Hallo, Ik ben 7 weken en 2 dagen zwanger. Ik ben uitgerekend voor 12 september. Ik ben vooral na de middag misselijk en krijg dan ook maagpijn. Maar het meest van al ben ik moe, echt doodop. Het is wel fijn om samen af te tellen naar de grote dagen ( eerste echo, eerste schopje, ... ) Groetjes
Ik zit in hetzelfde schuitje, moet ook nog 7 weken wachten! Veel plezier en geduld toegewenst hoor, meis. Geniet ervan en zorg goed voor jullie beiden Liefs, Modo
Hallo allemaal, Ook voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd en geniet ervan. Vandaag hevig geschrokken, kwam een beetje bruin slijm dus meteen in de stres. VK gebeld maar die kan nog geen echo maken omdat daar niks op te zien is. Nu maar hopen dat eht niet doorzet. Is nu 3 uur geleden en daarnaniks meer. Herkend iemand dit? ook heel fijn zo net voor het weekend. Wil nog een test halen maar ook dat heeft geen zin vrees ik
gaap gaap gaap. Ben zo vreselijk moe. Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wil het zo graag van de daken afschreeuwen dat ik zwanger ben. Wachten duurt lang.
Als ik het maar vaak genoeg typ, geloof ik het misschien ooit zelf nog eens... "Ik word in september mama!". 15 september is de uitreken-datum. Erg spannend allemaal. Vind het leuk om alle verhalen te lezen van mede-toekomstige-mama's. Kaat
Hier nog een September mama (wat klinkt dat raar .. mama!) Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enigste ben die zooooo bang is dat ze het gaat verliezen of dat het niet goed gaat!
he meiden allemaal gefeliciteerd... Als je kijkt bij bevallingsforum kun je nog gezellig mee kletsen met meer septembermama's en bruin verlies kan in principe weinig kwaad... heb het zelf vanaf mijn eisprong tot ongeveer een dikke week na mijn +++ test gehad.... dus wel ongeveer 3 en halve week... MAar met 6 weken en 6 dagen een mooi frummeltje met een kloppend hartje.... Natuurlijk blijft het voor ons allemaal erg spannend in het begin en bij alles wat je voelt of niet meer voelt hoop je maar dat alles goed gaat.... Maar probeer te genieten en als het nu wel fout gaat dan is er iets met het kindje niet goed geweest....
Gefeliciteerd! Ik vind het ook erg spannend allemaal, maar het is beter om positief te blijven hoor! En elke week dat je verder bent in de zwangerschap, wordt de kans minder dat het misgaat. Geniet ervan! Kristel
morgen 6 weken, ben benieuwd of ik nog misselij kga worden... hoop het stiekem van wel. In ieder geval ga ik de vk bellen voor een afspraak. Spannend.....
Annette, Ten eerste van harte! Ten tweede, ik herken je gevoel heel erg, ik vind het ook superspannend! Groetjes Lenneke
Hoi, Voor iedereen die ook zwanger is: gefeliciteerd! En voor iedereen die graag zwanger wil worden, veel succes. Lenneke en Kris, ik zie dat wij in dezelfde week zitten. Leuk Ik heb de afspraak bij vk op 22 februari en dat vind ik wel erg laat... nog 3 weken wachten
Hoi Gefeliciteerd met je zw-schap Bij mij is het nog afwachten maar heb een opgeblazen gevoel (wie wil ff in me album kijken) Liefs Tijgertje23
He Anette, Inderdaad dezelfde week, grappig he? Vandaar dat ik ook schreef dat ik je bange gevoelens zo goed begrijp. ik vind het elke dag weer spannend. Ben je zonder medische ingrepen zwanger geraakt? Dan is het vrij normaal dat je bij een week of 8 a 9 pas een echo krijgt. Bij ons is het na een behandeling gelukt, vandaar extra controle in het ziekenhuis inclusief echo. Veel succes, Groetjes Lenneke
Ik las net je andere berichten op het andere topic, veel sterkte meid, ik duim voor je dat het goed blijft gaan!
Hoi lenneke Dank je, zit nu ff in een mega dip. Het zet neit echt door maar ik heb er echt geen vertrouwen in. Maar idd zonder ingrepen zwanger geworden en eigenlijk al vrij snel, na 3 maanden. Ik hoop dat als het echt misgaat ik snel weer aantel want ik ben intussen alweer 31 en ik dacht altijd dat ik geen klok had maar nu het zover is lijkt die de tijd wel in te halen.. Ik laat morgen wel even iets weten. Liefs Anette