@kate: als je het zelf zo goed kon zien, dat betekent dan een jongetje?? @toralone: lijkt me vreselijk moeilijk om het voor je te houden! Ik ben ook niet van de neutrale kleertjes, dus hier wisten we het ook alle drie de keren, lekker shoppen, hihi
Kate akelig dat je zo erg afgevallen bent. Ik zal nu wel iets aangekomen zijn maar het gaat met afvallen aankomen afvallen. Ben benieuwd volgende weging. Toralone haha ik kan het niet voor me houden, bij de eerste en tweede wel een reveal taart gedaan nu niet. Ben veel te blij dat mini blijft zitten.
Jaa!! Wij krijgen een tweede zoontje!! Ik ben helemaal in de wolken!! Nog een kleine draak in huis!! Ja, neutrale kleren zijn echt onmogelijk! Dus ik ben blij dat ik nu eindelijk gericht kan shoppen!! Wat denken jullie? Mijn eerste zoontje was een winterbaby dus ik heb alleen maar lange mouwen en broeken gekocht toen. Maar nu halverwege september... Wat is handig? Korte mouwen/korte pijpen of toch vooral gaan voor lange mouwen/lange pijpen?
Eerste paar dagen korte romper voor de rest alles lang, ze kunnen geen warmte vasthouden, al is het 28 graden dan nog is het koud voor ze. Met een weekje en het is heel warm kunnen ze zichzelf wat beter warm houden zou het evt wat korter kunnen. Ik zit er ook erg mee. Ik denk kort met een zacht vestje of iets. Moeilijk hè En wat leuk een jongen. Echt een mannenfamilie ♥ Hier is de nipt mislukt technische fout, dus moet opnieuw...
Jaaa Kate jij wordt straks ook omringd door heerlijke mannen, gaaf he! Ik ben ook zo blij met ons 3de zoontje! Balen meijtje dat de NIPT mislukt is :S Hier vind ik het ook lastig qua kleertjes. Maar eerste week liggen ze sowieso in alles lang. Ik heb altijd kindjes die een lage lichaamstemperatuur hebben, waar de kraamzorg het warm van krijgt hahah. Dus die worden lekker warm ingepakt in dekens en kruiken, dus zal bij nummer 3 ook vast weer zo zijn.
Ik ga vandaag mijn hobbykamer inpakken (en wasjes draaien) Ruimte maken voor de babykamer! Nog 5½ maand de tijd, wat gaat het toch snel
Snel hè, hier gaat de oude babykamer weg, nieuwe besteld. Dus dat moet ook binnenkort gebeuren. Nog even weg in april mei en juni/juli maand gran canaria dan na terugkomst laatste dingen in orde maken. dan zijn we er alweer bijna.
Wat balen Meijtje! Hoe kan dat nou mislukken? Leuk, jullie ook al bezig met de kamertjes! Hier zijn we heel druk aan het verbouwen, zodat ons zoontje een nieuwe kamer krijgt en baby 2.0 de oude babykamer. Dus nog even geduld voor ik alles weer tevoorschijn kan halen. Ik heb nu wat lang en korte mouwen gekocht voor de baby. Toch heerlijk shoppen nu we weten wat het wordt! Ik voel de baby ook echt al een week of 2 friemelen, maar kreeg vanmorgen echt een kung-fu schop! Was zoo duidelijk!! Heeeerlijk!!
Nog een week, dan hopelijk weer een sneakpeak Elke 3 weken op controle ivm schildklier en overgewicht heeft voordelen
Kate ach doe pech heb ik altijd, de wachttijd is weer ingegaan. Toralone ik mag maandag ook weer spieken en dan 1mei alweer 20 weken echo
Hoppa en vandaag alweer 17 weken! Over 3 weken alweer op de helft! Mijn hemel wat gaat de tijd toch snel!
Cruesli daar betrapte ik me ook op dat de laatste paar weken heel snel zij gegaan. En er staan nog een paar drukke weken voor de.boeg. Volgende week 4 dagen Zwitserland, mei midweekje centerparcs en eind juni een maand gran canaria. Dan nog 2 weken en dan ben ik met verlof. Echt onvoorstelbaar.... En het is mijn laatste zwangerschap dus ik hoop nog een keer intens te kunnen genieten van alle bewegingen in m'n buik.
Nou, en of de tijd snel gaat... Ik weet nog dat ik dacht 'heb alle tijd' maar 9 maanden dan ook zo voorbij :x
Leukkk!! Ik heb ook 1 mei de 20 wkn echo!! Ik vind het wel echt super spannend hoor! De tijd gaat nu snel idd!!! Morgen 17 weken alweer!! Alle eerste trimester kwaaltjes maken plaats voor tweede trimester kwaaltjes Waarom ook een zwangerschap zonder kwaaltjes, haha! Ik krijg stiekem steeds meer pijn in mijn rug, restless legs in de avond en nacht en vooral een hele volle buik! Ik kan veel minder alweer eten dan eerder. Ik voel de kleine trouwens echt goed bewegen al! Heerlijk gevoel!! Voelen jullie de kleintjes al??
Ja minimaal hoor.... M'n placenta ligt voor waardoor het wel even duurt voor ik de kleine goed ga voelen.
Ik heb 25 april de 20 weken echo, mega leuk en spannend! Hier ligt mijn placenta helaas ook voor, maar ik voel kleintje al wel sinds 2 weken. Eerst alleen wat bewegen, en paar dagen terug de eerste echte schopjes, heeeerlijk! Ik voel hem nog niet zo veel als ik zou willen, maar dat komt wel als hij groter en sterker is, die stomme placenta ook Morgen alweer 18 weken, time flies!
Ahh jammer dat jullie placenta voor ligt!! Hier ligt hij achter dus dat scheelt al enorm voor de beweging!! Zo fijn weer die schopjes en het gefriemel! De nesteldrang begint hier al! Ik wil ruimen en alles moet er netjes uitzien! Aangezien we nog in een verbouwing zitten van de kinderkamer waar ons zoontje op gaat zodat de nieuwe baby op de babykamer kan, kan ik in huis echt niet zoveel. Dus maar een berg planten gekocht en de voor en achtertuin helemaal overhoop gehaald en overal weer nieuwe mooie planten neergezet, haha! Nu wel gestrekt op de bank van de rug en buikpijn. Er zit geen stop op gewoon haha! Buikfoto bijgevoegd. Hij groeit goed door. Nu 17+1
Mooi buikje Kate! Ik hoop dat ik hier niet teveel last ga krijgen van nesteldrang, want we gaan voor de geboorte nog geen kinderkamer maken. Wel heb ik nu erg de neiging om dingen te kopen voor zijn cosleeper en alles in zijn eigen kleur natuurlijk (River van Baby's Only). Hier vandaag 19 weken! Over 6 dagen al de 20 weken echo, spannend!! Ik voel baby wel steeds meer en steeds duidelijker nu, heerlijk! Vooral 's avonds op de bank is hij mega actief, echt genieten!