Wat een schatjes natasjee!! Wat zijn ze groot geworden zeg!!! Hopelijk hebben jullie een goede uitslag binnen! Ons meisje gaat vanaf okt naar de psz.. Ik ben heel erg benieuwd!! Wij kregen denk ik midden aug bericht dat ze mocht komen.
Hier gaat hij niet naar psz. Hij gaat al 1 dag naar kdv en mijn moeder past 2 dagen op. Ook gaan we vaak naar monkey town etc dus met andere kindjes kan hij wel
Mooi ventjes Natasjee. Ook leuke foto zo staand en allemaal beetje zelfde stijl. Mijn zoon gaat alleen naar kdv 2 dagen per week. Ook geen psz dus.
Dank jullie wel!! Jae heeft een hele erge allergie voor ei en Senn ook een allergie voor ei, maar minder heftig dan Jae. En laat ei nou net in heel veel producten zitten. Gebakken/gekookte ei mogen ze absoluut niet, maar producten waar ei in verwerkt zit mogen ze zo nu en dan wel een keer hebben. Deze uitslag hadden we zelf al wel een beetje verwacht, omdat we al gemerkt hadden dat ze op mayonaise en gebakken ei heel erg reageerden en dan idd vooral Jae. Zijn hele gezicht zat onder de rare bulten na het eten van een gebakken ei. Was toevallig op vakantie dus we dachten eerst dat ie lek gestoken was even snel, maar de volgende ochtend was het helemaal weggetrokken dus toen dachten we gelijk dat het van de ei was.
Hier ook geen psz aangezien ze 3 dagen in de week naar het kdv gaat. Met de zindelijkheid gaat het steeds beter. Ze begint nu ook buitenshuis aan te geven dat ze moet plassen. Verjaardag hier ook achter de rug. Ze heeft een mooi meegroei loopfietsje gehad. Ze is er helemaal wijs mee Spannend kimmiej!
en!? en!? en!? en!? en!? en!?en!? en!? en!?en!? en!? en!?en!? en!? en!?en!? en!? en!?en!? en!? en!?en!? en!? en!?en!? en!? en!?en!? en!? en!?en!? en!? en!?en!? en!? en!?en!? en!? en!?
Haha, wat een leuke aankondiging Kimmiej! Gefeliciteerd! Ik kom hier even posten, want onze laatste cryo voordat we naar het buitenland zouden gaan voor de allerlaatste IVF en kans op een brusje, is zich in gaan nestelen in mijn buik!! Zo leuk, maar zo spannend..! Hopelijk blijft het beebje deze keer wel plakken.