September 2017

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door jumphola, 29 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Ik weet het erg vroeg maar ivm werk moeten we alles vroeg doorgeven ,en willen we snel boeken.
    We zoeken all in direct aan het strand of niet te ver lopen , minimaal 25 graden en niet al te lang vliegen.

Ons buget is ongeveer 3500 euro en daar willen we twee weekjes voor weg. Iemand tips aanraders :D

2. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Niemand die een leuk hotel kan aanraden? :D

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Delphin Imperial in antalya

Riu touareg in Kaapverdië

Beide vonden wij hele leuke hotels en best dichtbij. Het is wel boven je budget in die periode denk ik.. Maar je kan altijd even kijken!

4. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Wel iets een klein beetje boven budget maar wat een mooie hotels. Hoe zit het met de transver tijd van het vliegveld naar de hotels?

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

:(Delphin imperial was ongeveer een kwartiertje en het is echt onze nummer 1! Zo'n leuk en kindvriendelijk hotel. Het eten is ook heerlijk en super vers. We zijn meerdere keren terug geweest naar dit hotel en we zullen in de toekomst zeker weer eens gaan :)

Riu touareg was ongeveer 30 minuten! Buiten het resort is er niks te doen maar het resort is echt heel groot dus je vermaakt je redelijk goed. Het weer is echt heerlijk en de zee is heel mooi maar wel ruig.

Voor 2 weken zou ik eerder Delphin kiezen omdat je buiten het resort ook veel te doen hebt. Bij Kaapverdië heb je buiten het resort echt niks, alleen zand en bergen.. Niet eens winkels ofzo!😅

6. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Oh dat is echt ideaal! Ik ga overleggen met mijn man , en dan maar gelijk boeken :D

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Wij zijn paar jaar terug in sept op lanzarote geweest mooi weer een ontzettend veel te doen

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Leuk! Je zult er geen spijt van krijgen 🙂

9. Butchke

Butchke Niet meer actief

Nog een delphin imperial fan hier!!

Qua faciliteiten en luxe kan ik ook sueno deluxe aanbevelen. Echter toen wij daar waren, hadden we wat pech met de overige hotelgasten... veel oostblokkers. Maar qua resort nog vele malen luxer en mooier dan delphin imperial..

10. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Haha nou ik hm het in de groep gegooid maar hij vind het te duur. Word dus verder zoeken.

11. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Royal Wings is wat goedkoper dan Delphin op dezelfde straat..
    Ik vond het een geweldig hotel! En die tuin😍😍😍

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hotel Pavaresia in Vlorë, Albanië. Dicht bij het strand/haven, goed hotel en bij het winkelcentrum. Ik weet alleen niet of ze ook aan all-in doen.

Deel Deze Pagina