Hm weet ik niet, maar eens over bellen binnenkort. E is nu (volgens eigen metingen) 80cm en 8/8,5 kilo.
Wij mogen woensdag weer naar het CB. Als ze haar eigen lijntje heeft gevolgd, komt ze uit op zo'n 9800 gr en 78 cm. Ben benieuwd, want ze heeft de afgelopen 2 weken wel een spurtje gemaakt.
@natasjee leuk toch juist om zo te shoppen.. En wat oudere collectie maakt mij ook niet uit hoor . Als t leuk is koop ik t toch wel hihi. Mooie cijfers allemaal ,.. Vind het alweer lastig voor te stellen dat ze ooit maat 50 aanhad.... Was laatst alle kleertjes aan het uitzoeken maar wat gaat het dan toch snel !
Zo, heb ik ke even vergist in de lengtes en Vince zijn gewicht, haha! Jae is 10715 en 82.5cm Senn 10810 en 82cm Vince 11910 en 82cm Jae en Senn zitten qua gewicht wel echt onder het gemiddelde en Vince net erboven, maar allemaal niet zorgwekkend.
Mooie waardes toch ? Ze verbruiken waarschijnlijk ook een hoop ! En leuke kleren hoor! Stoer Ik moet me inhouden op die site.... Vind zoveel leuk !
Ja hoor, is allemaal prima! Ze doen het super. Wow, vanochtend op het cb zei ik nog dat ze echt heel rustig waren en toen zei ze nog dat dit de moeilijkste leeftijd was, maar nu.. Het is gewoon ineens omgeslagen! Ik stond te koken en ze hadden alles gepakt waxinekaars houdertjes, lantaarntjes open gemaakt, alle dvd's uit de la gepakt en op gaan staan en de Ziggo horizon box op de grond gegooid. Ik zei ook nog dat ik me niet voor kon stellen dat ze hun eten zouden weigeren en ja hoor, Vince verkruimelde alles en gooide het op te grond, zonder een hap te eten. Het is begonnen!!
Whuaha ook toevallig ! Ze hebben het gehoord denk ik en nu alle schade inhalen haha! Ik vind het ook wel wat hebben.. Soms vermoeiend natuurlijk maar elke fase is weer erg leuk ! Zeggen die van jou al wat woordjes? Of van anderen hier?
Een beetje ondeugend vind ik ook wel wat hebben, maar de boel met z'n drieën terroriseren vind ik toch wat minder. Heb net vorige week de grondbox verkocht, haha. Ze zeggen hier wel wat woordjes, maar nog niet mega veel. Per kind een stuk of 6 duidelijke woorden.. Gaan jullie nog op vakantie van de zomer? Wij gaan naar Spanje. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat met het vliegtuig!
Wat gaaf ! Leuk dat jullie dat doen met de kids.. Wij weten het nog niet helemaal.. Willen ook nog veel in huis doen.. Maar we dachten over Frankrijk of in eigen land.. We zien het nog wel
Ik vind het ook wel erg spannend hoor! Is ook heel erg onverwachts, want we zouden eigenlijk een weekje naar Landal gaan en vorige week ineens onverwachts toch naar het buitenland en vliegen. Even weg is heerlijk, maar als je je dingen in huis af hebt is het ook erg fijn!
Nou ik zeg lekker doen ! Als alles het toe laat, waarom niet toch ? Lekker van genieten.. Mijn man is nogal n piet lut met vakanties, hij is meer bezig met wat als er wat met de kleine is.. Kan ik dan naar een huisarts .. Of is het niet te druk etc.. Haha
Leuk natasjee wanneer gaan jullie? Weer lekker geshoptz ag ik! Haha dat is altijd als je iets zegt gaan ze gelijk iets anders doen. Wij gaan naar turkije,schoonfamilie bezoek... We weten alleen nog niet wanneer. Ik heb twee broekjes van tumble besteld komen morgen zo leuk.
Ja echt heerlijk! Nu we het er toch over hebben, we moeten alleen onze vliegreis nog boeken. Hebben jullie nog goede tips over goede vlieg maatschappijen? Bij KLM en TUI zijn we bijna 1100 euro kwijt en Transavia kan ik alleen met creditcard betalen en die heb ik niet. Via internet kunnen we helaas niet boeken i.v.m. 3 onder de 2 jaar. Had een stuk makkelijker geweest als dat wel kon.. We gaan in juli, precieze datum zeg ik liever niet openbaar i.v.m. misschien wel de verkeerde mee lezers. Wordt dus een hele goede zonnebrand aanschaffen voor de mannen, petjes en ik denk ook uv kleding. Leuk Elvira! Jullie gaan daar denk ik ieder jaar naartoe of niet? Waar in Turkije? Wij gaan naar de Costa Brava (Platja 'd aro). Mijn zus en zwager komen er al 12 jaar en ik ben de eerste jaren 5 jaar lang mee geweest. Erg leuk om er dus weer eens terug te gaan! Zij hebben daar een caravan en wij zitten in een bungalow huisje op dezelfde camping.
Ik heb weinig ervaring met vliegen, kan je daarbij helaas niet helpen. Wel lastig dat het niet online kan..
Hier heel veel gevlogen met de kinderen en met verschillende maatschappijen. Fijnst vind ik British airways, KLM en Emirates. Dit omdat de service toch beter is en ze meer meedenken. Je mag meer bagage mee (en je sjouwt wat mee met kinderen..) Wil je verder nog iets weten? Wij gaan begin juni naar Curacao. Kom binnenkort bijlezen en reageren maar vind t erg druk met drie dames
Vliegen British Airways en Emirates vanuit NL ook naar Spanje? Ga ik zo even opzoeken. Voor jullie ook spannend dus Boommm met drie kleintjes! Leuk zeg Curaçao! Daar wil ik ook graag eens naartoe.
Ik vind vliegen met een kleintje al pittig laat staanmet 3haha Zo knap hoor booommm zo'n eind met de meiden! 3.5 uur vind ik genoeg haha. Ja snap dat het druk is,moet je weer je ritme in vinden. Ja elk jaar daar heen,Nu zeker met de kleine. Hun willen k ook graag zien dus altijd hetzelfde
Vliegen, helemaal geen ervaring mee Cb: vanmorgen gebeld, ik ben in januari geweest, nu idd in juni voor de extra controle. Ga binnenkort wel even naar de inloop Vakantie :nog in tweestrijd, we willen wel maar ook een huis wat niet klaar is.... maar laatste jaar dat we buiten schoolvakantie om kunnen