September 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Livaz, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cruesli

    cruesli Lid

    11 jan 2017
    46
    7
    8
    NULL
    NULL
    En het blijft hier stil.. waar is iedereen?

    Ik nu 31+1, wat vliegt de tijd toch! Binnenkort op vakantie nog, lekker showen met mn bolle buik in bikini :)
    Verder gaat alles goed, heb bekken en rugpijn, maar doe maar zoveel mogelijk rustig aan. helaas ook forse pijn in mn ribben, dus t kan niet op.. maar ik geniet wel zoveel mogelijk van ons kleinste mannetje, alle bewegingen in mn buik, heerlijk!
     
  2. Toralone

    Toralone Lid

    14 mrt 2017
    20
    0
    1
    Hey meiden, sorry dat ik afwezig was. Ben nu lekker op weg, van medisch voor mezelf naar medisch voor de kleine. Ze loopt enorm achter (1396 gram vandaag). Dus krijg nu extra controles... Even spannend hoor...
     
  3. Toralone

    Toralone Lid

    14 mrt 2017
    20
    0
    1
    Nou, het forum is idd stil gevallen zeg... Hier alles goed gelukkig, kleine groeit wel, enkel niet snel, klein poppetje dus :) Buikje begint hier wel eindelijk te komen, verder doen we rustig aan, voor zover dat kan met nesteldrang hahahaha
     
  4. cruesli

    cruesli Lid

    11 jan 2017
    46
    7
    8
    NULL
    NULL
    Indd super stil, jammer!

    Hier weer korte update, bijna 35 weken zwanger alweer, kleine ligt al 10 weken lekker eigenwijs in stuit, dus nu bezig met moxa therapie en evt aan het denken aan een uitwendige versie. Wil zo graag géén ks, maar ook absoluut geen vaginale stuitbevalling, dus duimen jullie mee dat hij nog draait?
     
  5. gouda82

    gouda82 Actief lid

    4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Ga voor je duimen!
    Hier inmiddels 33.1 en mini blijkt helemaal geen mini. Grote van buikje en benen komen boven de curves uit. Morgen dus weer een glucose dag curve prikken omdat ze verwachten dat ik zwangerschap diabetes heb nu. Even spannend dus want heb eigenlijk helemaal geen zin om aan de insuline te gaan
     
  6. cruesli

    cruesli Lid

    11 jan 2017
    46
    7
    8
    NULL
    NULL
    O Gouda dat zou wel balen zijn ja!
    Hier maak ik alleen maar jongens met lange benen en zijn buikje was ook wel op de bovenste lijn van de curve met de 20 weken echo, daarna is hij nooit meer opgemeten.

    Vanmiddag moet ik naar de gyn, waarschijnlijk dan ook een uitgebreide echo van mijn placenta, omdat die aan de voorzijde ligt en hopelijk dus niet vast aan het litteken van mijn ks van 6 jaar geleden. Dan zullen ze vast ook wel even naar de kleine man kijken en opmeten, ben benieuwd :)
     
  7. gouda82

    gouda82 Actief lid

    4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    En? Kleine man goed op grootte?
    Hier nog geen officiële uitslag maar de waardes kwamen niet boven de 7 uit dus ik verwacht geen diabetes. Gewoon een groot kind.
    Grote broer was echt een ukkie (heeft een maand lang maatje 44 aan gehad) en zat redelijk klem tijdens de bevalling dus zie een beetje op tegen de bevalling nu. Zo geen zin in en keizersnee, hoop dat ik deze meega baby er gewoon uit kan werken
     
  8. cruesli

    cruesli Lid

    11 jan 2017
    46
    7
    8
    NULL
    NULL
    @gouda; gyn gaat pas vlg week toch de grootte opmeten, dus nog even geduld hebben moeten we ;)
    Fijn dat de waardes goed waren. Snap dat je geen zin hebt in een keizersnede, maar er zijn meer mensen die grote babies er gewoon uitgeperst hebben, komt vast goed ;)

    Hier nu 36+1 alweer, wat gaat het snel! Gisteren controle verlos en hij lag dit keer goed! Jeeeej! Geen stuit, geen dwars, maar koppie keurig naar beneden.
    Nu maar duimen dat hij zo blijft liggen, want indalen doen mijn babies pas bij de bevalling, dus duim duim duim!

    Hoe is het verder met iedereen??
     
  9. cruesli

    cruesli Lid

    11 jan 2017
    46
    7
    8
    NULL
    NULL
    Nog niemand bevallen??
    Hier nu 38+5 en nog steeds BIB, spannend...
     

Deel Deze Pagina