Doordat ik toch wat onzeker was na die echo van gisteren, toch bij Kruidvat een test gehaald en... Toch wel opgelopen toch? Ondanks dat die andere wel ingedroogd is en daarom niet meer zoals hij was. Maar best een donkere test inmiddels (onderste) Weer gerust gesteld!
Dat lijkt mij een duidelijke uitslag! Fijn voor je! Vanmiddag kom Moeder voor Moeders bij me langs. Dan moet ik ook weer een testje doen. Toch spannend!
Ja dat is ook spannend!! Ik heb nog niets gehoord van MvM, maar zal zeker voordat ze komen nog even een test doen, just in case, hihi! Vinden jullie het ook weer zo gek om zwanger te zijn? Ik kijk echt naar die testen en denk 'Serieus, ik ben gewoon weer zwanger!!' Over een paar weken ga je weer een buikje krijgen en al dat moois wat weer op je af gaat komen! Maar eerst die enge eerste weken doorkomen!!
Kate dat heb ik ook, vind het zo gek en leuk en wil het wel schreeuwen, heb ook meteen de VK gebeld en de verzekering omgezet en ben nog maar hooguit 3 weken zwanger hahaha Vind het ook zo lastig om het nog "geheim" te houden wil het liefst al hele pakketten zwangerschapskleding bestellen en babykleding hahahahaha en dan kickt de angst in en wil ik eerst de eerste 3 maanden door zijn...
Ja hoor Kate mooi opgelopen!! Toppie!! En ja heel herkenbaar hihi!! Zo onwerkelijk nog..vind het zo prachtig om weer zwanger te zijn. Ik vond het de vorige keer echt geweldig. Masa Zat gisteren ook al te kijken voor een zwangerschapsbroek 😂 Ik heb me wel voorgenomen om die angst los te laten en proberen 100% te genieten ook van die eerste drie onzekere maanden..Ton nu toe lukt het nog niet echt 😂 Morgen is m'n nod zit een beetje te stressen
Bekijk bijlage 523318 Dit is m'n test vandaag trouwens, 14dpo Vind 'm wel mooi! M'n temp was ook nog steeds mooi hoog vandaag dus...zen!!
Hahaha, gelukkig hebben jullie dat ook!! Ik heb stiekem al een zwangerschapsjurk en 2 shirts besteld, haha!! Vorige zwangerschap had ik weinig zwangerschapskleding besteld, waardoor ik daarna veel kleding moest weggooien omdat die uitgerekt was... Dus nu echt zwangerschapskleding! Spijkerbroeken heb ik gelukkig nog! Moest vorige zwangerschap met 8 weken al een zwangerschapsbroek aan! En jullie??? Louloute: dat is een mooi voornemen!! Ik doe met je mee!! Al lukt het idd stiekem nog niet echt! Kan me het van jou helemaal voorstellen ja, als je echt nog voor je nod zit!! Maar het komt goed!! Je hebt niet voor niets een positieve test!! Je bent gewoon zwanger! Jeej! Hihi!
Ja bij mij voelde ik met 6wk al dat m'n broeken te strak zaten hihi.. Maar was toen ook al 5kg aangekomen 😂 Droeg toen vaak panty+rokje hihi. Dankje!!
Mijn allereerste buikfoto heb ik al gemaakt, direct toen ik wist dat ik zwanger was. Dus 4 weken. Nog niets dus, haha! Maar leuk om uiteindelijk het verschil te zien! 5 kilo aangekomen met 6 weken? Oh wauw haha!! Dan snap ik dat je broeken al strak gaan zitten hihi!
Haha leuk!! Mooie strakke buik hihi!! Ja ik was heel de tijd misselijk en het enigste wat hielp was eten 😂 Dus dan gaat het snel!!
Hahaha dat had ik ook! Maar ik spuugde alles uit, dus dat scheelde, haha! Daarna wel sneller omdat ik patat met zout wel elke dag kon eten, haha! Dank je, nu nog wel! Wacht maar, over een paar weken! Zijn we allemaal hier bollies, haha!
Haha leuk! Hier mijn eerste buikfoto. Gaat bij mij nu even snel als bij de 3e, direct al een buikje (volgens de VK opgezette darmen omdat mijn lichaam zich al klaar maakt voor de zwangerschap) en die wordt alleen maar erger en erger haha leukleuk!! (striae neem ik dan maar even voor lief haha)
Kijk! Leuk al die buikfoto's! Zal er ook snel een plaatsen. Bij mijn vorige zwangerschap was er pas na 19 a 20 weken een lichte bolling te zien. Nu hen ik ook echt last van een opgeblazen buik. Dus ik denk dat het nu ook snel zichtbaar zal zijn.
Essybess, wauw die knalt!! Fantastisch!!! Gefeliciteerd! Wanneer start je? Ben benieuwd wanneer jouw buik te zien gaat zijn! Masa, ohh wauw hahaha!! Ik wil ook al zo'n buik!! Ik vind het krijgen van een buik echt geweldig!! Striae heb ik niet (behalve op de dames, maar wat wil je, die gingen van cup B naar D in no time), maar als het zo zou zijn, is het zo! Voor het goede doel toch!!
Haha ja het spugen begon bij mij pas met 6wk! toen was ik zo ziek dat ik me helemaal niet hoefde aan te kleden want lag toch heel de dag ziek in bed 😂😅 Ik vond m'n buik echt zo leuk toen 😍 ah kan de tijd wat sneller gaan 😂 Essybess wauw wat een mooie test!!
Wauw mooie buik Masa!! Bij mij ging de buik ook pas groeien met 20wk ofzo..daarvoor had ik gewoon 'teveel gegeten' 😂 Hier ook geen striae op de buik gelukkig, wel op m'n borsten inderdaad want die waren echt enoooorm groot. Had gewoon cup F normaal D.
Kate wow wat strak! Zo was m buikje ook, maar na 13x zwanger werd het toch een beetje minder haha. Ja masa ik geef jou een hand, zo ziet die van mij er nu ook uit hihi. Heeft ook z'n charme. Ik droeg alle zwangerschappen naar voren, dus al snel een enorme toeter. Zo leuk. Ow meiden vanmorgen kon ik haast niet meer opstaan vanwege mijn bekkens... Nee heb de hele dag met pijn gelopen en is nu nog niet weg. Als dit zo blijft dan zal ik het binnen nu en 2 dagen al kenbaar moeten maken. Ik werk in de thuiszorg, dus het moet niet zo zijn dat ik net iemand aan het helpen ben en niet meer op of om kan. Hoop zo dat het morgen over is. Anders heb ik dit weekend echt een uitdaging!