Ik heb het idee dat hij er nog niet aan toe is om over te stappen. Hij klimt er niet uit etc. Denk dat ik er ook maar mee wacht. Om mij heen zegt iedereen dat wij er laat mee zijn. Laat ze maar lekker praten haha.
ik vind dat ik bij E ook laat ben, maar die andere 2 waren gewoon vroeg, die gingen eruit klimmen dus vond groot bed veiliger. E heb ik nog geen aanstalten zien maken
Gefeliciteerd en tegelijk ook beterschap. Dit weekend feestje en gaat dat niet lukken met zijn griep. Spannend Krullebol!!Hoop voor jou snel een mooie test. Nee hier nog geen ander bed dan ledikantje. Ik ben nu zwanger en als dit kindje er bijna is willen we onze zoon een andere kamer geven en dus ook ander bed.
Wij hebben dit weekend de zijkant uit het ledikant gehaald. Ze wilde niet meer erin en begon er uit te klimmen. Nu valt ze nog wel 3 keer per nacht uit bed, maar we hebben een dekbed voor het bedje neergezet, dus valt ze zacht en kan dan daar verder slapen. De oudste was ergens tussen 2.5 en 3 voordat we het zijkantje eruit hebben gehaald.
Ik denk dat ik wel kan zeggen dat E zindelijk is overdag Plast niet meer elke dag in dr onderbroekje, kan weggaan zonder luier en geeft het steeds vaker zelf aan en plast dan ook goed ipv telkens miniplasjes De nacht lijkt ze ook gelijk mee te willen doen. Viel me op dat snachts huilen natte luier was en snachts stil droge luier dus nu 2 avonden potje mee naar boven en als ze gaat huilen op het potje (is vaak rond 23u). En idd, ze moet dan plassen
Wat knap zeg! Hoe heb je haar zindelijk gekregen? We hebben hele tijd terug een potje gekocht, met het mooie weer buiten gezet en bloot rond laten lopen maar meneer gaat er niet op. Hij zegt heel soms dat hij gepoept heeft maar verder ook niet.
Traject van maanden Vanaf dat ze goed kon zitten vertrouwd laten worden met potje. Toen maanden s' morgens uit bed op het potje gezet omdat de luier droog was, potje overdag in de kamer/keuken. Zo'n 3 weken terug stond ze op de wc-deur te kloppen "mama help", erop gezet, helemaal geweldig. Dag later weer en toen actief aan de slag gegaan. Thuis zonder luier, heel vaak op het potje zetten en erg enthousiast reageren als ze wat deed
Wauw knap hoor!! Geen idee hoe ik zou moeten starten. Af en toe zegt hij dat hij moet poepen maar als hij moet plassen geeft hij het echt niet aan.
Dat deed E ook nog niet, daarom eerst zelf heel vaak erop gezet. En van lieverlee zegt ze het vaker zelf, en nee als ik het vraag Ze wist ook al heel snel: weg is potje plassen en dan laarzen/schoenen aan en bij thuis komen weer op potje. Overigens heb ik haar de eerste tijd gewoon een luier aangegeven als we weg moesten, toen met naar school brengen afgelaten (10/15min weg), toen rondje lopen zonder. Sinds deze week ook zonder als we met de auto gaan. Heb zo'n kraammatje op dr autostoel gelegt dat als ze plast het (meeste) word opgevangen
Wow begint al met op potje zetten smorgens omdat ze droog is... die van ons heeft smorgens zo'n enorm volle luier!! denk dat die van ons er nog niet aantoe is. Potje staat er wel en zetten hem er ook wel eens op maar plast er nooit op
Vertelde pas nog dat zoontje braaf in zijn bed blijft liggen. Nou hij is er zo juist net uitgeklommen. Kreeg bijna een hartverlamming toen ik allerlei gebok hoorde uit zijn kamer. Toch tijd voor een peuterbed?!
Hier ook nog ledikantje en ik hoop dat dat nog even zo blijft. Zou niet weten hoe ik 3 grotere bedjes op hun kleine kamertje krijg. Hoop tegen die tijd een ander huis te hebben, maar ben bang dat dat hem nog niet gaat worden voorlopig. Ze klimmen nog niet uit hun ledikant *klopt af*, want wat bij Krullenboll het geval is daar ben ik ook bang voor Haha. Dat het ineens zo is..
Een troste mama hier. Zoonlief al 2x in zijn nieuwe bed geslapen! 😃 De eerste x trof ik hem wel staand aan naast zijn bed met alleen zijn hoofd op het kussen haha.
hahah grappig! Foto gemaakt? Ik zou meteen m'n camera gepakt hebben Ik had het al gelezen in ander topic, maar ontzettend balen!