Ik heb al een hele tijd idd ook nog heeel minimaal bruinverlies.. Baal als een stekker.. Ik wil zoooo graag in bad!!! Mijn meisje gister bij cb goed gekeurd.. Weegt nu 4380 dus bijna kilo gegroeid.. Ze vonden haar net een baby van 2-3 maanden door wat ze doet en kan.. Ws neemt ze ook heel veel prikkels op daardoor en is ze zo overstuur ( verwerken) en kan ze de rust niet vinden om te slapen! Ik krijg vandaag een wollen strikmutsje binnen, dit schijnt prikkels tegen te houden ( je weet et maar nooit ) en een middel van de homeopaat om haar wat rust te geven als ze zo overstuur is.. Hopelijk helpt dat..
Haha NOPPIES! Ook sarah's eerste pakje maat 44 nog veel te groot. Nu zit ze qua lengte al in 56 en sommige broekjes zelfs 62.!
Ik heb nog niet alles terug gelezen. Maar even een update van ons. Door getob met de kleine is t r even bij ingeschoten. Hij groeit als een tierelier op mijn melk. 400 gr per week. Nu ziet ie met 4 weken op 5100 gram. T is echt al een flinke beer. Ik had/heb t idee dat ie niet lekker in zijn vel zat. Lang ha geweest (3 keer in 7dagen!) eerst adviseerde de ene om jbp toe te voegen, terwijl dag erna de andere ha (die veel ervaring heeft met BV) dat jbp helemaal niks doet met bv. Het mengt niet met elkaar. Ik kan zantac krijgen als ik t wil, maar ik wacht t nog even af..de ha die zag nog geen medische noodzaak.t zou alleen zijn omdat ik oververmoeid raak van de onrust bij t manneke. Ze wil graag zorgen dat we de BV en natuur zijn gang laten gang zolang verantwoord. Hij heeft geen pijn bij t spugen geloof ik. Dus ik wil t zeker met de reflux leefregels en juist BV proberen. Later in de week weer terug met verdenking op spruw. Had alleen de ha die niet zo up to date is met zuigelingen en BV... Maar t was wel spruw, en heeft alleen een medicijn voor m.ees mee gegeven. Als ik dat ook op mijn borst zou smeren zou t voor mij ook helpen. Na wat onderzoek op sites zie ik dat t niet zo werkt natuurlijk. Dus Voor mijzelf maar micozanol gehaald. Hij vond t ook niet nodig om extra te letten op wassen van spullen die geïnfecteerd kunnen zijn.... Uhm ja.. Tuurlijk... Dus volgende keer vraag ik expliciet om de andere ha die wel weet waar ze t over heeft bij baby's. Ik hoop zo dat spruw snel over is.... Ook nog bij osteopaat geweest. Hij heeft een 'knoopje' in zijn nekje eruit gehaald en wat spanning in zijn buik. Over 2 weken weer terug. M.ees is sinds gister rustiger en slaapt makkelijker. Hij spuugt en verslikt ook minder. Minder krampjes. Dus t lijkt de goede kant op te gaan. Ik ga weer verder met wassen en strijken.... :-/ Ik beloof van t weekend weer even terug te komen hier om jullie verhalen te lezen
Eefje, wat goed dat je meisje is goedgekeurd!! En ook dat ze zo positief over haar waren, dat doet je goed als moeder hè? En wat betreft dat wollen mutsje en middeltje, gewoon doen als jij denkt dat het goed voelt en goed doet. Heel ander voorbeeld: wij waren uitbehandeld in de fertiliteitskliniek en we zouden nooit een kindje van onszelf krijgen. Ik ben toen naar een natuurlijk genezer geweest. Geen idee of hij 'het heeft gedaan', maar tijdens die sessies kwam ik erachter dat ik zwanger was van de eerste. Dat bewijst maar weer dat de natuur zoveel verder gaat dan waar de wetenschap stopt.
Ik heb er de grijze legging bij. In het rek hingen de roze er bij, maar dta vond ik niet mooi. Wat leuk dat we alelmaal tzelfde setje hebben goedkoop was het niet nee Heb het van de week pas gekocht in mt 56, dus kan ze nog eventjes aan. Heb dr vanochtend om 6 uir maar wakker gemaakt, rond middernacht had ze laatste voeding. Fijn dat ze zo goed slaapt, maar ik lag al een uur met knappende borsten haha.
Nou Tazzy. Die ene huisarts hoeft dan niet meer nee. Jammer dat die niet zo up-to-date is. Fijn dat alles nu helpt bij je kleintje. Lentekriebel. Wauw. Zulk nieuws krijgen en dan nu twee kindjes in huis.
Ik heb dat setje ook, haha. Zowel het jurkje als het shirtje. Beide past zeal niet meer! Tazzy, wat een pittige tijd voor jullie! En hoe irritant is het als je niet goed genoeg geholpen word. Hopelijk gaat het nu beter!!
Noppies is zoooo leuk maar ook best prijzig. Gelukkig heb ik twee meiden dus kan veel van nr1 aan doen bij nr2. Al heb ik ook best veel bijgekocht gewoon omdat het zó schattig is. Ik kan blijven kopen voor die meiden. Ik koop ook veel 2dehands trouwens. Mijn mini dame heeft vannacht 1 voeding gehad dus dat was een goede nacht. 11 uur voor t slapen gaan, toen rond 3uur weer en toen vanmorgen 8 uur. Ze heeft wel een hoop gemopperd omdat ik dr niet bij me maar naast me in de co-sleeper heb gelegd. De oudste is vannacht ook 36x huilend wakker geweest. Dus aan de ene kant goede nacht, aan de andere kant een slechte. Vandaag is de oudste naar de go dus even relaxen thuis. Man is sinds vandaag weer aan het werk en het ging vanmorgen best soepel met twee kids voederen en gereed maken voor vertrek. Goed om alle positieve berichten te lezen! Jbpm zou ik niet aanraden, ook niet met flesvoeding. Mijn osteopaat zei altijd dat reflux een symptoon is en geen oorzaak. Je moet de oorzaak bestrijden en niet de symptonen. Jbpm is alleen maar een hoop Calorieen. MoniekJ zo'n haakje is misschien wel een goed idee, je schoonpa leert het denk ik toch niet. Heb je al zicht op een plek voor jezelf? Mijn mini dame woog gister 3260, dus iets boven dr geboortegewicht zit ze nu Twee voorproefjes
2de hands kleding: kopen wij ook vrij veel. Zien er goed uit en betaalbaar! Maar als ik iets leuks in winkel zie wat betaalbaar is, kopen we dat ook. Nacontrole vk: alles prima. We hadden het ook over bloedverlies wat ik nog steeds heb. Mn buik voelt goed aan en de echo's zagen er keurig uit. Waarschijnlijk is mn cyclus in de war. Als ik over 2 weken nog vloei, moet ik naar dokter toe om mn hb te laten prikken. Zijn jullie alle kilo's kwijt? Ik begon met 71 kg en woog bij laatste dag zwangerschap 86. Nu weeg ik 67kg!! Nog 2 kg te gaan en ik weeg weer evenveel als voor zwangerschap van mn zoon jaren geleden.
Ach wat een leuke lieve foto's vommie! Grappig dat veel pakje van noppies hebben ik ook haha! Ook die past ze niet meer🙈 Heb van de week de kast beetje opgeruimd al het 50 eruit en in een doosje gedaan😊 Had veel moeite met der geboorte pakje zo kort maar aan en doet me denken aan me 1 dag oude meisje zo klein en was zo blij dus heb hem gewoon weer besteld alleen dan in 62🙈😂 Ze is hier de laatste 3 dagen weer huilerig kramp beetje verstopt af en toe want ze had al even geen ontlasting gehad en gister ineens mega luier vol zooi! En vandaag weer huilen en maar kort slapen. Enige positieve is dat ze de nacht wel door slaapt van half 12 tot 8 uur. Was vorige keer op cb die zij gewoon die voeding houden overgaan op andere geeft teveel prikkels nja oke dus gister cb gebeld omdat ik het even niet meer wist met dat huilen zegt ze overgaan op andere voeding dus spreken elkaar tegen 🙈😑 schiet niet echt op.
Tazzy, wat een gedoe met je kindje zeg. Lijkt me frustrerend voor jou als mama. Fijn dat het nu iets beter gaat en een dikke vinger naar die ene huisarts.. Ik heb ook de grijze legging erbij, maar kreeg laatst ook het jurkje met het roze broekje erbij. Dat jurkje heeft ze al wel aan gehad, maar broekje weet ik zo niet te combineren. De kleertjes die Bo heeft zijn grotendeels 2e hands. Mijn vriendin die 3 wkn na mij was uitgerekend, was zwanger van een jongetje, dus we hebben kleertjes geruild. Ideaal. Daarbij shop ik veel bij een winkel die Tuunte heet (weet niet of het een landelijke keten is). Het is zo'n middenmoot winkel, niet te duur en niet te cheapy. Daar hebben ze het merk Bakkaboe, prachtig merk voor meisjes. De jongenscollectie valt dit seizoen een beetje tegen. Als kraamvisite vroeg wat ik wilde hebben, vroeg ik om een bon van Tuunte. Dus heb hier nu nog meer dan 100 euro aan bonnen liggen. Zo ook van Prenatal. Wat een prachtige foto's Vommie!!! <3 Die stoere man met tattoo's en een schatig kleintje op de schouder. En dan die van de twee dames, smelt!!... Werkelijk prachtig!!! Helma, goed dat er ws niets ernstigs is.
Stormpy, da's ook lekker die tegenstijdige adviezen. Lekker doen wat goed voelt meid. Helma, wat een mooi vrolijk ding is Alina. En wat veel haar!! En zie ik een buitenlandse invloed?
Wat een pracht fotos Vommie! Tuunte heb ik gisteren ontdekt. Mn moeder en zusje hebben een hoop van bakkaboe gekocht, verkopen ze bij de Sengers hier in Tilburg. Superfijn dat we dat ook in het echt kunnen zien. Online shoppen is altijd maar de vraag of het zo leuk is als op het plaatje. Wat een scheetje Helma. Die cadeautip ga ik ook vragen. We krijgen nu veel speelgoed en kleertjes, waarvan sommige dingen achter in de kast zullen belanden. Aaawh stormpy. Toch nog beetje slaap gehad vanacht?
Is dit herkenbaar voor iemand? Onze dochter was bijna 7 weken onrustig, maar sinds gisteren rustiger en vrolijker. Ook dronk ze gisteren beter. Vandaag slaapt ze heel veel, drinkt wel, maar minder dan gisteren. De momenten dat ze wakker is, is ze wel helder en lacht veel. Is dit een sprongetje of een inhaaldag van de afgelopen weken? Ze plast wel goed enz.
Ons meisje had een zelfde dag als gister: in slaap vallen in mijn armen aan de borst en zodra ik haar in bedje of de box leg, is het binnen een paar minuten huilen. Ik ben er vandaag maar in mee gegaan. Als jij wakker wil zijn, prima, dan moet je maar mee met alles wat mama doet. Was uit de machine halen, dan ga je maar even op je broers bed liggen en kijken naar mama. Was opvouwen, dan ga er maar even naast zitten in de wipstoel. Nu baal ik extra dat ik gister niet naar dat draagcafé kon, dan had ik haar vandaag in de draagdoek kunnen doen.
Helma, kan het te maken hebben met de piek in darmontwikkeling die ze nu voorbij is? Die eerste 6 weken 'wennen' zeg maar... Wel heel fijn dat het beter met haar gaat! Hopelijk blijft het zo. Wat vervelend lentekriebel dat je dochter weer zo'n dag had.. Wel fijn dat je er nu de tijd en rust voor had. Is er binnenkort nog weer zo'n draagcafe dan? En waar twijfel je over/ tussen? Je kunt ze ook huren he, dan kun je het eens proberen. Wauw vommie, wat een mooie foto's..! Hoop ook nog zo'n plaatje te kunnen schieten van onze meiden..