Oh balen toch3 krentenbaard is zo vervelend. Hier een mannetje die heeft besloten om de laatste weej ultiem van de dagen te genieten. Vanochtend was t 6.00 uur,gisteren 4.50 uiteindelijk om 5'30 weer in.slaap gevallen tot half 8 en ik was klaar wakker...
Oh bah, krentenbaard! Wat vervelend!! Haha, Elvira.. Wat een tijden! Je hebt zo wel nog wat aan je dag Voor de jongensmama's, hebben jullie al voorjaarsjasjes? Ben benieuwd naar foto's! Doe ik misschien wat inspiratie op..
Gelukkig is de krentenbaard bijna weg. Goeie zalf, ze reageerde alleen allergisch erop dus overal jeuk. Best zielig
Aaah, sneu!! Gelukkig is het bijna weg. Hier vanmiddag Vince 40.1 graden koorts en net voor het slapen gaan 39.4. Hij was al zo rustig vanochtend, dacht dat hij moe was, maar 's middags lag ie de hele dag suf bij m'n vriend zei ie en had ie dus koorts.
Gelukkig is de krentebaard bijna over, vervelend lijkt me dat. Ohh kleintje heeft griep natasjee?? Beterschap
Heey meiden, Dat is hier lang geleden dat ik hier nog ben geweest. Hoe gaat het nog met jullie? En met jullie kindjes? Een kleine update van mijn zoontje: Rent over het hele huis en kan nergens afblijven en is 18 maanden en over 2 weken 19 maanden.. (het ga veel te snel..) Hij heeft 8 snijtanden en 4 kiezen, die kiezen waren hier een hel en vooral s'nachts.. resultaat onderbroken nachten maar gelukkig is dat nu voorbij! Hij lust alles maar sinds deze week te weten gekomen dat hij geen sjoa scheuten en kerstomaten lust. Ik kan er in komen van die sjoa scheuten maar kerstomaten? Die zijn toch mega lekker en wat zoet. Onze trouwplannen liggen ook stil want we trouwen tenslotte maar over 2 jaar. Ik kijk wel geregeld wat rond voor mijn trouwjurk, maar tot nu toe nog niks gevonden welke genre, ik heb nog even tijd om de ideale jurk te vinden.
fijn natasjee! tanden: hier 4 kiezen, 8 snijtanden en 1 hoektand door nu en 1 op springen. Gelukkig allemaal zonder veel problemen praten: ze probeert veel maar weinig verstaanbaars hihi. sinds paar dagen hoor ik wel regelmatig "ee tee tie HOP!" haha zeg dat vaak als ik haar help met gaan liggen of weer gaan staan Krentenbaard: gelukkig helemaal over, wel nog littekenplekjes om dr mond, daar is het nog wat rood. Hier: voor de rest weinig nieuws. Woensdag met de oudste naar het ziekenhuis, krijgt hij buisjes. pasen: jullie plannen? wij niet veel bijzonders. Vrijdagavond zijn vrienden gekomen met hun kleintje van 8 weken, zijn blijven slapen. Gistermiddag op kraamvisite geweest bij mn nicht, die is 9 maanden terug al bevallen dus werd tijd... vandaag rustig dagje binnen en morgen varen
Leuk hé dat ze al dingen proberen te zeggen maar hun baby taal is te schattig en dan doen we gewoon lekker mee! Als hij naar iets wil kijken zegt hij "Kijken", zie hij een vogel zegt hij "Kie" ipv tjielp en tegen zijn Mickey Mouse beertje "Kiekie". Natuurlijk ook mama en papa maar blijkbaar gebruikt het graag zijn woordjes met een K. Hier hebben we Pasen gevierd bij mijn ouders, de oma en de opa met een heerlijke brunch! Ze heeft haar best gedaan en we hebben mooi ons buikje rond gegeten. Het ontbijt was overvloedig met croissants, chocolade koeken, cornflakes, chocolade paashazen, gekookte eitjes. Daarna wat rust en dan weer aan tafel en heerlijke preisoep met gehaktballetjes gegeten met een broodje en snij vlees en als dessertje, zelfgemaakte rijstpap of chocolademouse. We konden ook nog ijsje eten maar dat kon er echt niet meer bij hoor, haha! Echt paaseieren gaan rapen hebben we niet gedaan want ik vond hem te klein hier voor en beseft het allemaal nog niet. Volgend jaar zou dat wel anders!
Vandaag een blote billen dag, het is me opgevallen dat E heel vaak in dr kruis grijpt, als ik dan voel dan voel ik het warm worden omdat ze plast op dat moment. Eens kijken of ze toe is aan het potje. Ze gaat al elke ochtend als ze wakker word en plast dan eigenlijk altijd
Wat goed van haar! Ik heb nog steeds geen potje in huis, moet er echt snel eens 1 aanschaffen! Wij hebben morgen wen fotoshoot met de schoonfamilie. Het wordt mooi weer en heb er zin in!
Houd ook in de gaten of het geen blaasontsteking kan zijn. Dilara deed dat laatst ook vaak eb ja hoor prijs.
Weer een weekje thuis. Oudste 2 lekker naar school en ik ga beginnen aan de kamer van L. Toen we er in november in kwamen hebben we niks gedaan (tijd/geld), dus nu kamer voor kamer alles aanpakken. Normaal zou je zeggen, begin beneden maar ik heb nog nooit in een huis geverfd dus ik begin maar boven, als het dan niet helemaal lukt vind ik het minder erg. Houtwerk word/blijft wit (in het hele huis), muren lichtgrijs en dan met stickers opvrolijken. Ze krijgt deze combi: Muursticker schattig aapje op bloesemtak XL - Muurstickers&zo met Muursticker mooie bloesemtak rood - muurstickers huiskamer - Muurstickers&zo Ben weer uitgerust, geen nieuws voor de rest dus ik ga de muren schoonmaken.
Erg leuk! Succes met de muren! Wij hebben vanochtend kennismakingsgesprek gehad op de basisschool en hebben een goed gevoel bij de school! Denk dat dit hem dus gaat worden. Gaan jullie nog wat leuks doen met het lekkere weer? Ik moet zo werken, jammer genoeg. Hoop dat het woensdag en donderdag ook lekker weer is! En zondag gaan we naar Burgers zoo, dan is er nationale meerlingendag. Mijn nichtje van 15 gaat gezellig met me mee. Heb er zin in!
Ze zitten in de verf. Morgen nog een keer denk ik, niet helemaal goed gedekt. FIjn dat de basisschool goed voelt! Heel belangrijk mooie weer: niet echt plannen
Hoi dames, Ik ben echt al heel lang niet geweest. Zo super druk dat ik geen tijd had om even op het forum te kijken en bij te lezen. Alles goed met de kleintjes? Die van mij alles prima. Vorige week sinds tijden ziek geweest en afgelopen week ook erg hangerig, humeurig en vervelend. Gister weer poeslief. Hij begint al lekker te kletsen en bijna elke dag wel paar woordjes erbij. Soms is het even een zoektocht wat hij nu precies zegt. Echt super leuk. Ik zag net voorbij komen dat iemand op vakantie gaat en of er ervaring is met vliegen. Wij zijn met vliegtuig op vakantie geweest toen kleine man 14 maanden was. Zijn naar Canarische eilanden geweest: 4.5 uur vliegen met een tussenstop in Nederland. Dat was met Tui. Personeel dacht heel erg mee. Een baby moet namelijk tijdens stijgen en landen (tot 2 jaar) op schoot en dus zit je met 3 volwassenen en een baby in 1 rij van 3 stoelen. Mijn man en ik zaten niet eens in dezelfde rij en dat vonden de stewardessen wel gek (hadden we zelf voor gekozen ivm lang benen van man) Er was achterin het vliegtuig nog een rij van 3 vrij waar we wel mochten zitten. Tijdens de vlucht had mijn zoon dus zijn eigen stoel. Ook fles warm maken ging heel makkelijk. We zaten net en vroegen ze al of ze iets konden doen voor de kleine. Zij willen natuurlijk ook dat hij zoveel mogelijk stil is en anderen niet stoort. Hij heeft overigens geen kick gegeven, heeft lekker gegeten en gedronken en bij mij in de draagdoek geslapen. Ik zag er erg tegenop maar viel dus reuze mee.
Bij ons is alles goed! Wat vervelend dat ie zo ziek is geweest. Is ie nu weer opgeknapt? Heerlijk he dat kletsen! Hier ook volop. En vind het echt zo leuk hoe goed ze alles begrijpen. Als ik iets vraag om te pakken of doen, dan doen ze dat ook echt. Naja, niet alledrie nog met alles. Ik was dat met die vliegtuig vraag. Hoor van veel mensen dat het echt mee valt met een dreumes dus ik ben benieuwd met 3 dreumesen! Wij zitten ook niet naast elkaar, dat heeft met de veiligheid te maken. Ik gok dat ik met 2 kinderen samen zit en mijn vriend met 1. Onze duobuggy is van de week stuk gegaan, daar baal ik echt van! Zo even mailen of daar nog garantie op zit, want die moet toch echt mee op vakantie. Zal je net zien
Vervelend maagd dat hij ziek was, gelukkig weer opgeknapt! hier ook een kleine babbelkont, als er geen "vreemde" bij zijn haha. Veel echte woorden zijn het niet maar ze probeert het wel en van proberen kan je leren Man, ik had wel verwacht dat ik spierpijn zou krijgen van het verven, maar niet dat dat in mn bovenbenen zou zijn! :O Wilde nog een stukje schuren vanavond maar E heeft geen zin in slapen en die mag niet boven spelen nu, de andere 2 slapen al. Dat wordt hooguit nog plakband trekken. Vanmiddag wel lekker in de tuin gewerkt, met hulp van E en 3 poppen haha. Ze ging ook onkruid wieden, gelukkig staat er weinig wat moet blijven staan dus ze kon losgaan
Hoe is het met jullie dreumesjes. S Is echt een dame met temperament. Weet precies wat ze wil en oh wee als ze haar zin niet krijgt. Laatst lag ze krijsend op de vloer midden in de Kruidvat. Gelukkig ben ik zelf erg nuchter en rustig, dus eerst maar laten uitrazen Haar spraak gaat ook echt hard. Er komen met de dag woordjes bij en van heel veel dieren weet ze al wat voor geluid dat ze maken, maar bij de poes blijft ze stug volhouden dat die kwaak kwaak doet Het baby zijn is er echt wel af en ze is echt een persoontje geworden. Tijd dus om samen met N grote zussen te worden, want ik ben weer zwanger Nog wel heel pril, maar het voelt goed.
Toto gefeliciteerd! Erg leuk Hier tijd terug ook al kind op de winkelvloer gehad haha. Ze is best rustig maar als ze dan boos word is het goed raak ook