September 2014 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door one of kind, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    OW ja jullie wisten niet wat het werd. Leuke kaartjes. Ik heb een aantal laartjes in het geboortekaartjes topic gezet maar morgen komen er nog een paar. Blijft zo leuk! Ik spaar ze ook. Tenminste ik bewaar ze allemaal die ik krijg van mensen.

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Haha die tik van kaartjes bewaren van anderen heb ik ook. Vind ik wel leuk om te bewaren, en soms wel handig om nog even na te gaan hoe oud het kindje nu eigenlijk geworden is :D

Namen enzo zijn we nog niet mee bezig. Ook niet met kaartjes of kleding kopen.
    Ben net 7 weken onderweg, eerst morgen een echo en kijken of er uberhaupt leven is. Daarna 12 weken echo afwachten en de 20 weken en als het dan allemaal goed is gaan wij pas beginnen met aanschaf en uitzoeken. Gros van de spullen hebben we natuurlijk wel. Mijn zoontje moet alleen wel een andere kamer dus denk dat we daar meeste tijd mee kwijt zijn. Als het nu een meisje is moeten we natuurlijk wel wat andere kleding halen maar verder is de babykamer uni.

Hoe reageren jullie oudste kindjes op de komst van een brusje?

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    ik bewaar ook alle kaartjes haha

maagd groot gelijk dat je eerst minimaal 1 echo afwacht.

Hier vinden ze het heel leuk, oudste 2 willen van alles weten erover en verzinnen namen en de jongste wil veel knuffelen en kusjes geven. Bij flesjes etc is het ook telkens "voor baby"

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Die van mij heeft het nog niet echt door geloof ik

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Vanmiddag heb ik een goede echo gehad. Duidelijk kloppend hartje, navelstreng duidelijk al te zien en ook die zag je kloppen. Mooi en bijzonder dat dat weer in mij mag groeien. Nog beetje onwerkelijk eigenlijk.

6. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Thanks dames ;)

Fijn om te horen Maagd! Hopelijk is je onrustige gevoel weg!

Leuk zeg natasjee ben benieuwd!!

Hier reageren ze trouwens heel goed op hun kleine broertje! De oudste twee zijn natuurlijk al 9 dus die zijn helemaal enthousiast! En onze dame van twee vind het ook helemaal geweldig! Heel fijn om zo te zien!

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah wat fijn maagd!!! Top een goede echo gefeliciteerd

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    Fijn maagd!

9. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi,
    Hoe gaat het hier?
    Ik ben vorige week erg ziek geweest. Gewoon griep maar echt wel goed te pakken. Die dagen totaal niet bezig geweest met zwanger zijn.
    Voel me nu weer goed en voel mn buik af toen steekjes dus dat gaat nog lekker verder. Volgende week termijn echo en dan kijken hoelang ik echt zwanger ben.

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Spannend meis gaat ook snel eigenlijk. Alweer 9 weken lees ik

11. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Fijn maagd dat het nu weer beter gaat.

Hier zit ik net midden in een MK :( Gelukkig nu wel vroeg en spontaan, maar leuk is anders.
    Hoop zo om toch nog voor de uitgerekende datum van de MA blijvend zwanger te zijn, maar 2 jan komt er wel hard aan....

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah sterkte meis

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    Hier is het wisselend, mn energie is terug maar ik moet van de fysio 5 stappen terug doen. Bekkenbodem is al behoorlijk aan het verweken. Als ik zo door blijf gaan kans op verzakking en mogelijkheid dat de pijn niet meer weggaat of heel lang duurt straks. Dus ik probeer nu zoveel mogelijk plat te gaan maar dat valt vies tegen.
    Met de kleine uk is wel alles goed, vaak lekker actief.

sterkte toto

maagd, fijn dat je weer opgeknapt ben

14. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Sterkte Toto!

15. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Sterkte Toto... hoop dat het snel weer raak mag zijn en dat het dan ook echt goed gaat!!

Lijkt me heel akelig Toch3 om steeds rustig aan te moeten doen en zoveel mogelijk plat liggen. Gelukkig is het nog 3 maanden voor je!

Ik heb morgen mijn termijn echo en voel me sinds gister beetje onzeker. Heb nauwelijks klachten. Misselijk is eigenlijk zon beetje over, voel geen steekjes ofzo wat ik paar weken geleden tijdens omdraaien in bed nog duidelijk voelde. Zie mn buik nog niet groeien. Morgen hopelijk weer bevestiging met kloppend hartje

16. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Spannend maagd! Hoe laat moet je morgen?

Hier ben ik ziek thuis.. overgeven en compleet futloos 😩

17. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Bedankt meiden! Voel me er deze keer wel rustiger onder, maar met mijn verleden en naast deze mk ook een biochem. zwangerschap na de MA, vandaag toch maar de gyn gebeld voor een afspraak om de herhaalde miskramen te bespreken. Al is de kans groot dat er niets gevonden wordt, maar is wel fijn om een bevestiging te krijgen dat er wsk geen medische oorzaak is.
    Daarnaast heb ik met 36 jaar ook niet alle tijd van de wereld meer om veel langer af te wachten. (vind ik zelf ;))

18. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Sterkte Toto. Wat verdrietig...

19. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Groot gelijk Toto dat je om wat duidelijkheid vraagt. 36 kan nog wel natuurlijk maar voordat je nu weer zwanger bent en het kindje is er ben je waarschijnlijk al 37. Hoop dat het niets medisch is en dat je snel weer positieve test mag hebben.

Ik heb eind van de middag mijn termijn echo. Hele dag dus nog wachten :(

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Succes meis!!

Deel Deze Pagina