cinsam wat een rotnieuws!! Veel sterkte!!! Cruesli, wat fijn!!! Gefeliciteerd!! Heel goed die geruststelling!! Hier gisteren weer een echo gehad en alles leek prima! Bewegende gup met armpjes en beentjes!! Direct het bloedprikken voor de combinatietest gedaan en dan 6 maart terug voor de nekplooimeting. We hopen dat alles goed is en dan kunnen wij het ook wereldnieuws maken!! Ik ervaar het momenteel echt wel als best pittig. De vermoeidheid is intens en de misselijkheid en het spugen, vreselijk. Laat dat eerste trimester er maar snel opzitten!! Ik ga morgen het aan mijn managers vertellen en ook ervoor strijden dat ik geen nachten meer hoef te draaien, want het valt me zo vreselijk tegen, mijn afgelopen nachtdienstreeks was een spuugfestijn tot bijna flauwvallen aan toe. Officieel hoef je geen nachten meer te draaien als je zwanger bent, maar op mijn werk zijn ze daar iets lastiger in.
@kers: tot de 12 weken draai je dan nog nachtdiensten, daarna ben je het niet meer verplicht. Ik ben met 15 weken nog ingepland, maar die ga ik wegruilen want die wil ik niet meer werken. Is niet zo goed namelijk, je ritme omgooien en zeker niet als je zwanger bent. @kate: wat balen dat je je zo slecht voelt! Kan je het dan nog wel verborgen houden voor je collega's in de nacht? Fijn dat je weer een mooie echo gehad hebt!
Cruesli lekker dat je kon gluren. Ik mag morgen, ben erg benieuwd. Ben echt zenuwachtig, erop of eronder... Zo moeilijk. Ken die spanning wel. Kate ik werk in de zorg en vanaf 1 maart word ik 50% ziek gemeld omdat ik ook door bekkens en spugen weinig kan doen. Die 50% wordt vergoed door uwv omdat het zwangerschap gerelateerd is, dus waar doen ze moeilijk om. Dan melden ze je voor de nachten ziek. Huren ze iemand anders in, ze krijgen er geld voor...
Net echo gehad, 17 September nu definitief uitgerekend en ik ben 10 weken 5 dagen zwanger nu! Kijk onze Ninja!!!
Ja masa wat mooi ik ook 17-9 hihi ons kriebeltje gisteren. En we hebben ook een 3d foto, even het kindje in de ruimte zien bewegen. Ik heb van ml kaartjes voor morgen voor 9 maandenbeurs gekregen als cadeautje <3
Wat een prachtige echo-fotos meiden!! Gaaf!! Meijtje: Ja, het is ook puur onwil van mijn werk en dat irriteert me. Morgen heb ik een gesprek, dus ik ben benieuwd!!
Vandaag alweer 11+1... De 12 weken-grens komt wel echt in de buurt nu! Maandag de 6e hebben we de nekplooimeting + uitslag van het bloed. Ben echt nerveus!! Moet er niet aan denken dat we rotnieuws krijgen...
Prachtige echo's! Spannend he Kate, weet je ook al wat je gaat doen als het slecht nieuws krijgt? Hier gisteren de NIPT laten afnemen, nu max 3 weken wachten op de uitslag. En morgen de termijnecho, super veel zin in! Hier ook 11+1 vandaag, ben benieuwd of ik daarop blijf staan of dat het morgen nog veranderd
Hier geen combinatie test, ik ben niet zo van kansberekening. We hebben kijken naar de nipt maar we zijn er nog niet uit.
Zo, hier gisteren de termijnecho gehad en word ik zomaar ineens 6 dagen vooruit gezet! Hoppa, dat schiet lekker op Komt ook meer in de buurt van onze eigen berekening Nu ineens dus al 12+1 ipv 11+3
Wauw Cruesli, dat schiet lekker op!! Nog een paar van dat soort afspraken en je bent zo 40 weken, haha!! Ik wil niet nadenken aan een slechte uitslag maandag. En ik weet niet hoe we ons voelen. Nu staan we er heel duidelijk in dat als het niet goed is dat we weten wat we doen, maar als het moment misschien daar is, dat we er weer heel anders instaan. Geen idee. Voor nu ga ik gewoon uit van een goede uitslag vol goede moed en hoop! Ik vind het ook spannend, want dan maandag maken we het ook bekend. Het is dan ineens niet meer ons geheimpje, hihi! Hoe gaat het met jullie kwaaltjes? Hier heb ik echt enorm last van de moeheid en misselijkheid! De dames zijn ook echt enorm gespannen en lekken af en toe iets. Is jullie buik ook zo verschillend? Smorgens heb ik bijna geen buik en smiddags/savonds wordt hij steeds groter. Zo gek.
Kate spannend! Hopelijk gewoon een mooie uitslag maandag. Kwaaltjes, misselijkheid overgeven en bekkens nog steeds. En ja buikje is hier ook, komt omdat de spieren steeds verder ontspannen en alles uitzakt haha. Daarnaast spelen darmen na eten ook op. Dus beetje van alles.
Hoi dames. Ik laat ook weer wat van mij horen. Mooie echo's allemaal en heerlijk als je verder bent dan je dacht. Bij mij is het waarschijnlijk maar 1 dag verder. Maar ik hoop dat ze die ene dag ook meerekenen. Dan ben ik 5 september uitgerekend ipv 6 september. En dat scheelt voor mij 1 week eerder stoppen haha. Kwaaltjes ook hier. Blij dat jullie hetzelfde hebben met de buik, ik begon al zorgen te maken. Ook omdat ik 2 dagen best flinke steken had in de avond. Ben er zelfs wakker van geworden. Verder extreme vermoeidheid, gewoon niet te doen bijna met werk. Ik heb de vk gebeld en mijn ijzer is te laag, kan de extreme vermoeidheid verklaren. Dus ik heb vrijdag op advies vd vk gelijk van alles gehaald om mijn ijzer weer omhoog te krijgen. Ik heb wel het idee dat het al helpt. Nog moe, maar het extreme is wel beetje er van af. Willen jullie het geslacht straks weten? En zo ja wie van jullie gaan het eerder dan bij de 20 weken laten bepalen? Ik twijfel nog. Ik wil het graag weten en wilde netjes wachten tot de 20 wkn maar ik ben ook heel erg nieuwsgierig. Hier in de buurt zit een echo bureau waar je vanaf 15 weken voor paar tientjes al echo kan laten maken plus geslachtsbepaling...
Oh ja combinatietest gedaan en die was goed. Voor degene die het ook doen, hopelijk ook goed resultaat voor jullie!
Garnaaltje ik weet het geslacht al 18 maart, hier doen ze het vanaf 14 weken, nu 1 dag eerder omdat we de dag daarnae verjaardagen vieren, dus voor ons een uitzondering. Hier met 13.6 het geslacht bekend en dan wil ik het nog minimaal 2x controleren, met 20 weken echo en 3/4D echo
Kwaaltjes dus nog wel hetzelfde bij iedereen!! Ik hoop dat deze snel voorbij zijn!! Fijn dat het goed was Garnaaltje!! Gefeliciteerd!! Wij willen wel weten wat het wordt. Mijn man wil het met name weten, ik vond een verrassing nog wel leuk, maar het werkt niet als 1 het wel wil en de andere niet. Dus ik wil het wel weten dan, hihi. Plus ik kan dan geen enkele echo meer echt meekijken want weet door mijn werk heel goed wat ik zie dus vrees dat ik het direct zie. We maken er dan wel een feestje van, met een ballon en/of taart ofzo Maar wanneer weet ik nog niet. Foto bijgevoegd van mijn huidige buiktoestand van vandaag, haha! Om en nabij 12 weken nu!