September 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Livaz, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Oh super 4 weken vakantie Meijtje! Wil ik ook, heerlijke vooruitzicht zeg.
    En jij hebt dus ook morgen je echo? Ik dacht dat er nog iemand morgen echo had. Ik heb het om 15.45 uur en jullie? Ik vind het zo spannend.

@masa heerlijk in joggingbroek kunnen lopen, maar werk jij niet? Ik kan helaas niet in mijn joggingbroek naar werk hihi.

2. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Ik ben ZZP-er dus werk lekker vanuit huis of in mijn fotostudio en daar draag ik juist altijd makkelijke broeken ik fotografeer pasgeboren baby's en peuters dus zit veel op de grond en moet veel bukken en een strakke broek is sowieso geen optie. Heb wel nette joggingbroeken hoor geen australien ofzo haha

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Welkom mells en gefeliciteerd!!

Succes morgen meijtje en garnaaltje!!

Meijtje Oeh lekker vakantie!! ☀️

Hier zat m'n spijkerbroek ook niet echt lekker vandaag..ben benieuwd of ik al aangekomen ben of niet hoop van niet haha.
    Moet sowieso meer opletten op wat ik eet maar heb juist trek in chips en andere zooi 🙈

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik om 11.00 dus lekker op tijd.

Vakantie boeken we altijd alles los, dus dat scheelt duizenden euros, dan ga je voor een relatief schijntje op vakantie. Auto erbij huren en het eiland over crossen. Heerlijk. Nu al zin in <3

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Echo was goed, hartje gezien, liep 3 dagen achter op mijn berekening, maar tot op heden is het goed. Mooie dooier. Dus we wachten weer af

6. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Ik werk 18 uur en de rest ben ik bij mijn zoontje
    Texel
    Vandaag echo gehad. Ze zag alleen "iets". Waarschijnlijk nog erg pril. Volgende week terug. En als het gegroeid is ga ik naar de gynacoloog door vanwege schildklier problemen. Beetje balen vandaag dus. Nu een week wachten

7. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Wat fijn Meijtje! Goeie echo dus, stapje verder.

Cynthia balen dat je niet meer zekerheid hebt gekregen, voor zover dat in deze stadium natuurlijk mogelijk is.
    Een week is snel maar duurt ook weer ontzettend lang. Sterkte met wachten

Ik ook echo gehad weer vandaag. Vond het zo spannend, maar was nu duidelijk te zien. Kloppend hartje. Ze kon nog geen uitgerekende datum zeggen omdat vroeg is, maar ik zag op het scherm 8 wkn + 2 dgn staan dus dat zou precies overeen komen met laatste menstruatie/miskraam. Scheelt maar 1 dag. Ik ging zo blij naar buiten!:D. Nu nog de komende 4 weken doorkomen, maar ik word steeds positiever dat het dit keer echt gaat gebeuren.

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Gefeliciteerd garnaaltje! 4 weken is zo lang!
    Ik ben verwend want ik mag tot aan 12 weken om de week. Dus nu, volgende met 8, daarna met 10 en met 12. En dan vind ik het al lang duren, ben net een kleuter haha.
    Maat ik ben echt blij voor je dat het gelijk loopt aan jouw berekening en wat is een dag <3 als je er een wondertje voor terug krijgt.

9. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Wat een goed nieuws allemaal!!

Cynthia wat lastig dat het nu allemaal zo onzeker is! Hopelijk groeit het goed!

10. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Dank jullie wel. Zo blij dat ik lekker uit eten ga, geen zin om te koken en even voorzichtig vieren. Ik heb trouwens ook die baan geaccepteerd en eruit gekomen met mijn salaris. Zij weten dat ik zwanger ben, nu alleen nog aan mijn huidige manager vertellen.

Meijtje Ik bedoelde 4 weken tot ik uit de 'gevarenzone' ben. Dit was de controle bij de gyn vanwege de miskramen nog, dus was bonus tussendoor. Volgende week heb ik weer echo bij de verloskundige en twee weken later mag ik weer naar de vk. Ben ik erg blij mee tussendoor nog wat geruststelling. Kwam met Googlen wel weer verhalen/meningen tegen over dat echo's niet goed zouden zijn voor de baby...ik moet dat soort dingen gewoon echt niet lezen!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Is nooit bewezen garnaaltje, heb de 2e ook allerlei echo's gehad, die is gewoon ter wereld gekomen. Beetje lui en ondeugend, maar verder niets mis mee hoor.
    Lekker dat je volgende week weer mag, ik moet nu 2 weken wachten. Ik vind het enorm spannend, maar dat zal nog wel blijven tot 13 weken en uit ervaring de hele zwangerschap wel. De rust komt als je dagelijks de kleine voelt.

12. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    :d :p

13. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Fijn nieuws en een hartje!!! <3 Gefeliciteerd!!

Cynthia, spannend!!!

Garnaaltje, wat een heerlijk nieuws ook weer!! Gefeliciteerd meid!!!
    Goed dat je trouwens je baan hebt aangenomen en het hebt verteld!
    Maak je trouwens niet zo druk om meerdere echo's die niet goed zouden zijn voor de baby. Zulke dingen zullen altijd rondzwerven. Ik denk eerder dat alle wifi-straling om je heen een stuk slechter is dan alle echo's bij elkaar. Als je op google op dingen zoekt heb je overal wel verhalen dat dingen slecht zijn. Niet googlen, gewoon lekker genieten van je mini op de echo!

Hier krijg ik last van maagzuur als een malle!! Gisteren patat gegeten (zoooon trek in!!!) en de hele nacht last gehad van maagzuur!!
    En ik kon al niet meer lekker op mijn buik liggen, alles leek in de weg te zitten. Nu al? :$

14. cruesli

cruesli Lid

11 jan 2017
    46
    7
    8
    NULL
    NULL
    @kate: wauw wat groeit jouw buik mooi! Balen dat je al last hebt van maagzuur.
    Hier kon ik vannacht ook niet lekker op mijn buik liggen, voelde ook alles behalve fijn en ik ben een echte buikslaper hihi.

@melsss: welkom en gefeliciteerd! Ik merk ook nog niks hoor op af en toe lichte misselijkheid na.

@meijtje: klinkt heerlijk die vakantie! Wanneer gaan jullie? En 4 weken weg, wow wat een luxe!
    Fijn dat je een kloppend hartje had op de echo!

@cynthia: Fijn dat er wel iets te zien is, maar jammer dat het nog te vroeg is voor een kloppend hartje, nog even geduld dus!

@garnaaltje: Wat fijn da tje een goede echo hebt gehad.
    Ik geloof ook niet dat echo's slecht zijn voor je baby. Ja als je urenlang echo'd wel ja, maar dat is niet zo natuurlijk.

Joepie hier is het alweer zaterdag en dus nog 2 nachtjes slapen tot maandag de eerste echo! Zoveel zin in en superspannend tegelijkertijd.

Mijn kleinste is ziek op het moment en ik ben alleen omdat mijn man een weekje is skiën. Dus alle aandacht en energie van mij gaat nu naar mn kleintje toe, daardoor
    heb ik ineens 0.0 last meer van kwaaltjes, moeheid of misselijkheid ofzo. Voel werkelijk helemaal niks. Aan de ene kant zalig, want al die kwaaltjes i.c.m. een gezin en werk is niet handig, aan de andere kant maakt het me onzeker, het is ook nooit goed he ;)

15. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Ahh spannend Cruesli!! Zo leuk maandag!! Hopelijk een mooi klein minimensje mét een kloppend hartje!!
    Snap je zo goed dat het je onzeker maakt! Hier idem dito!!

Pittig zo alleen nu een ziek kindje!! Dat slurpt echt al je energie op!! Als je kleintje slaapt, jij ook lekker even liggen als dat gaat!!

Ik moet zeggen dat fulltime werken, een kindje van 14 maanden en zwanger zijn best pittig is! Voel me echt extreem vermoeid ook! Onze zoon zit ook precies in een sprongetje in zijn ontwikkeling en is niet te genieten. Alleen maar huilen, niks is goed, eten doet hij slecht waardoor ik ga stressen dat hij niet genoeg binnen krijgt.
    'Het is een fase, het is een fase, het is een fase'
    Haha!

16. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Zijn jullie trouwens ook bij vlagen zo extreem chagrijnig? Ik ben me er enorm van bewust dat mijn man echt niets goed kan doen bij me al 2 dagen, maar het lukt me niet om gezelliger te doen. Die arme jongen moet het echt ontgelden :)

Zijn vrees ik echt de hormonsters (of is mijn man in twee dagen tijd gewoon een hele vervelende man geworden :p )

17. cruesli

cruesli Lid

11 jan 2017
    46
    7
    8
    NULL
    NULL
    Whahaah Kate dat zijn heus de hormonsters, ik ben hier sinds ik zwanger ben al chagrijnig. Ik merk het, maar ik krijg het haast niet van me afgezet. Tel wel 100x per dag tot 10

18. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Haha ja heb nog nooit zo veel sorry moeten zeggen!

@Cruesli: spannend! Aftellen dus

Hier waren 2 van de 3 ziek, echt flink ziek ruim 40 graden koorts dus ook korte nachten gehad maar nu alweer beide beter gelukkig.

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Kate wel herkenbaar hoor. Je bent zeker niet de enige.

Cruesli we gaan eind juni tot eind juli naar gran canaria. Dus is wel lekker, door alles los te boeken kost het hetzelfde als een week of 1 (met geluk 2) met z'n 4en bij een reisbureau.
    Dat maakt nogal verschil.
    En succes met de kleine man en fulltime werken. Is ook pittig.... Werk maar 24 /28 uur maar dat is al pffff, laar staan fulltime. Sterkte!

20. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Meiden!!!!! Echo gehad en er is hartactie!!!! &#9825;&#9825;&#9825;&#9825;&#9825;&#9825;&#9825;&#9825;&#9825;

Deel Deze Pagina