September 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Livaz, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cruesli

cruesli Lid

11 jan 2017
    46
    7
    8
    NULL
    NULL
    Wat fijn Kate! Ben je nog steeds op 7 weken blijven staan of teruggezet?

2. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Goed nieuws Kate! Zo enorm fijn is dat, als je dat ziet.

Hier gelukkig geen hormoonmonsters, had ik bij mijn zoon ook niet en ik hoop dat het zo blijf. Op een gegeven moment wilde ik echt mijn lichaam terug en me weer normaal voel, dus als ik ook nog geen controle over mijn emoties heb pfff. Tuurlijk wel af en toe iets emotioneler maar dat is nog te doen. Geduldige mannen hebben jullie. Die van mij is van nature al niet zo geduldig, dus zou ook onze relatie geen goed doen. Ik ben trouwens door alle baby gedoe helemaal onze jubileum vergeten. Maar gelukkig waren we het allebei vergeten. Vandaag zei hij het tegen mij. We gaan het nog wel inhalen.

3. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Kate wat fijn!! Gefeliciteerd!

4. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Het was een korte echo en was nog niet heel goed te meten dus voorlopig sta ik nog op 7 weken. Pas rond 9 weken gaan ze echt goed kijken qua termijn.

Bedankt meiden! Ik ben echt super super blij!!! Heb een filmpje en blijf er maar naar kijken!

5. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Goedemorgen,

Ik kom ook gezellig mee lezen en kletsen.
    Mijn naam is Cindy heb al een dochter van ruim 10. Ze is 11 als de baby geboren word. Zo bijzonder om dit weer mee te mogen maken.
    Maar god wat ben ik veranderd zeg pfft lijk wel 👿 Gister goed gesprek met mijn verloofde gehad, dat heeft wel opgelucht.
    Ik ben heel misselijk daar heb ik medicijnen voor gekregen die helpen gelukkig redelijk.

6. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Ik werk 18 uur en de rest ben ik bij mijn zoontje
    Texel
    Hoi hoi. K heb al een tijdje niets van mn eigen laten horen. Vorige week eerste echo gehad maar niet duidelijk te zien. Beetje verslagen naar huis gestuurd en mag donderdag weer terug komen. Als 'het' dan gegroeid is mag ik door naar de gynacoloog in het ziekenhuis om te kijken naar mijn schildklier en hoe dit behandeld moet worden tijdens mijn zwangerschap. Onwijs spannend dus want donderdag is het erop of eronder. Deze week duurt echt al eeuwig. Volgens de eerste dag laatste menstruatie zou ik nu 6 weken en 3 dagen zijn. En donderdag dus 6+5 ik hoop dat er dan iets te zien is. Bij mijn eerste kindje zagen we toen al hartactiviteit en de vk zegt dat er een hoop kan gebeuren in 1 week. Ik heb dus nog steeds goeie hoop.

Bij mijn eerste zwangerschap werd ik al snel misselijk sochtends. Dat heb ik nu nog niet. Ik ben wel mijn eetlust kwijt sochtends en eet 2 beschuitjes met boter want dat is het enigste wat mij smaakt.

Sorry dat ik niet al jullie reacties heb terug gelezen dat ga ik even doen als de kleine naar bed gaat.

Waarschijnlijk ben ik dus een werk korter zwanger als gedacht. Dat betekend dat ik niet 23 september maar wat later uitgerekend ben. Donderdag meer 😀

Iemand nog tips om te tijd te doden? Ik hoef niet te werken en zit dus voornamelijk thuis met de kleine.
    We wandelen wel. Maar verder verveel ik me een beetje

7. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Texel

Hoi Cindy. Wat lekker dat je "echt" zwanger bent :)
    Voor je vriend wat minder misschien maar hij begrijpt het vast? Ik had dat ook. Stemmingswisselingen. Ik kon mijn man soms wel schieten. Vooral ook omdat hij adhd gevalletje is. Soms net de verkeerde dingen p het verkeerde moment zeggen haha.

Achteraf kunnen we er wel om lachen. Zo ben ik een keer in huilen uitgebarsten omdat ik te dik was voor mijn kleren. Hij moest lachen en ik nog harder huilen want hij begreep mij niet. Het voordeel was dat ik mocht gaan shoppen :) dus soms heel handig om die hormonen even over te laten nemen ;) heel veel succes in jou zwangerschap en ik hoop dat alles goed verloopt.

8. cruesli

cruesli Lid

11 jan 2017
    46
    7
    8
    NULL
    NULL
    @garnaaltje: wat fijn dat je geen last hebt van hormonsters!

@cindy: welkom en gefeliciteerd! Wow wat een leeftijdsverschil tussen je kids. Was je bij je eerste zo piep of ben je nu iets meer op leeftijd?

@cynthia: oei wat spannend, kan me voorstellen dat de tijd kruipt nu! Leuke dingen doen met je kleintje? Lekker buiten wandelen of naar de (indoor)speeltuin gaan?

Hier ben ik vandaag jarig, hiep hiep hoera!
    En gister het allermooiste cadeautje gehad, een eerste echo op termijn en mét heel mooi kloppend hartje! We zijn verliefd!

9. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    IMG-20170130-WA0006.jpg
    Tijdje niet geweest hier maar ben nog zwanger. Gisteren vroege echo gehad bij gyn vanwege m'n cyclus/vruchtbaarheidsproblemen niet duidelijk was hoe ver ik kon zijn.

Het was nog te klein om op te meten. Wel was er een duidelijk hartje! Daarom zegt de gyn dat ik nu ongeveer in de 6 weken ben. Nu maar duimen dat het goed blijft gaan. 14 februari krijg ik weer een echo bij de gyn. Als het goed is krijg ik dan een uitgerekende datum te horen. Als alles dan goed is mag ik naar de verloskundige.

10. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh haha excuus dames zit in de "verkeerde" groep zie ik ineens... allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ff kijken waar mijn clubje is gebleven. Ben ik hier ook welkom?

11. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    @cruslie ik ben 41 ;) nu. Sam is geboren met 22q11 nu met een lieve andere partner durven wij het aan.

@cynthia haha hier ook een adhder in huis haha extra uitdaging zullen we maar zeggen. Ik ben al heel wat gewend met een autistische adhd zorgintesief meisje hihi.

12. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Gefeliciteerd Cruesli met je verjaardag! Mooi cadeautje inderdaad.

@Jill mooie echo foto's. Tuurlijk ben je ook hier welkom. Fijn dat het goed gaat.

@cynthia goeie vraag hoe je de dagen doorkomt. Ik stoei elke dag met die vraag. Afleiding is inderdaad het beste. Huishouden, leuke dingetjes doen met je kleine. Er lekker op uit, leid wel af. Maar in de avond wanneer ik op de bank zit, ben ik er toch mee bezig. Ach ja het is gewoon aftellen en uitzitten ben ik bang. Ik mag morgen avond weer voor echo bij de vk. Nu is het nog 'maar' een dag. Maar wanneer het geen dagen zijn dan tel ik de uren haha. Ik vond het wel fijn toen ik me realiseerde dat het 'nog maar' 3 weken is voordat ik gevarenzone uit ben. 3 weken is voor mijn gevoel te overzien. Eerst was het 2 maanden, pff dat was vreselijk lang.

Succes allemaal met wachten!

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Jill 85 natuurlijk ben je welkom en gefeliciteerd.

Andere meiden met kloppend hartje ook welkom.

Hier even ziek... Zoals altijd met een week vakantie. Net even met m'n kleinste mee op de bank geslapen. Geeft me weer even energie haha. Maar man wat ben ik brak.
    Heb me ingeschreven voor een opleiding. Dus vanaf aankomende week kan ik aan de bak.
    Hopelijk werkt mijn ijzeren vergiet nog een beetje haha

14. Imikke

Imikke Lid

10 mrt 2016
    57
    0
    0
    Horecatijger!!
    NL
    Hoi allemaal! Ik heb net dit dit forum ontdekt en wil me graag aansluiten:). Heb op 16 januari positief getest en ben nu 7 weken. Uitgerekend op 20 september😃. Over een weekje onze eerste echo. Zoo spannend, en zooo veel zinin😃😃

15. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Vandaag hebben we super gave vakantie geboekt. We gaan de 26e een korte rondreis door marrakech maken zo bijzonder lijkt me dat. Een kamelentocht en slapen in de Sahara.

Vandaag bij de vak geweest voor intake. Wat nieuwe afspraken gemaakt. Zal wat vaker naar de gynaecoloog moeten voor extra controles. Eerst volgende echo is 20 febr. Dit is om te bepalen hoe ver ik precies ben.

16. garnaaltje2

garnaaltje2 Actief lid

21 aug 2016
    114
    0
    16
    Welkom Imikke! Spannend de eerste echo over een weekje. Mooi om te zien.

Cinsam wat heerlijk een rondreis. Het klinkt erg goed. Ik zag bij een kennis een foto van een hut in thailand. Het zag er zo heerlijk ontspannen uit. Ik ging gelijk twijfelen om ook zo'n mooie reis te maken. Zit alleen wel met mijn nieuwe baan, zwangerschap, school van mijn zoon en financiën haha. Maar het lijkt mij zo fijn om uit te kunnen kijken naar een heerlijke vakantie. Ik droom hier nog even verder...

Oh ja ik had gisteren weer een echo. Kindje groeit zoals verwacht mag worden, kloppend hartje. Ze konden alleen nog niet zo goed uitgerekende datum berekenen. Dus moet over ruim 2 weken terug. Wel weer extra echo's allemaal. Want heb over 2 wkn controle (met echo) bij de vk op donderdag en de maandag erop de termijnecho. Vk zei dat alles tot zover prima uit zag, maar ik zelf nog een beetje ongerust over de vorm van het kindje. Bij andere echo's van 9 weken en die van mijn zoon zag ik iets meer menselijke vormen. Bij mijn echo zag ik dit minder, meer nog een aardappel. Ik zal mijn echo foto anders wel uploaden wanneer ik thuis ben.

17. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Voordeel is, wij hebben een eigen bedrijfje dus kan zelf mijn tijd indelen. Financieel viel deze reis me echt mee. Ik had een budget van 1200 voor ons samen begroot en dat is gelukt. Meevaller we hadden tijdje terug van mijn peetoom centjes gehad. En die wilden we niet zomaar opmaken. Maar een ervaring en een herinnering geven.

18. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Net eerste echo gehad, 19 September uitgerekend! Het is er eentje en het hartje klopt! Super gaaf.

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Masa gefeliciteerd met jouw goede echo. Super leuk!

Cinsam heerlijke reis zeg, wat een mooi vooruitzicht. Wij gaan juni juli 4 weken naar gran canaria, alles is rond nu, dus geen omkijken meer naar.

Garnaaltje had ik ook met die kleine die met 12 weken was afgekomen. De vorm klopte voor mijn gevoel niet, maar daar werd verder weinig over gezegd.
    Hopelijk is het een breedte en daarna weer lengtesprong. Hopelijk wil het toch naar behoren groeien. Ik zou er ook niet gerust op zijn. Gelukkig mag je weer snel terug. Ben benieuwd naar de foto

Imikke welkom en hartelijk gefeliciteerd, nog een weekje wachten, spannend :) maar wel heel leuk om de kleine te zien.

Nog een weekje en dan hier een echo, en savonds walking dinner met mijn man en z'n collega's al dan niet met vrouw. Moet ik in een jurk, ik zie er zo tegenop... Pfff

20. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Texel
    Hoi vandaag de 2e echo gehad er is een vruchtje te zien en een hartje! Nog wel heel klein dus onmeetbaar en waarschijnlijk ben ik geen 6+5 zwanger maar 5 en een beetje.
    Morgen naar de gynacoloog om 11.00 om te kijken of het nodig is om iets te ondernemen vanwege mijn schildklier. En hopelijk krijg ik een beetje een beeld hoelang ik zwanger ben.

Deel Deze Pagina