en hij komt met een vriendinnetje thuis Morgen houden we zn verjaardag. E is in 24u tijd 3x van en uit bed gevallen, sufferdje. 2x van ons bed en vanmorgen uit dr eigen bed. Volgens L hing ze over de rand heen. Hoop toch niet dat ze het vaker gaat doen, anders moet ik aan boord toch maar een zijkant eruit halen
Natasjee hoe is het nu met de eczeem?vanacht een betere nacht gehad? Oh toch poging om uit der ledikant te klimmen? K ligt gelukkig nog netjes erin. Hoe is t bij jou sjinkie? Hier alles goed vorige week waren k en ik ziek maar nu gelukkig weer lekker fit. (Afkloppen) Vab de week naar een binnenspeeltuin geweesr,zo leuk! Vandaag lekker buiten gespeeld het was best lekker en meneertje geniet er zo van. Jullie plannen voor valentijn?
elvira, zal me niks verbazen, tis een kleine klimgeit. Zat vorige week ook ineens bovenop de halfhoogslaper van L :O Valentijn, altijd zo romantisch met die superromantische vent van me Mijn plan is alleen om pannekoeken te eten, op verzoek van de kinderen haha.
Natasje. Haha moest echt lachen om dat verhaal van Senn die boos was, wat een boefje! Zijn ze inmiddels weer beter? Hoop dat ze goed geslapen hebben. Hoe is het trouwens met die plekken die ze hadden? Weer helemaal over? Toch. Nog gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad? Is hij goed verwend? Zielig dat ze uit bed is gevallen. Hopelijk gebeurt het niet nog een keer inderdaad!! Hier een tijdje afwezig geweest. Ik slaap super slecht, snachts veel last van voorweeen en harde buiken en begin dat toch wel te merken. Maar nog maar een paar weekjes te gaan! M is trouwens super onhandig. Ze heeft eigenlijk continu een tand door d'r lip omdat ze overal vanaf valt. Zijn jullie kindjes ook van die klunzen? Verder begint ze steeds meer woordjes te zeggen, echt leuk. Ze wordt zo groot ineens.
Ja het is me er 1 die Senn, maar het is m'n kleine knuffelkont alweer. Hij wilt de hele dag met me knuffelen. Vandaag was echt een drama dag! Ze hadden vanmiddag maar een uurtje geslapen en daarna was het echt zeuren, zeuren en zeuren. Ze wilden constant alledrie bij mij op schoot zitten. Was blij dat ze naar bed gingen! Jammer dat Jae en Senn alleen geen zin hadden, maar nu slapen ze gelukkig toch. Het is nu al 4 dagen drama. Gelukkig slapen ze 's nachts wel, maar 's avonds worden ze steeds wakker. Zeker weer zo een sprongetje! Vandaag had ook iets positiefs, Jae durft eindelijk los te lopen! De plekjes zijn ze goed als weg! Gelukkig! Hier is Vince ontzettend onhandig. Zit altijd onder de blauwe plekken op zijn voorhoofd en inderdaad ook tanden door zijn lip, vanmiddag nog. Senn ging lopen en hij ging kruipen en toen botsten ze op elkaar en lag Senn bovenop Vince en hij plat met zijn gezicht op de grond. Wat is je zwangerschap hard gegaan zeg! Wel vervelend dat je zo slecht slaapt! Nog een paar weken en dan heb je je kleine meid in je armen. Spannend! Hier trouwens niks gedaan vandaag. Mijn vriend is aan het werk.
boomm, dank je Hij heeft van ons en mijn ouders lego (lanceerbasis, hij is helemaal gek op raketten etc momenteel) gehad waarvan ik weken heb geroepen dat die ècht te duur was Geweldig dat gezichtje van hem, hij werd helemaal wild <3 Voor de rest nog meer lego en een radiografisch bestuurbare auto. Meer stond er ook niet op zn lijstje Morgen nog trakteren op school, een giraffe (sateprikker met kaas en knakworst en giraffekop erop) Lastig dat je zo slecht slaapt. Nog even volhouden (en dan houdt de kleine je wakker ) Natasjee, fij nvan de plekjes! en joepie! Jae ook aan de wandel! E zit ook altijd onder de plekken, vooral op dr scheenbenen. CB-arts kon goed zien dat ze niet zo voorzichtig is haha. Ze heeft weer al luieruitslag knalrood en ze krijst telkens
Toch3 nog gefeliciteerd met D! Vervelend al die zieken hier. We mogen het afkloppen, maar we varen overal zo doorheen. Alleen last gehad van een milde verkoudheid. Hier zijn we over op 1 slaapje. Past ook wel in haar ontwikkeling. Het gaat zo hard. Wil alles wat grote zus ook doet. Als ik haar boven op de glijbaan zet, glijdt ze er al helemaal zelfstandig af zonder achterover te klappen. Ze helpt nu ook al mee met tafeldekken en vaatwasser uitruimen. Haar woordenschat wordt ook steeds groter. Van de week wees ze in een boekje en zei gewoon kuikentje bij het plaatje van een kuiken. Hebben jullie nog wat gedaan met valentijn? Wij doen er nooit wat aan, maar kreeg wel een mooi kado. Zie mijn handtekening 😀. VL was er lang niet aan toe, maar is nu toch overstag.
Wat leuk Toto! Ik ben voor het eerst sinds jaren gevloerd door de griep, balen. Erg fijn ook met 3 dreumesen in huis. Was toevallig de afgelopen 2 dagen vrij, maar morgen werken. Hoop dat het dan ook weer wat beter gaat en dat ik de kinderen niet heb aangestoken. Volgende week hebben we een weekje vrij en die staat vol gepland met leuke dingen doen dus hoop echt dat de rest van het gezin niet ziek wordt.
Natasje. Alweer opgeknapt? Beterschap! Ik ben afgelopen donderdag bevallen van een prachtig meisje. Alles is helemaal goed gegaan en we hopen eind deze week naar huis te mogen.
Gefeliciteerd boommm,ik had het langs zien komen. Wat een prachtige namen! Hoe vinden de zussen het? Haha toch3 je houd toch je hart vast met die kleine boefjes. Die van mij kan er ook wat van hoor. Maar K is echt een kluns,bost overal tegen aan.
Wij zijn gelukkig allemaal weer opgeknapt. 2 van de jongens waren ook ziek. Wauw Boommm!! Gefeliciteerd! Wat is dat hard gegaan ineens. Ik ben benieuwd naar haar naam! Waarom moesten jullie nog in het zh blijven?
Bedankt. We blijven nog in het ziekenhuis omdat ze met 35.2 geboren is en wat moeite heeft met alles opdrinken. Maar we gaan elke dag met kleine stapjes vooruit. Het is zo genieten, weer zo'n klein frummeltje. N vind het geweldig. Wil continu kijken, kusjes geven en vasthouden. En wil met álles helpen. M interesseert het allemaal niet, haha.
Hier is k weer ziek,bijna niet eten en drinken. Hoge koorts alweer ochtend dag 3 dus gaan zo naar de hap.. We zouden met zijn drieën uit eten gaan dat maar een andere keer. Hoe doet v het booommm?
Boommm hier ook nogmaals van harte gefeliciteerd. EN wat een leuke namen. Elvira hoe is het nu meid? Dilara had gisteren na hele hoge koorts ineens best wel ondertemp van 35,3. Gelukkig is de temp goed. Maar nog wel behoorlijk ziek.
Dilara tobt ok vaak he? K heeft licht rode oortjes,rode keel en opgezwollen amandel geen kuur gehad,ze wouden het nog aankijken. Hij eet en drinkt heel slecht. Hopelijk gaat de koorts snel afnemen.