September 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Livaz, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imikke

Imikke Lid

10 mrt 2016
    57
    0
    0
    Horecatijger!!
    NL
    @cinsam, naar Marrakesh wat gaaf zeg. Mooi dat jullie het gekregen geld daar aan spenderen!

@garnaaltje2, ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt, van de andere kant, de vk zal niet zeggen dat het het er goed uit ziet als dat niet zo is! Wel fijn die extra echo's, lijkt me heerlijk om de kleine vaker te zien!

@Masa, dan zijn we bijna gelijk qua zwangerschap! Scheelt 1 dagje😃. Tenminste volgens mijn eigen telling, as donderdag weet ik het exact hopelijk!

@Meijtje, waarom zie je er tegenop in een jurk te gaan als ik vragen mag?

@cynthia, spannend hoor, hopelijk valt het mee met de schikdklier!! Maar dan heb je wel al heel vroeg je echo's gehad, ook ivm je schildklier of andere reden?

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Imikke omdat ik nooit in een cocktail te vinden ben en al zeker niet midden in de winter tussen allemaal militairen.... Ik draag wel rokjes is de zomer, maar ik ben meestal casual of sportief gekleed. Dus jurk hoort niet standaard in mijn kast.
    Pfff militaire feestjes ze blijven apart. En dan moet ik nog de hele avond op 9,5 cm blijven staan en lopen want het is een walking dinner.
    Het is en blijft een vleeskeurwedstrijd wie er het mooiste is gekleed hoogste hakken enz enz... Hou ik zo niet van. Maar ja, ik kan het niet af laten weten.

3. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Gezellig Immike!

4. Imikke

Imikke Lid

10 mrt 2016
    57
    0
    0
    Horecatijger!!
    NL
    Haha Meijtje, dan snap ik waarom... Succes en sterkte alvast😜

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dank je wel Imikke haha het gaat wat worden. Heb m outfit al en een collega doet m'n haar en dan hopen dat ik niet met 9,5 cm gestrekt over de vloer gaat

6. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Ik werk 18 uur en de rest ben ik bij mijn zoontje
    Texel
    Alleen ivm de schildklier omdat ik geen medicijnen slik enzo. Dus heb al 3 echo's gehad terwijl ik pas 7 Weken ben. Stiekem natuurlijk wel leuk

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Cynthia wel lekker hoor dat je zo goed opgevolgd wordt. Ik moet nog 5 dagen wachten pffff zweet peentjes... Zo zenuwachtig... Nu al.

8. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Ik werk 18 uur en de rest ben ik bij mijn zoontje
    Texel
    Ja het is fijn dat ze goed alles in kaart willen brengen.
    Ik snap dat je peentjes zweet. De week tussen mijn echo's in was de langste week van mijn leven.
    Als je eenmaal aan het idee went dat je zwanger bent dan wil je ook dat het zo is he...

Heel veel sterkte aankomende week.
    Hoever ben je ongeveer? Verder nog geen klachten?

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Vorige echo liep ik 3 dagen achter dus 6w1d, maar dat is mm werk, nu hoop ik aankomende echo 8w4d te zijn. Maar als het uitkomt op 8w1d dan hoor je me ook niet. Morgen ben ik (denk ik) 8 weken.
    Het blijft spannend tot voorbij de 13 weken. Ik hoop zo dat mini naar behoren gegroeid is.
    Nog een paar dagen. Elke 2 weken heb ik een echo tot aan termijn echo daarna intake en vanaf daar zien we weer verder.

10. Imikke

Imikke Lid

10 mrt 2016
    57
    0
    0
    Horecatijger!!
    NL
    Zoo. Ik moest vandaag echt even slaap inhalen. Drukke week achter de rug met daarbij gisteren gewoon géén rust tussen de afspraken door. Dus vandaag tot zo ongeveer 15.00u geslapen, haha. En dat is echt niets voor mij. Altijd al vroeg op om de heldendaad vanalles te kunnen doen.... toch een vreemd iets, zwanger zijn!

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Haha Imikke wat heerlijk
    Dan had je het echt nodig. Ik merk dat ik weinig extra slaap kan pakken met m'n 2 kleine meiden. Vroeg op en hele dag aandacht. Ben zo blij als ze op bed liggen pfff haha.

12. Imikke

Imikke Lid

10 mrt 2016
    57
    0
    0
    Horecatijger!!
    NL
    Dat snap ik Meijtje! Bij mij is het echt in volle gang. Ben ook met vlagen heel erg misselijk.... oeff das ook echt rot!

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik zit me te bedenken, heb donderdag een walking dinner... Je weet wel eten.... Nee gaat wat worden. Nog 2 dagen en dan echo en in een jurk hijsen. Ik heb alle ellende wel op 1 dag gepland.
    En dan word ik zomaar door een chauffeur opgehaald.. Hoorde dat we in een defensie amarok gaan want ze waren vergeten auto's te bestellen hahaha. Heel elegant met mn hakken en jurkje daar in te stappen hahahaha

14. Imikke

Imikke Lid

10 mrt 2016
    57
    0
    0
    Horecatijger!!
    NL
    Haha. Klinkt als een uitdaging...;).

Alvast veel plezier ook ket de echo! Hoelaat heb jij hem? Ik om 09.00u smorgens! Spannend!!!

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja vroeg gelukkig, ben ik erg blij mee...

16. Imikke

Imikke Lid

10 mrt 2016
    57
    0
    0
    Horecatijger!!
    NL
    En Meijtje?! Hoe was het? Bij ons alles goed! Hoe geweldig mooi is het om te zien😍😍.

Hoe is het met de rest van de meiden??

17. Essybess28

Essybess28 Actief lid

20 feb 2015
    102
    1
    18
    Hoi Meiden.
    Sorry...het is even geleden dat ik iets heb geplaatst. Iets met..
    misselijk, moe, druk op het werk en een ziek kind thuis waar de hoektanden ook nog bij doorkomen en daardoor gebroken nachten hahaha. Nu gelukkig weer wat rust in de tent! Alleen nog ontzetten misselijk. Maar ik houd het tot nu toe allemaal aardig binnen.

Maandag heb ik trouwens de eerste echo gehad!! ik blijk iets minder ver te zijn dan gedacht (-3) maar alles zag er super uit. Het hartje klopte mooi :D

@Meijtje: Hoe is het bij jou gegaan vandaag?? We zijn er benieuwd. Hopelijk is alles super!

@Imikke: Wat fijn voor jullie!! Toch een hele opluchting he, en natuurlijk ontzettend bijzonder en mooi!

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja echo was prachtig meiden! Alles bewoog aan de kleine. Zo lief om te zien bewegen, al een heel mensje.

Ben zo blij! Over 2 weken termijnecho... Nog 4 weken en dan ben ik die akelige 12 weken voorbij

19. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    @Essybess: Gefeliciteerd! Fijn dat de echo goed was!!
    Herkenbaar wat je zegt! Hier ook extreem misselijk, maar helaas ook met spugen, doodmoe en druk op mijn werk!

@Meijtje: Gefeliciteerd ook dat jouw echo goed was!! Toppie!!

Hier ben ik inmiddels ook alweer wat echo's verder en tot nu toe alles prima!! Echt fantastisch!
    M'n lijf is echt heel hard aan het werk wat zich kenmerkt in heel erg moe zijn. Maar het is voor het goede doel!
    Ik ben blij voorbij de acht weken te zijn nu, de meeste organen zijn nu aangelegd en de kans op een miskraam wordt nu steeds kleiner! Ik durf echt te gaan genieten ervan nu!

20. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Pff het lijkt wel elke dag erger te worden. Volgens mij is mijn HCG torenhoog! Ik kan bijna niks binnenhouden, ben super misselijk. Enige wat ik kan eten zijn croissantjes en muesli.

En die geuren, al die geuren!! Ik kan niet eens meer deo opdoen met een geurtje want ik ga er alleen maar van spugen, idem dito met parfum (o wee als mijn man een luchtje opdoet, dan mag hij niet eens bij me in de buurt komen)

Tandenpoesten, no go!! Die extreme mintsmaak, gatver!! Maar na het spugen wil je wel tandenpoetsen. Dus nu maar zonder tandpasta, hoe jakkie ik dit ook vind.

Vorige zwangerschap was het t/m 16 weken een hel en het idee dat ik me nog 8 weken zo moet voelen (ben iets teruggezet met de echo) maakt me doodsbang. Vreselijk! Wil me echt niet meer zo voelen, nu al niet meer :$

Deel Deze Pagina