hoi lenneke Gaat weer goed, niks meer aan de hand. Hoe is het met jou? Heb jij ook als je lang staat een raar gevoel onder in je buik? Ik ben wel af aan het tellen voor de echo, vind het echt super spannend. We hebben nog helemaal niks gekocht, we willen nog even afwachten maar er zijn echt heel veel leuke dingen. Liefs Anette
Hoi, Wat een opluchting zeg, fijn dat het weer over is. Ik heb inderdaad ook dat gevoel. Ook na lang staan, zo'n zwaar gevoel en soms wat krampjes. Gisteren had ik ook echt van binnen steeds een soort steekjes, denk dat dan je baarmoeder een beetje gaat oprekken ofzo. Ben nog wel steeds bang dat kramp of steken op iets anders wijzen, maar het gaat nog steeds goed. Morgen 1e echo, ben heel erg benieuwd. Wanneer heb je je echo? Wij hebben ook nog niets gekocht, heb van 1 vriendin een knuffel gekregen als mascotte, maar verder niets. Durf ook nog niet naar de 9maandenbeurs. Heb het gevoel dat ik dan het ongeluk over mezelf afroep. (beetje bijgelovige muts misschien..., maarja alles voor de beeb.) Liefs Lenneke
Hee Annette1, ik wens je een fantastisch fijne zwangerschap waar je volop van kunt genieten, ook voor die 12 weken om zijn. Proficiat!
Hallo Genieten doe ik wel hoor! Maar wij zijn allebei erg voorzichtig maar als ik de echo heb gehad en alles is goed gaan we het vieren.. @lenneke: succes met je echo, ik moet nog tot 22 februari wachten. Ik heb vorig e week al echo gehad ivm bloedverlies maar alles leek oke te zijn. Was een zwangerschapsring te zien die intact is. Alleen ben ik volgens de echo 4 dagen minder lang zwanger dan ik zelf dacht, maar dat geeft helemaal niks als alles maar goed is. Enne de 9 maanden beurs, ik wil wel maar durf ook nog niet echt goed. Nu zag ik gisteren op internet een baby en kidsbeurs op 24 maart in dierenpark rhenen. Misschien is dat wel leuk. Snap ook niet zo goed dat er toch al veel mensen zijn die 7 weken zijn en dan al bezig zijn met de babykamer maar zal wel aan mij liggen. Ik moet er nog wel aan wennen dat ik geen alcohol mag, schud zo een pilsje naar binnen (tot nu toe nog niet gebeurd maar ik zou het zo kunnen gelukkig zit er toch een alarm bij mij)
ps niet dat ik zo´n enorme zuiperd ben maar als ik uitga drink ik toch erg graag een pilsje. Niet dat jullie iets geks gaan denken, haha
Logisch toch, vond ik ook wennen hoor. Je moet toch je leefgewoonte aanpassen. Echo was goed, 1 beebje te zien. En het hartje klopt, echt zo gaaf! Voor je het weet is het de 22e en kan jij even binnengluren.... Spannend he? Die beurs in Rhenen is ook wel een idee en dan zijn we de 12 weken tenminste voorbij... Groetjes Lenneke
leuk die echo en inderdaad straks in de auto bedacht ik me dat er alweer bijna een weekje om is. Fijn gevoel, als je het hartje ziet. Geniet ervan
gefeliciteerd Passoatje, wanneer krijg je echo? en JeroenEnDenise, jullie zijn al een heel eind op weg, superleuk. Ja, gisteren misselijk geweest tot een uur of 2. Vanmorgen ook even misselijk maar ik heb een cracker gegeten en ben toen weer in bed gaan liggen (ik werk op donderdag nooit). Maar natuurlijk geef ik een griepje de schuld verder nergens last van, ja ik heb het de hele tijd erg koud, kan 3 truien aantrekken maar dan nog. Nog 2 weken voor de echo.
Helaas, na 8 weken en 5 dagen miskraam. Bij echo klopte het hartje niet. Waarschijnlijk op de dag van de echo of de dag ervoor misgegaan
jolie, bedankt. Ik moet zeggen dat het alweer wat beter gaat. Kan op zich heel goed relativeren en das wel fijn nu. Morgen weet ik meer. Mijn vriend baalt met me mee, vind het ook zo sneu voor hem. Maar goede hoop voor de volgende keer.