Na een goede echo vind ik prima. Mocht het nog mis gaan daarna dan weten mensen ook gewoon wat er aan de hand is.
Maar ga eerst morgen nog weer testen om te zien of ze zijn opgelopen. En eventueel zaterdag weer. Als het goed voelt meld ik me vrijdag aan bij de VK en dan zal ik snel gebeld worden voor een 1e afspraak. 1e zal eerst wel weer gesprekje zijn en daarna pas afspraak voor een echo. Spannend!
Haai kom even snel inbreken haha. Wat leuk om te lezen dat al veel dames weer zwanger zijn. Gefeliciteerd en hopelijk blijven ze lekker plakken. Hier is ons mannetje alweer 2jaar en wat is het hard gegaan. Ook wij twijfelen of wij wel of niet voor een 2de gaan. Twijfel, twijfel. Verschrikkelijk.
Over heel veel dingen eigenlijk... via mijn werk mag ik de hbo opleiding gaan doen. Vriend die nog studeert. Wie gaat er oppassen als wij beide werken? We willen groter gaan wonen. Heel lastig allemaal.
Ja daarom. Of wij willen te veel dingen tegelijk. Ik denk dat wij nog wel wachten. Misschien tot J. 4 is.
Gefeliciteerd maagd! Zou jij nog willen natasjeee? Hier is de kleine vrijdag jarig, we zouden eigenlijk smiddags naar de dieren tuin gaan en ochtends met zijn auto rijden maar dierentuin gaat niet door want ik zit in het gips. Zaterdag vieren we zijn feestje. Morgen zijn laatste dag op de babygroep! Gek hoor...
Ik wil nog meer kinderen, maar m'n vriend niet meer. Hij kijkt vooral naar het kostenplaatje en dat wordt best duur met al die kinderen die naar zwemles moeten en naar school etc. Dat is voor ons nu 3 tegelijk ipv achter elkaar. Heeft ie ook wel gelijk in, maar ik denk altijd van het komt echt allemaal wel goed. Spannend Elvira! Wle balen dag jullie niet naar de dierentuin kunnen nu.. Wij gaan morgen naar het Nijntje museum ben benieuwd hoe ze het vinden!
natasjee, ja dat is wel even flinke kostenpost telkens in 1x. En stel dat je er dan weer 3 krijg... Hier is het wel klaar denk ik als deze eruit is
Denk dat dit ook onze laatste is. Hier is onze bink vandaag jarig, maar die heeft al vier dagen koorts .. arme jongen
Aaahh hier toch besloten om voor een 2de te gaan en ook meteen de laatste. 12 okt gaat mijn spiraal eruit. Spannend !! Vraagje: zijn jullie kleintjes al overgestapt naar een peuterbed of grote bed ?
Het peuterbed staat er al wel maar hij heeft ook een nieuwe kamer dus late hem daar eerst aan wennen. Hebben zijn ledikant in die kamer erbij gezet
Zo veel meiden die zwanger Zijn of nog willen! Hier totaal geen wens nog voor een tweede. K slaapt nog in een ledikant,zolang die prima ligt laten we hem lekkee liggen
kimmie, gefeliciteerd! spannend krullenbol! ander bedje: moet het peuterbedje nog (bij)verven, dan kan ze er in maar heb geen haast. Wel moet het voor de baby in het ledikantje moet maar die gaat eerst nog in de wieg.